Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemano ja niedawno założyłem na orbitrol do c 385 bo serwo już nie reagowało. orbitrol od bizona, siłowniki gościu produkuje do ciągników, przewody i pięknie się kręci, nie za duży skok kierownicy nie za mały jak w orginale się kręci przy serwo :P

Opublikowano

Witam chciałem sie was zapytac czy u was tez strasznie ciezko sie kieruje kierownica na niskich obrotach na serwomechanizmie ? u mnie jest tak ciezko ze wogle prawie sie nieda skecac na niskich obrotach , czy mozna to jakos zmienic ??

jaki lejesz olej?? zmień na rzadszy nap. LH 32 napewno trochę pomoże....

Opublikowano

Promień skrętu zależy od długości drążka. Sąsiad ma w Zetorze 16245 za krótki drążek i żeby skręcić np z drogi polnej w drugą wąską drogę ustawioną pod kątem 90 stopni i większym to musi skręcić, wycofać i jeszcze raz skręcić. :mellow:

Opublikowano

Orbitrol przy ciagniku ursus C-385 sprawuje sie bardzo dobrze skręt jest praktycznie taki sam :mellow: no i oczywiście oprator jest zadowolony z prowadzenia, serwo miało taką wade że sie przycinało i to przy cofaniu było troche wkurzające bo trzeba bylo wtedy przegazować i operator troche musiał sie namęczyć a więc orbitrol to dobre rozwiązanie moim zdaniem :P

Opublikowano

Mógłby ktoś wstawić zdjęcie wspomagania na orbitrol, chodzi mi to jak wygląda sprawa założenia drążka i siłownika skoro przód bez napędu ma tylko jeden "wąs" przy zwrotnicy

Opublikowano

Orbitrol przy ciagniku ursus C-385 sprawuje sie bardzo dobrze skręt jest praktycznie taki sam :) no i oczywiście oprator jest zadowolony z prowadzenia, serwo miało taką wade że sie przycinało i to przy cofaniu było troche wkurzające bo trzeba bylo wtedy przegazować i operator troche musiał sie namęczyć a więc orbitrol to dobre rozwiązanie moim zdaniem :lol:

W Z10145 mamy serwo - żadnego przegazowywania nie muszę robić.

W MTZcie jest orbitrol. Sorki ale wolę serwo jakie mam w Zetorze.

Serio, ten orbitrol to nie jest taka super sprawa tylko większość ma rozwalone serwa bo nie dba o to i myśli że z orbitrolem będzie super itp. Ogólnie jeżeli serwo działa poprawnie to nie widzę sensu wymieniać na orbitrol. Ja bym się skusił na orbitrol w zetorze tylko wtedy gdy chciałbym wstawiać klimę bo wtedy napęd klimy łapałbym pod sprężarką powietrza a tam obecnie idzie wałek od układu kierowniczego.

Opublikowano

Do ciągnika bez napędu nie ma sensu zakładać orbitrolu.Lepiej serwo wymienić za 400 zł i po kłopocie Przeróbka z serwa na orbitrol wyniesie przynajmniej z 1,5 zł albo lepiej.

Ja w tamtym roku zakładałem do 1224 [z napędem]sam orbitrol a serwo zostało, [założyłem z deklami] to wyniosło 1000 zł a założenie siłownika to drugi 1000 zł.

Opublikowano

W Z10145 mamy serwo - żadnego przegazowywania nie muszę robić.

W MTZcie jest orbitrol. Sorki ale wolę serwo jakie mam w Zetorze.

Serio, ten orbitrol to nie jest taka super sprawa tylko większość ma rozwalone serwa bo nie dba o to i myśli że z orbitrolem będzie super itp. Ogólnie jeżeli serwo działa poprawnie to nie widzę sensu wymieniać na orbitrol. Ja bym się skusił na orbitrol w zetorze tylko wtedy gdy chciałbym wstawiać klimę bo wtedy napęd klimy łapałbym pod sprężarką powietrza a tam obecnie idzie wałek od układu kierowniczego.

Bo ja cie rozumiem z tym serwem ze masz dobre i ze za czesto sie nie psuje to po co ci orbitrol ale jak bys mial dawac serwo 2 -3 razy w roku do mechanika to wiesz ja to jest to juz lepiej zalozyc orbitrol i miec spokój

 

Jakies zdjecia tego orbitrolu mam to wstawie na mój profil i mozecie sobie obejrzec :D

Opublikowano

Ja mam podobnie, odkąd założyłem Tura to 2-3 razy do roku serwo do remontu i cieknie dalej pomimo tego że już nawet zalewam gestym olejem. Policzyć wszystko to dawno przekroczyło 2 tys. a myślałem że oddam do regeneracji i problem z głowy. Na allegro jest całe wspomaganie ale do ciągnika z napedem za 1,5tys

Opublikowano

No Nikita_Bennet zgadzam sie z tym że przy zetorze serwo jakos lepiej sie sprawuje ale przy osiemdziesiatce stale sa jakies problemy czy dbasz czy nie policzysz remonty serwa ktore ci sie psuje co jakis czas to juz za to masz nowiutki orbitrol i sprawa załatwiona;)

Opublikowano

Dowiadywałem sie w sklepie to kompletne wspomaganie na orbitol kosztuje 1590 + drążek poprzeczny. Więc sporo. Myślę czy aby samemu nie zrobić serwa bo dopóki ma olej kręci się bardzo lekko jedynie wycieki to problem a za kilka uszczelniaczy zapłace grosze. Co myślicie o tym?

Opublikowano

Na orbitrolu znacznie lżej kręci się kierownicą ale jeśli jest wystarczająco dla ciebie to chyba rachunek jest prosty i wystarczy naprawić serwo. Swoją drogą u mnie serwo z turem chodzi 9 lat i działa, nie kręci się tak lekko jak na orbitrolu ale nie jest źle.

Opublikowano

Półserwo załóżcie - wtedy jest i serwo i orbitrol, dobre rozwiązanie, nie trzeba siłownika i nic nie trzeba zmieniać przy drążkach itp, montujesz orbitrol a potem wężę idą z orbitrola do serwa i dalej po staremu. Tylko to tam w serwie trzeba coś zmienić. Poprostu eliminowany jest drążek od kierownicy do serwa i to dużo daje. Kręci się paluszkiem. I serwo wytrzymuje przy turze jakies 4-5 lat ale naprawdę dużo ciągnik robi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v