Polecane posty

Gość   
Gość

xxxxxx

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    14

a na ilu ha maja pracowac i z jakimi maszynam??


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek210    0

A jakiej mocy ma być ten ciągnik i czemu upierasz się przy skrzyni bezstopniowej?

Fendt ma taką skrzynię w standardzie, Deutz i JD będą chcieli dopłaty.

Zdaje się że ta skrzynia to jest 4 biegowa z 4 biegami pod obciąrzeniem.

A na marginesie to ty musisz mieć dobre ksero na takie sprzęty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość   
Gość

xxxxxxxxx

Edytowano przez klocek
8xortografia!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    14

moim zdaniem do takich prac pasowalby JD jest prawie bezawaryjny i skrzynie tez ma dobra wystarczy tylko dobrze z niej korzystac


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    25

Ja stawiam na Fendta 820.

 

 

 

//Kolego kolejny raz piszesz taki sam post nie dając uzasadnienia swojej wypowiedzi, taka odpowiedz nic nie daje w temacie, dlatego na przyszłość rozwiń swoja wypowiedz!!!!!

Edytowano przez Balzak
Balzak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalus77    47

Znajomy ma JD 6620 ale on ma 130KM wiec jest troszke za mały tata zanim kupił JD 6430 jeżdził tym 130KM i to bardzo mu sie podobało(nawet takiego ogladaliśmy w Gravidzie w Lublinie model 6630 comfort troszke nowszy a kosztował po upuście 200 tys. zł) i to właśnie dzięki znajomemy padł wybór na JD w mojej okolicy narazie nie ma maszyn większych niż 130KM lecz jeden pan z okolicy kupuje JD 6830 i on jest tak jak dla ciebie w sam raz, jak narazie ja sam sie przekonywuje do tej firmy wielu znajomych ma ciągnik pod znaczkiem jelenia i wszyscy są z nich zadowoleni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marxones    0

Biorąc pod uwagę spalanie paliwa bezawaryjność oraz funkcjonalność to fendt stoi na pierwszym miejscu, niema co nad tym się zastanawiać, ale co za tym idzie bezlitosna cena... John deere zaś idą jak czołgi są to masywniejsze ciągniki i nawet odważyłbyl się powiedzieć, że są mocniejsze, ale za to są łakome na paliwo, niestety coś za coś, a i cena też nie przyciąga. Deut-Fahry z kolei to ciągniki dobre, ale i tylko dobre, to zdecydowanie niższa klasa biorąc pod uwagę Fendt czy John Deere, ofszem dawniejsze wersje były bardzo dobre i niezawodne i to nawet bardzo, ale nie te dzisiejsze. Także jeśli stoisz przed takim wyborem to radziłbym Ci wybierać pomiędzy Fendtem i John Deerem. Fakt decyzja nie jest prosta, ja osobiście wybrałbym john deere, ale to tylko i wyłącznie moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREKrrrr    0

Kupel posiada fenda vario i jak narazie jest zadowolony ;)

Chwali niske spalanie i jakosc wykonania a szkrzynia bezstopniowa działa super !!!

Ja bym polecił fenda jesli cena to nie problem :):):)


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    11
zmiana tych biegów bezstopniowo nie jest idealna, bo wyraźnie można odczuć szarpnięcia

Jak Ty chcesz zmieniać biegi bezstopniowo? ;)

 

wystarczy poparzec nawet ze cenowo wcale nie odbiega od marek takich jak john deere i fendt bo biorąc pod uwage np new hollanda to cena jest znacznie mniejsza od fendta ,john deere i deutz fahr,

W jaki sposób cena u dealera ma wpływ na jakość i walory ciągnika, bo nie rozumiem? Wg Twojego rozumowania to wybór jest prosty, kup sobie najdroższy, będziesz miał wtedy najlepszy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    11

To wygląda na to że nie myśle logicznie... No i dalej ciekawi mnie jak w bezstopniowej skrzyni można zmieniać przełożenia (inaczej -> stopnie)?

 

PS: podążając tym tokiem myślenia ciekaw jestem cen porównywalnych DF i MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    9

Idąc tym tokiem myślenia to czemu nie Valtra? Ceny utrzymują w czołówce. A ktoś na forum nawet pisał ze tej samej mocy wychodzi troszkę drożej od JD. Czyli wynika z tego ze lepsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

polecam zdecydowanie fendta gdyż również myśle nad takim ciągnikiem tylko mniejszym. byłem u paru dealerów i każdy powiedział, że fendt jest najlepszy. on swoje kosztuje, ale płaci się za coś. mało pali jest masywny i bardzo komfortowy. poważnie się nad nim zastanawiam i ty też chyba powinieneś. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    202
Biorąc pod uwagę spalanie paliwa bezawaryjność oraz funkcjonalność to fendt stoi na pierwszym miejscu, niema co nad tym się zastanawiać, ale co za tym idzie bezlitosna cena... John deere zaś idą jak czołgi są to masywniejsze ciągniki i nawet odważyłbyl się powiedzieć, że są mocniejsze, ale za to są łakome na paliwo, niestety coś za coś, a i cena też nie przyciąga. Deut-Fahry z kolei to ciągniki dobre, ale i tylko dobre, to zdecydowanie niższa klasa biorąc pod uwagę Fendt czy John Deere, ofszem dawniejsze wersje były bardzo dobre i niezawodne i to nawet bardzo, ale nie te dzisiejsze. Także jeśli stoisz przed takim wyborem to radziłbym Ci wybierać pomiędzy Fendtem i John Deerem. Fakt decyzja nie jest prosta, ja osobiście wybrałbym john deere, ale to tylko i wyłącznie moje zdanie.

 

Radzę sprawdzić na jakich podzespołach są montowane DF i Fendt i zastanowić się czy DF to niższa półka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    88

a ja wtrącę 3 grosze... te same podzespoły Audi i Skoda, a półka nie ta sama :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    5

Moim skromnym zdaniem za wysoką ceną wcale nie musi iść wysoka jakość wykonania i bezawaryjność. W dzisiejszych czasach cena jest dyktowana prestiżem marki. Wydaje mi się że najlepiej (jeśli już dysponuje się takim kapitałem) nie zwracać uwagi na cenę tylko sprawdzić na własnej skórze jak pracują. Wydaje mi się że większość marek dzisiaj produkowanych (nowoczesnych) ciągników stoi na podobnym poziomie technologicznym, i prawie jedynym kryterium wyboru są upodobania nabywcy. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    238

a macie chociaz jakies oferty od handlowcow, czy tak sobie gadacie zeby posty ponabijac.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    11

I tylko tur mu nie chodził jak powinien? Opisz więcej szczegółów, to w końcu pompa czy przewody (domyślam sie że te wewnętrzne)?

 

Poza tym kolego chyba nie rozumiesz pojęcia skrzynia bezstopniowa. To nie są biegi pod obciążeniem :)

 

Powiedz mi jeszcze która skrzynia bezstopniowa będzie lepsza i trwalsza, ta we wspaniałym zielonym Fendcie czy w badziewnym czerwonym MF ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

Dobre mirasek ,,badziewne czerwone MF'', no właśnie co do tych skrzyń bezstopniowych to słyszałem od dealera Korbanków, że dyna w MF jest lepsza niż vario w fendcie( ze względu na mniejsze straty mocy), a ile w tym prawdy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cyborg15    0

Moim zdaniem Fendt, JD, DF sa na takim samym poziomie technologicznym i na podobnym poziomie awaryjności. Niema ciągników bezawaryjnych ponieważ sa to tylko maszyny w których prędzej czy później cos nawali. Fendt jest produkowany na podzespołach Deutza a różnica w cenie spowodowana jest prestiżem marki fendt. To jaki ciągnik wybierzesz to zależy tylko od ciebie twoich upodobań i grubosci portfela według mnie każdy z nich bedzie dobry. Jaka jest różnica w cenach tych ciągników i w kosztach serwisowania?? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
    • Przez 18bamber
      Witam. Panowie mam problem z hydrauliką w swoim traktorku... Ciągnik ma pięć wyjść z tyłu z czego trzy są zasilające ale nie ma powrotu i np był taki problem że przy pługach obrotowych jak je obracałem to podnosiło ładowacz a jak zamknąłem dojście do ładowacza to nie obracał wcale tylko napinało przewody. Teraz  chciałem podpiąć owijarkę samozaładowczą i jest jeszcze gorzej bo nabija ciśnienie a nie ma gdzie wrócić i nic nie działa. Jak mam to rozwiązać proszę o pomoc.

    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj