KIRK80

Members
  • Ilość treści

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Good

1 obserwujący

O KIRK80

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

3223 wyświetleń profilu
  1. Masz rację. Dodam jeszcze tylko, że przy uruchamianiu prowadzenia równoległego kalibruje się położenie anteny względem punktów sprzęgu w ciągniku, żeby system był w stanie precyzyjnie wyliczyć położenie elementów roboczych narzędzia.
  2. KIRK80

    Kubota

    Udźwig ładowacza to jedno, a dopuszczalne obciążenie osi to drugie
  3. KIRK80

    Kubota

    O stabilności ciągnika decyduje tylna oś, więc zmiana rozstawu z przodu nie będzie mieć większego znaczenia.
  4. KIRK80

    Kubota

    zacznij od ustawienia przednich felg zgodnie z instrukcją, bo widzę że masz ustawiony za duży rozstaw kół. Nic więc dziwnego, że lecą łożyska przy pracy z ładowaczem.
  5. od ok. 200 tyś netto w górę
  6. KV ma automatyczne prowadzenia, tylko jest ono sprzedawane pod marką Kubota.
  7. Z czego niby ci sąsiedzi się śmieją? Z dopalania DPF na postoju? Raczej fajna opcja. Gdyby taka opcja była np. w samochodach osobowych, nie było by problemu z przybywaniem oleju w silniku samochodu użytkowanego np. w mieście, albo jego zapchania z powodu niezupełnego dopalenia. Co do spełniania norm emisji bez użycia DPF, to obawiam się że to już nie potrwa długo. Kiedyś wezmą się również za producentów silników do ciągników. Inna sprawa że często to czy ciągnik musi posiadać DPF czy nie nie zależy tylko od jego mocy, ale i kategorii homologacji.
  8. Kasowałeś już luzy śrubą na zwrotnicy?
  9. KIRK80

    Kubota L5040

    Jaki masz ustawiony rozstaw na przednich kołach od środka do środka?
  10. Jeśli składaniem nazywasz przykręcanie kół i zaczepów do ciągnika który można bez problemu odpalić po wyładowaniu z kontenera, to masz rację, są składane...
  11. KIRK80

    Kubota m5091

    Testowali na hamowni, czy w pracy? M5 mechanicznie nie różni się od serii M60 (poza AdBlue), więc niech się wypowiedzą użytkownicy M8560/M9960 czy faktycznie dużo pali. Szczerze to te testy z gazet nie bardzo są wiarygodne. Parę lat temu był jakiś test porównawczy ciągników z ładowaczem. Wg niego Kubota spaliła przy ładowaczu najwięcej ze wszystkich testowanych ciągników, o lile pamiętam to ok. 10l/h. Chyba jak chodziła cały czas na 2600obr/min, a i to chyba nie bardzo. @czareczek85 możesz podesłać linka do tego testu?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj