Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bazikoo napisał:

Co myślicie o oponach na tył 480/70 R38?

Oczywiście na przodzie mają być 360/70 R20.

a co mozna myśleć o oponach? napewno bedzie lepszy uciag niz na oryginalnych aby naped sie zgrywal

Opublikowano

Witam. Panowie mam pytanie bo dzwoniłem do firm chodzi mi o koła do międzyrzędzi jakie mam założyć bo orginalne w mtz (pronar  ) mam tyl16.9 r 38 a przod 360/70/20 co założyć i jakie żeby były odpowiednie. Z firmy grasdorf proponują inne a pronar inne. A co według was było by odpowiednie.

Opublikowano
Dnia 13.07.2021 o 21:02, cabwie napisał:

koledzy te opony 360/70 r20 to założę na oryginalne felgi

 

Na gwiazdy nie, do belarusa nowego też nie. Ale.slyszalem że do mtz 82 można na przód założyć bo są inne felgi niż w belarusie

Opublikowano
Przed chwilą, Lukasz3991 napisał:

Ja mam założone felgi na przodzie w9 czy 9w i do tego opony 320 to już dosyć ciężko je wrzucić. Niby 360 tylko 4 cm szersze, ale jak to będzie leżało.

No właśnie. Takie są w belarusie 820 chyba. Nie wiem czy przypadkiem w mtz82 nie ma 11

Opublikowano

No to są gwiazdy opony mam teraz 11,2 r20 ale ktoś założył do tyłu 16,9 a jak tutaj czytam to to nie ma prawa prawidłowo chodzić wiec teraz jest mi prościej kupić nowe do przodu tylko jak nie wejdą na te felgi jak to mówicie gwiazdy no to znowu problem 

Opublikowano

Tylne opony w moim MTZcie powoli zaczynają kwalifikować się do wymiany.  Ciągnik w niedługim czasie dostanie tura. W przyszłości może się tak zdarzyć, żę będzie latał z opryskiwaczem. Pracuje z wycinarką do kiszonki, agregatem aktywnym RAU 2,5m więc trochę ciężaru no tych oponach zdarza mu się wozić. Teraz jest w oryginalnej rozmiarówce 11,2-20 i 15,5-38(czy tam R38). Wiadomo jak to jest z tym zgrywaniem się napędów. Rozważam taką opcję:
- przód : Alliance Agri Star II 320/85R20 (czyli 12,4R20) zostawione na oryginalnej feldze;
- tył : Taurus Point 7s 400/75R38 (czyli 15,5R38).
Jak myślicie, dobra opcja?

Opublikowano

Belarus 920 skrzynia 4 synchronizowana napęd przedni krzyżakowy,

Opony ma na przodzie 440/65 R24 Mitas wysokość opony to 1196mm.

Jakie opony zastosować na tyle przy 38 calach aby było dobrze?

16,9 R38 czy lepiej 18,4 R38?

Uprzedzając z tyłu obecnie są już koła 16,9 R38 dokładnie 540 65 R38 ale myślę nad wymianą opon.

Opublikowano

Witam wszystkich,

Mam problem z dobraniem opon aby zgrywał się napęd w MTZ Pronar 97 rok.

Z tyłu założone są 18,4 R38. Nie mam pojęcia jaki rozmiar będzie odpowiedni na przód.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

 

Opublikowano
Dnia 5.06.2022 o 22:29, Zenny napisał:

Witam wszystkich,

Mam problem z dobraniem opon aby zgrywał się napęd w MTZ Pronar 97 rok.

Z tyłu założone są 18,4 R38. Nie mam pojęcia jaki rozmiar będzie odpowiedni na przód.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

 

 

13,6 r20 jak stożek, jak krzyzak to 360/70 r24 albo 380/70 r24

  • Thanks 1
Opublikowano
16 godzin temu, Belaruss820 napisał:

13,6 r20 jak stożek, jak krzyzak to 360/70 r24 albo 380/70 r24

A zapomniałem dodać, ze stożek. Dzięki wielkie za podpowiedź. Ktoś mu założył takie laczki i nawet w instrukcji nie ma uwzględnionego takiego rozmiaru.

Opublikowano

Witam

Czy ktoś z Was ma może jakieś ładne używki 11,2 r20. Potrzebuje dwie sztuki na przód. A nowe ceny poleciały w sufit a Voltyre budżetowo nikt nie ma.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v