Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Odkreć kolektor wydechowy i zobacz z której głowicy lecą zimne spaliny w momencie jak pracuje nie równo, potem zrób pompę wtryskową i będzie OK przez jakieś 2-3 lata a później będzie to samo, taki to urok tych ciągników.

Edytowane przez asharot
Opublikowano

Odkreć kolektor wydechowy i zobacz z której głowicy lecą zimne spaliny w momencie jak pracuje nie równo, potem zrób pompę wtryskową i będzie OK przez jakieś 2-3 lata a później będzie to samo, taki to urok tych ciągników.

 

yhym ale pompiarz chyba sam bedzie wiedział o robić jak bym mu zawiuzł pompe :) a jak jest z tymi pompami bo że ustawiają jakoś elektronicznie czy coś takiego , mechanik mi zalecił żebym do takiego pompiarza zawiózł :)?

Opublikowano

Tylko wypowiedz się odnośnie końcówek wtryskiwacza ze znakami bo pisałeś że tata robi dobrze ale były jakieś sprzeciwy i zamilkłeś

 

To przeczytaj dokładnie post pod którym się wypowiadałem, czy jest tam mowa o końcówkach wtryskiwaczy czy o wtryskach ?

Opublikowano

Witam wszystkich.  W grudniu złożyłem silnik mojej c360. Blok osiowany ,wał szlif ,zestaw naprawczy ursus, głowice regenerowane. Musiałem zmienić wałek rozrządu jedna krzywka była wyszczypana. Pompa i wtryski były już 2 razy do sprawdzenia dawane i raz naprawiona pompa 500pln wtryski 200pln. Silnik pali na dotyk. Jednak strasznie nierówno pracuje. Początek tłoczenia pompy ustawiałem rurką kapilarną, zaczyna tłoczyć na pierwszej z trzech kresek. Mam pytanie do doświadczonych w c360 otóż zauważyłem że na 4 cyl. po przejściu zaworów (1 cyl. praca) zawór wydechowy pozostaje długo otwarty z zaworem ssącym. Reszta mniej więcej wydech się zamyka i zaraz otwiera ssący. Nie jest to idealnie równo na wszystkich cylindrach. Czy może być to przyczyną tak złej pracy. Za wałek zapłaciłem w agromie 130pln. Na co ewentualnie mam zwrócić uwagę. Dziękuję za podpowiedzi.

Opublikowano (edytowane)

Porównywałem tylko wzrokowo. Nie pomyślał bym że mogli wałek źle wyszlifować :blink: . Robię przy osobówkach i postanowiłem że jest czas to swoją babcię c360 poprawię, bo inaczej to jej nawet nie sprzedam z takim silnikiem. Przy osobówkach takich numerów jeszcze nie widziałem. Co mnie jeszcze dziwi to niby nowy wałek a był po obmykany od strony napędu na licznik mth. Sprawdzę jeszcze tę szklankę ale zakładając je dobrze czyściłem i wszystko z głową robiłem. Choć ten się nie myli co nic nie robi. Diabeł nie śpi:)

 

Apropo miał ktoś może taki przypadek z uszkodzonym w taki sposób wałkiem?

Edytowane przez KonradBugaj
Opublikowano

Witam wszystkich,

mam problem z ursusem c-360 3p.

rok temu robiony silnik, pracuje super nie bierze oleju jednak w połowie roku 2015 zaczął dziwnie pukać jakby pompa paliwa ale nie chciałem nic robić, wymieniłem przewody paliwowe filter paliwa i na chwilę pomogło 3 tygodnie chodził jak nowy i problem powrócił, nie dawno skusiłem się na regeneracje pompy wszystko wymienione (rotor itd.) ustawione wtryski bo jeden żle lał chociaż wszyskie rok temu wymieniłem no i co się okazuje ze silnik czy ciepły czy zimny nierówno pracuje, jeszcze tak naprawdę nie dotarła się ale czy to się zmieni? dziś jeszcze kupiłem pompke zasilającą nową zobaczę może ona coś zmieni, dodam że parę razy odpowietrzałem go bo czytałem że to może być przyczyna

proszę o pomoc i wszelkie porady.

Dziękuje miłego weekendu.

 

 

Opublikowano

widzę że jednak będe musiał tam zajrzeć właśnie sąsiad mi o tym też mówił ( zawory) mimo że rok temu wszystko było ustawiane mogły usiąść miseczki tak? a ile tam musi być musi być ustawione na szczelinomierzu może ktoś wie? jeszcze raz dzięki,

 

:)

Opublikowano

Ja stawiam na zasilanie paliwem, nie zawory czy uszczelka, kiedyś pogrzebałeś w nim i chodził OK, więc to już podpowiedz.

 

Pewnie pompa nie podaje tak samo na wszystkie, warto ją sprawdzić, pomimo tego że regenerowałeś ją, najpierw wtryski potem pompa.

Opublikowano

jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki


jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki


jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki


jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki


jeżeli wina zaworów jest to będzie je słychac i albo będzie słaby może też olej olej tłumikiem wyrzucać,zobaczył bum pompkę zasilającą może mębrana być uszkodzona i płynnie paliwo nie podaje-miałem taki przypadek w swoim że na wysokich obrotach zapowietrzał mi się właśnie od pompki

Opublikowano

dziękuje wszystkim za podpowiedzi jutro zmienie pompkę zasilajaca i sprawdzę wąż od powietrza , jeszcze jedna uwaga mam wrażenie że po regeneracji pompy gorzej się wkręca na obroty,

pozdrawiam,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v