KIRK80

Members
  • Ilość treści

    213
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Good

1 obserwujący

O KIRK80

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

4045 wyświetleń profilu
  1. Na rynek polski nie ma specyfikacji M7 która waży mniej niż 7 ton
  2. KIRK80

    Kubota m7152

    Widać że masz bardzo nikłe pojęcie o temacie. Wgrywać gotowca to sobie możesz do Passata TDI, w ciągniku rolniczym to najlepszy przepis na kłopoty. Wystarczy lejący wtrysk, i masz pięknie powycinane dziury w tłokach. Ciągnik pracuje pod dużym obciążeniem i strojenie na hamowni jest jedynym sposobem na sprawdzenie, czy nie zrobimy mu krzywdy.
  3. KIRK80

    Zaczep piton fix

    Wydaje mi się że jednak nie. M7 ma szynę 390mm a M7060 330mm.
  4. Ktoś ci strasznych głupot nagadał o tym DPF w Kubocie. 4000h to minimalny okres eksploatacji filtra DPF pomiędzy konieczną regeneracją, czyli producent gwarantuje, że przy najbardziej niekorzystnych warunkach pracy demontaż i czyszczenie filtra nie będzie konieczny wcześniej. w praktyce jest mało prawdopodobne aby było to konieczne nawet po przebiegu 10 000h. Proponuję zapytać użytkowników Kuboty, myślę że jest tu sporo takich z przebiegiem powyżej 5000h albo i więcej. Jeśli chodzi o paliwo przedostające się do oleju to niestety jest to normą przy dopalaniu DPF na zimnym silniku. Paliwo skrapla się na ściankach cylindrów i przedostaje do oleju rozrzedzając go, co niestety niekorzystnie wpływa na właściwości smarne oleju. Zalecał bym raczej wymianę niż upuszczanie. Przerabiałem ten problem w aucie z DPF jeżdżącym na krótkich trasach, potrafił "dolać" litr oleju na 3-4tyś km i musieliśmy się rozstać, teraz jest benzyna i zero problemów. W Kubocie akurat dopalanie DPF jest dość fajnie rozwiązane, bo po pierwsze jest kontrolka informująca o konieczności dopalenia DPF, po drugie nie rozpocznie dopalania jeśli olej nie ma bodajże 60*C, więc ryzyko przedostawania się paliwa do oleju jest niewielkie.
  5. DMC samego ciągnika to 5500kg, DMC zespołu pojazdów 17500kg
  6. Jeśli zakup planujesz na przyszły rok, to zapytaj dilera o Kubota M6 utility, nowy model który ma zastąpić GXa, bo M5 raczej słabo porównywać do serii G
  7. KIRK80

    Agromasz PJ4

    Nie dało się kupić 4+? Dorzucił byś jeden korpus i dzida
  8. Nie, M105GX ma motor 3,8L 111KM, ten większy 6,1L był od modelu M115GX (123KM)
  9. Nie myślałeś o Kubota M105GX? Cięższa od M5, 8 biegów pod obciążeniem i EHR w STD.
  10. Myślę że za szerokie. 520 prędzej przykryje.
  11. Jeśli wersja Premium z 7" ekranem, to można zmienić na 12". O cenę trzeba pytać u dilera.
  12. Trochę bez sensu taki duży obciążnik. Trakcję zapewniają głównie tylne koła, a taki duży obciążnik przesuwa środek ciężkości ciągnika mocno do przodu, zabierając masę z tylnej osi. W efekcie możesz tylko pogorszyć trakcję, zamiast poprawić. Ja bym poszedł w mniejszy obciążnik (600 kg) + niskie ciśnienie w kołach, ewentualnie płyn w tylne koła.
  13. Zgadza się, ale np Valtrę o której piszesz z racji skrzyni i gabarytów trzeba porównywać z serią MGX a nie M5 . Co do obrotów, to mowa była nie o mocy, a o momencie obrotowym, a to jest różnica.
  14. Jeździłeś kiedykolwiek tym modelem? Bo coś mi się wydaje że chyba nie... Co rozumiesz przez moment obrotowy przy bardzo wysokich obrotach? Z tego co wiem to max moment ma przy ok. 1500 obr/min, więc chyba porównywalnie z innymi w tej klasie mocy. Masa też porównywalna z konkurencją, więc nasuwa się pytanie, z czym porównujesz? Trzeba sobie zadać podstawowe pytanie, do czego potrzebujesz ciągnik. Jeśli Kubota M5 jest dla ciebie za mała/za lekka/ zawsze można pójść w M105GX: większa masa, większy gabaryt, skrzynia powershift z automatem, EHR w standardzie, większa kabina itd.
  15. KIRK80

    Kubota M7133

    To muszę Cię wyprowadzić z błędu: rurki owszem, są wyprowadzone, ale jest to tylko zasilanie i powrót/sterowanie CCLS rozdzielacza zewnętrznego. Dodatkowy rozdzielacz do wersji Premium kosztuje ok 16 000zł netto. Istnieje również możliwość podpięcia ładowacza pod tylne wyjścia hydrauliczne w wersji Premium.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj