Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, izydor6280 napisał:

tu chodzi o to że kiedyś były współbieżne i przeciwbieżne, teraz klepią obie symetryczne

Dziękuję za odpowiedz.

 

5 godzin temu, bears napisał:

Możesz spróbować je założyć odwrotnie, tzn okładzinami do środka. Podobno wtedy lepiej hamują.

Aż tak głupi to nie jestem ^^

Opublikowano (edytowane)

witam ostatnio robilem hamulce w swojej c360  wyminielem cylinderki szczeki i tasmy ,hamulec nozny ok ale reczny nie ciekawie podpowie ktos jak to wyregollowac? wszystko jest juz poskrecane ciagnik jezdzi hamuje ale reczny za słabo trzyma jak podkrece tymi nakretkami to jest czuc ze trzyma ale cały czas . Musza sie dopasowac czy jak bo juz pomysłow nie mam

Edytowane przez 8Seba8
Opublikowano

wymieniałem szczęki cylinderki pompki przewody  60 , po przejehaniu 3 km kopci się z lewego koła, rozebrałem jeszcze raz i wymieniłem nowy na nowy cilinderek i dla świętego spokoju pompkę krótką i kurka mać dalej się kopci z lewego koła jaka może być przyczyna albo co robię źle że nie działa tak jak powinno być

Opublikowano

wymieniałem szczęki cylinderki pompki przewody  60 , po przejehaniu 3 km kopci się z lewego koła, rozebrałem jeszcze raz i wymieniłem nowy na nowy cilinderek i dla świętego spokoju pompkę krótką i kurka mać dalej się kopci z lewego koła jaka może być przyczyna albo co robię  źle że nie działa tak jak powinno być bardzo proszę o pomoc

 

Opublikowano

dzięki bohaterze

taśmy poluzowałem że w ogóle już nie trzymają, przepompowałem chyba ze 3 zbiorniczki żeby odpowietrzyć

zadziwia mnie jeszcze to że prawe koło jak brzytwa chwyta, a lewe dużo słabiej i jeszcze się grzeje

dodam że za pierwszym razem  założyłem nowe sprężyny i przy drugim razie też kupiłem nowe ale podczas próby rozciągania stwierdziłem że lepsze są te orginale to były od początku

są jacyś spece co mi pomogą?? oprócz bohatera ''bears'' który zna się na wszystkim a prawdopodobnie jeszcze gile zjada

 

Opublikowano

Musisz poczekać na kogoś innego, ja nie pije kawy ale na pewno jest ktoś na forum kto po wypiciu wywróży Ci z fusów "co zrobiłeś źle" i zdalnie poprzez szklaną kulę pokaże Ci problematyczne miejsce. 

Opublikowano

unnahmed rozbierałeś to dlaczego 1 raz nie było hamulców czy tak samo? sprawdzałeś, czy pompa jest dobrze ustawiona tzn. ten popychacz ma lekki luz, kiedyś miałem przypadek, że pierścien zygiera był przegięty do środka i pompa była ciągle wciśnięta, odkręciłeś rurkę i przedmuchałeś ją?? mi kiedyś od starej pompki kawałek tego uszczelniania wleciał i były podobne objawy jak piszesz. 

Opublikowano
1 godzinę temu, bears napisał:

Oddaj to do mechanika jak nie masz pojęcia o zrobieniu takiej prostej rzeczy jak hamulce.

misiek sam wiesz jakie teraz są części więc niema co się dziwić.ojciec jak wymieniał pompki hamulcowe to dopiero za 5 razem trafił że były dobre a cylinderki to już totalna porażka

Opublikowano
10 minut temu, stempos1980 napisał:

misiek sam wiesz jakie teraz są części więc niema co się dziwić.ojciec jak wymieniał pompki hamulcowe to dopiero za 5 razem trafił że były dobre a cylinderki to już totalna porażka

 Wiem jakie są, ale jeśli chodzi o pompki czy cylinderki to z Fragokov nigdy nie było problemu, problem jest taki że kosztują dwa a nawet trzy razy tyle co chińskie więc dla wielu wybór jest oczywisty. 

Wystarczy pomyśleć, skoro taśma zluzowana a się grzeje to znaczy że problem jest z szczękami więc wystarczy odkręcić przewód hamulcowy, odczepić pedał i sprawdzić wtedy czy się grzeje. Jeśli nie to znaczy że pompka ciągle utrzymuje ciśnienie w przewodzie i szczęki są ciągle rozwarte czyli koło ciągle hamuje.
Jeśli po odłączeniu przewodu nadal się grzeje to znaczy że trzymają szczęki i tutaj wersji jest kilka a najczęstsze to złe złożenie albo progi na bębnie. Wystarczy przed założeniem zwolnicy sprawdzić jak się kręci bęben, a nie składać na pałę mówiąc "ułoży się" bo to się ułoży jak wytrze pół bębna albo zerwie okładziny ze szczęki. 

Opublikowano

popychacza  nie sprawdzałem!!! wszystko założyłem nowe brudów nie powinno być,

cylinderki kupiłem z fragokov, to musi być ciśnienie w cylinderku, bo jak już 2 raz rozbierałem czyli prewód był odkręcony to beben lekko zszedł, czyli albo ten popychacz albo co jeszcze może być ?? jutro rano bede sprawdzał

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Witam !
      Niewiem co sie dzieje ale jak jezdze dłuzej c-355 to zaczyna mi isc dym z bębnow hamulcowych (biały) jak sie szybciej jezdzi, az w kabinie sie robi biało i trzebo po wode jechac zeby to zgasic.Co moze byc przyczyną, dodam ze hamulce były 2/3 lata temu robione wymienione zostały szczeki, przewody i opaski na beben do recznego
    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v