kubaguzik

co sadzicie o marce kubota

Polecane posty

To, że przeprowadzili kalibrację i pomogło to nie znaczy, że to było lekiem na całe zło.

Z tego co piszesz to masz wiele problemów, które Cię męczą.

Spróbuj jakoś polubownie podejść do tematu.

Raczej "walka z dilerem" nie pomoże w rozwiązaniu Twoich problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

On już polubownie podchodził nie raz. Poczytaj se na forum. Dealer spławia go bądź ciągnika naprawić nie umie.  Ja sądze, że dealer odwleka wszystko do końca gwarancji. Na miejscu czareczka już dawno poszedł bym do prasy rolniczej. Zainteresował bym sprawą kogo się da. Ciężko będzie mu wywalczyć coś od dealera. Bo kumpel walczy tak z polmotem. Jedynie co może zrobić to podziękować jak mówią pięknym za nadobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

Ciągnik kupiłem w Danexie ale oni jak wzieli Case do sprzedaży to zrezygnowali z Kuboty i Aldo z Myszyńca mnie serwisuje. tydzień minął i nikt nie przyjechał do mnie jeszcze 7 dni niech nie przyjadą to wtedy są już ugotowani

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JanuszM6040    3

Czareczek85. Myślę że bez sądu się nie obejdzie. Znajomy kilka lat temu miał takie problemy z deutzem serwis zwlekał z naprawami aż skończyła się gwarancja, dopiero przed sądem prawnik powołując się na rękojmię i przedstawiając faktury na wynajem ciągnika który musiał być wynajęty w zastępstwie niesprawnego deutza  doprowadził do ugody.

Traktor wymienili mu na drugi ale po pokazowy, on ze swojej strony zrezygnował z dochodzenia należności za wynajem ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia wiem, że reklamacje należy składać pisemnie w siedzibie dealera/punktu sprzedaży najlepiej osobiście lub pocztą za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

Na nic zgłaszanie telefoniczne lub przesyłane drogą emailową (mogą stwierdzić że np. nie odczytali emaila, jest w złym formacie i nie mogą odczytać itp.).

Także póki jeszcze gwarancja jest proponuje to uczynić.

Co do rozpatrzenia reklamacji - dealer ma 14 dni roboczych na ustosunkowanie się do składanej reklamacji - tzn czy ją naprawi w ramach gwarancji bądź też nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

w jedności siła wszyscy co mamy problemy z kubotami połączmy siły i razem powalczmy u mnie wczoraj był serwis naprawili dwie usterki z około 10 w tym ta jedna po jednym dniu już znowu nie dział naprawili biegi auto a one dzisiaj już nie działają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Czyli nie naprawili a tylko coś pokombinowali i tyle.A znając życie to pewnie ani oni ani Ty nie do końca wiecie o co chodzi. Życzę Ci powodzenia w walce z partaczami. Maszyna ma prawo się popsuć ale psim obowiązkiem serwisu jest ją naprawić .Walcz z nimi - mam na myśli dilera i Kubotę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Myślę że Danex robił co mógł aby pomóc czareczkowi85 ale jak nie są dilerem marki to za wiele nie mogą.Znam ludzi z Danex'u i wiem że jeśli tylko są w stanie to pomogą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak traktor był nowy i nic z nim się nie działo to Danex "robił co mógł" aby pomóc. Ciekawe w czym tak dużo pomógł. ;-)

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czareczek85    411

Musze pochwalić serwis dzisiaj ładnie podeszli do tematu i znaleźli usterkę skalibrowali skrzynie teraz biegi wchodzą delikatnie i płynnie. Mam nadzieje że nic się nie posypie więcej już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter03    29

Musze pochwalić serwis dzisiaj ładnie podeszli do tematu i znaleźli usterkę skalibrowali skrzynie teraz biegi wchodzą delikatnie i płynnie. Mam nadzieje że nic się nie posypie więcej już

 

A co z tym podnośnikiem? Bo to nie jest normalne że nie daje rady podnosić pługa.

 

A tych nowych  M to silniki siedzą 6 czy 4?

Edytowano przez pioter03

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JELONEK09    1

moja kubotka 9960 ma już 11 miesięcy i 1050 motogodzin. jedyne uszkodzenie to wybita szyba z prawej strony bo kamyk z pod  kosiarki rotacyjnej wystrzelił. Trochę rdzy się pojawiło ale na razie nie martwię się tym. codziennie pracuje z turem i jak na razie żadnych luzów na przednim moście nie widać. Na początku kilka razy dokręcałem śruby w felgach ale podobno te z pronaru tak mają, z biegiem czasu problem ustąpił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JELONEK09    1

średnio co 30 motogodzin dopala się dpf. w sumie zawsze na postoju. Tylko 1 raz w żniwa wracałem z pustą przyczepą to włączyłem dopalanie, czas dopalania do maksymalnie 16 minut przy około 1600 obr.

Na kilku forach czytałem że są już jacyś fachowcy co potrafią usunąć dpf-a bez szkody dla ciągnika, przeprogramowują coś w ciągniku i po problemie ale dopóki traktor na gwarancji to nie będę kombinował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekUA    968

U mnie w john deere mam ok 100 godz pracuje raczej przy lekkiej pracy ja nie wiem wogóle co to znaczy dopalanie nic nie zauważyłem ani nic się nie zaświeciło. Czyli dpf dpfowi nie równy ..

 


"pionierem najpierw ogłoszonym był , kułakiem potem, a Polakiem-zawsze" Kaziemierz Pawlak
"tylko żalmi naszych mlodych co za kiese po banana wyruszyli wmałpi gaj" Wodecki-raj
""Możesz robić to co chcesz, możesz byc kim chcesz ..." Mesajeh
Rolnictwo to nie wszystko..., ale wszystko bez rolnictwa to h<>J :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jd najlepiej dopracował to rozwiązanie. Paliwo podawane jest prosto do filtra. Temperatura filtra potrzebna do wypalania jest stosunkowo niska. Bo tylko 350 st C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malydyzio    0

Ale chyba bardziej ważniejsza jest masa,lecz opony i koła też są ważne. ;)

Na tym filmiku to MF totalna porażka , kubota robiła z nim to co chciała!!!!  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inwi    7

Wątpię żeby kubota wygrała podobny pojedynek z johnym podobnej mocy. Bo raz johny byłby cięższy 2 miałby większy moment obrotowy i pojemność silnika więc tak w dużym skrócie powinien mieć wiekszy uciąg. Kubota dla mnie to marka od pomocników nie ma w ich ofercie moim zdaniem nic godnego uwagi na głównego konia pociągowego. Jak widzę te lekkie ciągniczki to się zawsze zastanawiam jak to w turze pracuje. Bo moje doświatczenia pokazują że ciężejsza europejską czwórkę(masa około 4t bez ociążników) łatwo wywrucić. Poza tym jak można było wyczytać wcześniej kłopoty serwisowe, jeden dostawca części. Lepiej już w sprawdzone marki się pchać.

Edytowano przez inwi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JELONEK09    1

dla przykładu, Mercedes i BMW nie mają w swojej ofercie pojazdów dla każdego a mimo to mają ugruntowaną pozycję na rynku, tak samo jest z kubotą- produkują ciągniki dla pewnej grupy odbiorców, do pewnych określonych prac. 

W polandii jest taki zwyczaj że jeden traktor w gospodarstwie ma służyć do wszystkiego a to nie zawsze dobrze wychodzi.

Osobiście posiadam JD 6430, na torfowiskach słabo sobie radzi, jest ciężki i grzęźnie ale za to doskonale stabilny w pracy z ładowaczem, mam też kubotę m9960, doskonale sobie radzi na torfach ale za to z ładowaczem przy większych obciążeniach niestabilna. JD zimą ciężko odpala, silnik głośno pracuje, na początek biały dym a kubotka przy minus 25 tylko zakręci i pali od pierwszego kopa.

Porównywanie tych dwóch marek niema sensu bo to zupełnie inna myśl techniczna.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Trochę ci nie wyszło to porównanie. Mercedes i bmw to firmy oferujące bardzo szeroką gamę pojazdów. Co innego, ze nie wszystkich na nie stać. Mercedes od segmentu a przez limuzyny, sportowe, vany i busy do ciężarówek i autobusów. Chyba żadna firma nie ma większej oferty. Bmw od motocykli poprzez auta osobowe wielu segmentów po limuzyny i sportowe. Kubota ma bardzo długo drogę przed sobą aby stać się mercedesem wśród ciągników. Jedno jest prawdą oferują wąską gamę produktów. A najlepiej wychodzi im sprzedaż sadowników. Na których nie skupiają się wielcy gracze na rynku tacy jak jd czy agco. Oni wolą sprzedawać duże ciągniki bo więcej na tym zarabiają. Z tym, że jd i kubota to inne myśli techniczne też się zgodzę. Kubota w większości swoich ciągników oferuje rozwiązania oferowane w jd 10 lub więcej lat temu. Sama jakość materiałów i wykonania też jest na korzyść jd. oczywiście w pewnych warunkach jak np. ten torf kubota ze względu na mniejszą masę może być lepsza. Ale w większości prac mała masa to minus dla ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sniperghost
      Witam.
      Posiadam mini traktor kubota gl 320 . Ostatnio zauważyłem, że jakiś przewód wisi , jakby został zerwany, nie wiem gdzie on ma być podłączony. Jeżeli ktoś wie co to jest z góry dzięki za pomoc.


    • Przez strd
      Witojcie hej.
       Z racji zapchania się DPFa u ojca w Kubocie M7060 poszukuję gniazdka diagnostycznego. Wiem, że jest 4 pinowe i wisi gdzieś na wiązce nad chłodnicą, ale nic tam takiego nie widzę. Czy to jest to w którym jest wtyknięty rezystor 120 Ohm 1/2W?
      Z góry dzięki.
    • Przez jacek_83
      Mam problem z Kubotą l5040.
      Gdy jechałem z przemysłem, ciągnik zaczął tracić moc i mocno dymić na niebiesko, do tego stopnia, że byłem zmuszony redukować i nie wkręcał się w obroty. Pomyślałem, że może wtryski lub filtr paliwa. Wymieniłem filtr na nowy, do zbiornika wlałem preparat do czyszczenia wtrysków, ale to nie pomogło.
      Następnego dnia było już ok. Cały dzień i nawet małej chmurki. Kolejnego dnia problem powrócił. Dolałem paliwa i siuwaksu do czyszczenia wtrysków i pojeździłem. Było ok.
      Za jakiś czas pojechałem do majstra Kubotą, żeby poprawił elektrykę, było ok. Następnego dnia gdy wracałem znowu zaczął dymić na niebiesko.
      Nie zauważyłem, żadnej reguły, raz jest wszystko dobrze, a innym razem już nie. Nie zwróciłem uwagi czy bierze olej. Jak nie dymi nie ma siły, to wstawiam do garażu i nim nie jeżdżę.
      Problem pojawia się przy zagrzanym silniku. Nigdy przy odpalaniu. Paliwo z jednego źródła z Orlenu. Problem pojawił się na jesieni, po zakończonym sezonie zbiorów.
      Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Gdzie najepierw szukać przyczyny?
    • Przez Nikt23489
      Witam. Mam problem z Kubotą M7040. Mianowicie traktor do tyłu jedzie płynie na każdym biegu lecz po przełączeniu rewersu do przodu ona ruszy kawałek i przestaje jechać. Jaki może być tego problem ?
    • Przez TymonMasa
      Witam posiadam Kubote M108S i mam pytanie do użytkowników tego modelu jak sprawuje sie u Was podnośnik? Jaka jes predkośc z jaką podnosi? Jak z czułością regulacji itd
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj