Skocz do zawartości
marcin974

Pytanie do uwodzicieli. Jak Wy to robicie? część 2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bartekvet    11

A ja wam powiem że znalazłem fajna dziewczynę ... Tylko jest Duuuży problem ... Nasi rodzice się nienawidzą :D Przez jedna głupia plotkę która ktoś rozsiał... (żebym wiedział kto to dawno bym zorganizował kolegów i byśmy to ręcznie wyjaśnili :) :) ) Ze mną to h*j bo i tak nie mówię rodzicom gdzie chodzę ...no chyba ze późno wracam to jest problem ... ale ona ma strasznie wścipskich tych swoich.. nigdzie jej nie chcą puścić... a tym bardziej do mnie ... Doradzi ktoś co mam zrobić w takiej sytuacji ? :) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

To przerąbane masz chłopie :D

pytanie co czuje do Ciebie ta dziewczyna i jak reaguje na tą sytuacje tzn. po pierwsze czy wierzy w te plotki a po drugie czy chce się z tobą spotykac mimo woli rodziców ...

 

domniemam ze jestescie jeszcze niepełnoletni ?

 

Nie wiem jedyne co mi przychodzi do głowy to to żebys się starał zrehabilitowac przed jej rodzicami tzn. pokazac ze porzadny z Ciebie chłop , no nie wiem niech się mądrzejsi wypowiedzą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartekvet    11

No ona nie wierzy w to bo to nieprawda :D Ale jej rodzice są inni ona bardzo chce się spotykać ale nie może... A ja wolę się za bardzo tam nie pokazywać ... Jestem nie mile widziany :) A no niepełnoletni :) Wiec na razie sms'y i GG ... ale jak długo tak można ?... B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

no uwodziciele :)impreza była początkowo stypna troche podlesniczych sie powyzywało podkształciło:lol: i było git:) zabawa eh ludzie od 21 nonstop parkiet mój:D ale lasek brakowało bo wysadały przy mnie:D podryw udany ale spokojny;) iii co najlepsze były zawody siłaczy i jak chłopak młody 3 dni temu licżąc od wczoraj mam 19 lat a rozłozyłem wszystkich pierwsze miejsxce a startowali tacy pożadnie zbudowani i jeszcze tacy co w lesie robią czyli siłe mają a i tak nie dali mi rady:lol: B) była tylk jedna konkurencja;[ opona podajze 18,4 napewno na 38 i było ja trzeba przewracać jak najwieksza ilośc było trzeba uzyskać w ciągu minuty i sspokojnie zrobiłem 22 przewroty( pech ze była radialna i przylegała do ziemi jak spadła i nie zawsze szło włozyć pod nią palce wiec za bieznik było treba łapać)a inni i prawie wszycy powyzje 30 lat i tylko 3 zrobiło 21 i t jak sę nameczyli a startowało coś około 20:D jak isę wiara patrzyła i jak mi gratulowali:D B) B) happy:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

Nie tak na chama to tylko na krótko B) na dłuższą mętę to jedynym wyjsciem są potajemne spotkania , lub takie wyglądające na spontaniczne .

 

mój kolega raz opieprzył matkę swojej dziewczyny - wywalili go z domu ale nadal się spotykają jednakze do domu dziewczyny nie ma wstępu ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

A ja wrocilem od Młodej B) bylismy na weselu jej siostry .. 3dni pilem i wam powiem ze dalem rade a zamiast kaca przeziebienie mam B) haha .. impreza przednia rodzina mlodej wporzadku mozna powiedziec ze czulem sie jak wsrod swoich mozna powiedziec ze kazdy mnie tam znal i wypytywal kiedy slub, ze pewnie nie dlugo tez bede nowym kuzynem itp.. tancowalem z kazdym babcie ciocie i kuzynki B)

 

Troche przechlapane jak wasie rodzice sie nie lubia, moi z młodej rodzicami sie widzieli i bylo dobrze:).. no ale wiesz moze byc tak ze waz zwiazek pogodzi waszych rodzicow nwyjasnia sobie ta plote i bedzie dobrze .. jak w samych swoich Kargul z Pawlakiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szmergiel    195

witaj Czesiek B) i jak tam w wakacje poderwales cos bo dawno nie pisalismy?ps.masz juz spokoj z panna P?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek12345    0

No ona nie wierzy w to bo to nieprawda B) Ale jej rodzice są inni ona bardzo chce się spotykać ale nie może... A ja wolę się za bardzo tam nie pokazywać ... Jestem nie mile widziany B) A no niepełnoletni B) Wiec na razie sms'y i GG ... ale jak długo tak można ?... B)

do puki się nie zda prawa jazdy, wiec dziewczyna w wieku nie letnim nie zbyt dobry pomysł jak dla mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

witaj Czesiek B) i jak tam w wakacje poderwales cos bo dawno nie pisalismy?ps.masz juz spokoj z panna P?

 

Nie pisałem, nie gadałem, nie widziałem nie myślałem o niej już z 3 miesiące B) No pare foczek się przewineło B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PatrykGY    4

Panowie jednak wesele się opłaciło,pogadałem sobie z kuzynką panny młodej ,wymieniliśmy się gadaczkami i może coś B) Jest o rok starsza i ma chyba więcej inteligencji,pochodzi z gospodarstwa na razie same plusy B) A jak tam u was?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

Witam wszystkich

 

mam pewien problem B)

odkąd zaczęła się szkoła, czyli od środy wg nie mogę się z nią dogadać i wg B) co jest ??

Czy może w szkole poznała kogoś ?? :)

do panny mam 45km ale to chyba szczegół

 

piszemy "aż" dziennie 2smsy np. -co tam? -nic -co porabiasz? -nic napisać coś jeszcze to nie odpisze

 

 

i w dodatku dziś ten opis na gg " To nie on był tym, tym jedynym łooo popełniłam głupi błąd wybierając go. Takie życie dziwne jest raz jest dobrze a raz źle i pamiętaj o tym że nie zakochuj się. "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

wlasnie mogla poznac kogos nowego w szkole moze ktos doszedl nowy , jesli ci bardzo zalezy to walcz a jak nie to odpusc ale licze ze to 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Witam wszystkich

 

mam pewien problem B)

odkąd zaczęła się szkoła, czyli od środy wg nie mogę się z nią dogadać i wg B) co jest ??

Czy może w szkole poznała kogoś ?? :)

do panny mam 45km ale to chyba szczegół

 

piszemy "aż" dziennie 2smsy np. -co tam? -nic -co porabiasz? -nic napisać coś jeszcze to nie odpisze

 

 

i w dodatku dziś ten opis na gg " To nie on był tym, tym jedynym łooo popełniłam głupi błąd wybierając go. Takie życie dziwne jest raz jest dobrze a raz źle i pamiętaj o tym że nie zakochuj się. "

 

 

widze ze nie jestem sam mam to samo ze sowja tylko ze ja z moja jestem ponad dwa lata a ty ile jestes z ta swoja? no ale co bedzie czas pokaze pogadaj z nia powaznie i podejmij decyzje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

no też już z dwa lata??

no dwa lata tak bliżej.... bo koleżeńsko to z 3.

 

Pisałem teraz z kolegą, można powiedzieć z jej przyjacielem,

no i wysłał mi rozmowę z archiwum na gg więc czytuje

"on mnie kocha, ale mi przechodzi"

pisali 30, a od 1 zaczęła to okazywać B)

 

 

i nie wiem co myśleć, a w dodatku nie odbiera ode mnie telefonu.

Nie mam czym do niej pojechać ech :) fak

 

Ale moje przekonanie jest takie jak by powiedziała to normalnie, że koniec a nie żeby się domyślać.

 

Kurczę może w poniedziałek części kupię to w środę bym zrobił, ale przez ten czas może być już po wszystkim B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

to sądzę że nie odpisze...

 

ale chce trochę czasu i to przemyśleć albo nie wiem

no albo koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    803

Przecież nie będzie udawała że jej sms nie doszedł B) Napisz żeby powiedziała wprost co jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

wyłączy telefon....

 

 

z resztą tego kwiatu pół światu

trzeba poszukać lepszego ni kującego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×