Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ciągnik nie równo mi pracuje, wtryskiwacze nowe końcówki i po regulacji. Pompa po regeneracji, próbuje ustawić ale ciężko bo nie mam znaków na kole zamachowym nie wiem dlaczego, czy ten punkt idzie jakoś sprawdzić inaczej? Np przez zawory? Do tego są jakieś dziwne odgłosy stukania przy dodawaniu mocnym gazu ale i na niskich obrotach, taki głuchy dźwięk, raczej nie chce mi się wierzyć ze to mogłaby być panewka ale kto wie, mam filmik z pracy tego silnika, jeśli to pomoże to mogę go gdzieś wrzucić.

Opublikowano

Trzeba wyciągnąć wtryskiwacz, włożyć do otworu np suwmiarkę i na ok 3mm przed GMP ma nastąpić początek tłoczenia paliwa, zawory na ostatnim cylindrze mają się mijać.

Opublikowano

Witam panowie nie znalazłem innego tematu a więc mam problem z silnikiem prekins 103-10. 3 cylindrów maleństwo dałem do regeneracji pompę wtryskowa wtryski bo silnik pracował na 2 cylindry tzn bez obciążenia pracują 3 ale jak dostanie obciążenia to już na 2 przed regeneracja było to samo. A więc co może być nie tak głowica czy może jakiemus cylindrów kończą się pierścienie? 

Opublikowano

Witam, znalazłem w końcu znaki i to na 100% one, mierzone dzięki GMP jak i w tym momencie mijają się zawory na 4 cylindrze, problem jednak leży w tym, ze pompę mam ustawioną na maksa od silnika a paliwo w kapilarze pojawia się pare cm przez dolną kreska, pytanie dlaczego? Czy to ma jakiś związek z tym ze pompa jest do c360 silnika s4003 a ja mam c355 i jest s4002, jest to problem? Może być to przyczyna? Ja już zgłupiałem w tym temacie :/ 

CE417BE8-15F4-4E48-BCD3-D8CFEEAA0709.jpeg

Opublikowano

Aaa no czyli jest opcja ze sobie ktoś kiedyś przyspieszył zapłon po prostu, zdejmę i zobaczę, rozrządu nie podejrzewam bo był elegancko ustawiany według znaków pare lat temu przez mechanika, nikt tego nie ruszał wiec raczej dużo tam się nie mogło stać 

Opublikowano
7 godzin temu, Rolnik995 napisał:

Witam panowie nie znalazłem innego tematu a więc mam problem z silnikiem prekins 103-10. 3 cylindrów maleństwo dałem do regeneracji pompę wtryskowa wtryski bo silnik pracował na 2 cylindry tzn bez obciążenia pracują 3 ale jak dostanie obciążenia to już na 2 przed regeneracja było to samo. A więc co może być nie tak głowica czy może jakiemus cylindrów kończą się pierścienie? 

Regulacja zaworów 

Opublikowano (edytowane)

U mnie problem z kątem zapłonu byl podobny jak u kolegi wyżej lecz w drugą stronę. Po zmienie kół rozrządu i przesunięciu o jeden ząbek ruch w kapilarze jest na dolej kresce. Lecz nadal ciągnik nie rowno pracuje, dymi na niebiesko i słychać co jakiś czas tak jakby przerwa w zapłonie albo coś podobne.. Dodatkowo nie ma reakcji na ruch pompy czy to od siebie czy do siebie. Kąt się zmienia ale słyszalnych czy widocznych zmian w pracy brak. Przy okazji były wymieniane zestawy naprawcze(mahl) bo na 4 cylindrze tuleja piekła i płyn wyrzucało. Tłoki, tuleje(sprawdzone dociskane 0,05mm), pierścienie(napisem top do góry oraz zamkami na mijanego, pierścieni też nie zamieniłem.), korby (ważone 16gram), nowe koła rozrządu(skropol).Zastanawia mnie czemu na 3sekcji pompy czuć pulsacje.?? Mógłby się ktoś wypowiedzieć? 

PS. Zawory wyregulowane. 0.20ssace i 0.30 wydechowe. Ustawiane na mijankę. 

Pozdrawiam. 

Edytowane przez arek9238
Opublikowano

Mogą być kąty przestawione na pompie i pomimo rozrządu jak należy pompy nie ustawisz.Pulsacje powinno czuć na wszystkich sekcjach.Skoro nie czujesz na wszystkich a ciągnik nie rowno gada,to pompa jest po prostu spatolona.Pompiarza rzetelnego najpierw znajdź

Opublikowano

 

Witam . 

Mam problem z moją 40 stką, która niedawno przeszła remont silnika, w silniku zostały wymieninę takie części jak zestawy naprawcze, 4 głowice nowe, koła rozrządu, wał korbowy, korbowody po regeneracji, panewki, szklanki, koniki i popychacze. Problem z silnikim zaczął się dopiero po 5 motogodzinach wcześniej silnik cykał równo, nie kopcił i ładnie odpalał. Później coś się stało zaczął kopcić, ciężko odpalać i nierówno pracować na wolnych odbrotach i gdy silnik nie ma obciążenia. Pod obciążeniem, gdy silnik ciągnie pracuje normalnie, mam moc i przykapca na popiołkowo. Wtryskiwacze i pompa regenerowane 2 razy, zawory docierane kilka krotnie, jak i luzyw zaworowe też ustawiane. Zmiana kątu wtrysku nic nie zminia oraz dawkowanie paliwa również proszę o pomoc!

Opublikowano
2 minuty temu, traktorserwisolx napisał:

Witam ! Mam pytanie : jakim olejem jest zalana pompa wtryskowa ? Proponuje wymienić na próbę pompę wtryskową . 🔧

olej zalany przez serwis który regenerował pompę , tak na próbę będzie pompa od zetora założona 

 

Opublikowano

Też bym stawiał na pompę ale zanim co sprawdź czy nie masz przytkanego kranika w zbiorniku. Mój, jak zaczyna się tak zachowywać to znaczy, że coś w układzie paliwowym się przytyka. Z reguły to kruciec przed ręczną pompka, do którego dochodzi wężyk ze zbiornika. Może być też tak, że nieszczelny kranik powoduje zapowietrzenie i na niskich obrotach się dzieją takie klocki. Wydaje mi się że warto sprawdzić, zanim się zabierzesz za pompę. Dużo to nie kosztuje

Opublikowano
25 minut temu, margoo78 napisał:

Firmy regeneryjące pompy nie nalewają tam oleju.

Myślisz, że regulator się rozwalił na skutek braku oleju? Chyba trochę za mało popracował. Nawet jeśli na sucho

Opublikowano

O

3 godziny temu, margoo78 napisał:

Firmy regeneryjące pompy nie nalewają tam oleju.

Od sprawdzenia tej kwestii należy zacząć . Jeżeli olej jest to ok , natomiast jeżeli oleju nie ma, to pompa do sprawdzenia . Nie sądzę aby brak oleju spowodował uszkodzenie regulatora , czy listwy , ale zapewne doszło do przytarcia  wałka ( krzywek), lub  też uszkodzenia napędu pompy zasilającej - słabe zasilanie ( jeżeli pompa zasilająca  jest starego typu z rolką  to nawet bardziej możliwe ). 

Opublikowano
Qwazi napisał:

Jeśli kranik i pozostałe połączenia w układzie paliwowym są drożne i szczelne. Nigdzie nie może zaciągać powietrza to zostaje pompa

układ paliwowy szczelny jest bo sprawdzane , pompa i wtryski 1 raz regenerowane a 2 raz było wszystko sprawdzane i ustawane jeszcze raz , na dniach porzycze od sąsiada pompę z zetora i zobaczymy czy winna pompy .

Opublikowano
Przed chwilą, KrzysztofT123 napisał:

układ paliwowy szczelny jest bo sprawdzane , pompa i wtryski 1 raz regenerowane a 2 raz było wszystko sprawdzane i ustawane jeszcze raz , na dniach porzycze od sąsiada pompę z zetora i zobaczymy czy winna pompy .

Podmenisz pompę i wszystko będzie jasne 

Opublikowano
margoo78 napisał:

Firmy regeneryjące pompy nie nalewają tam oleju.

Firma bosch która regenerowała pompę a drugi raz sprawdzali ponownie mówili że pompa zalana olejem i przed odpalenie silnika sprawdzałem na bagnecie i olej był w pompie


jaco512 napisał:

Nie wiadomo co było zrobione w pompie i na jakich częściach.. po taniości czy na polskich?

łożyska jakieś zaworki , uszczelniacze regeneracja za 1000zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v