Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

korek na pompie jest od wlewu oleju do pompy. jeśli masz centralne smarowanie pompy to nie musisz tam uzupełniać oleju, ale jeśli nie masz to jak najszybciej sprawdź czy jest tam olej bo jeśli nie dolewałeś oleju to możesz sobie pompę "załatwić". ale podejrzewam że masz centralne bo już dawno by Ci się listwa w pompie zacinała.

Opublikowano (edytowane)

W orce z pługiem 5*40 zagonowym bez turbiny to mi spala 14-15 litrów na ha cool.gif

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Mi pali na hektar orki około 15l a ziemie mam lekkie. W agregacie 3m około 8-9l na godzinę. Uważam że mega oszczędna nie jest ale da się przeżyć. Oczywiście bez turbo.

Opublikowano

914 z 91 roku z troszke podjechanym silnikiem pali +/- 14 litrów na godzine ( równa godzina jazdy no wiadomo jakies skrzyzowania sie trafiają gdzie trzeba zwolnić ale tak to non stop na 2100 obr/min na wiecej niechce sie wkrecic) drugi pomiar wyszedł 10Litrów przy zrywce drewna ciagane było po jakies 300m w piasku cały czas na pełnym bucie tylko co przejazdy puste po drewno były na lekkich obrotach

Opublikowano

914 z 91 roku z troszke podjechanym silnikiem pali +/- 14 litrów na godzine ( równa godzina jazdy no wiadomo jakies skrzyzowania sie trafiają gdzie trzeba zwolnić ale tak to non stop na 2100 obr/min na wiecej niechce sie wkrecic) drugi pomiar wyszedł 10Litrów przy zrywce drewna ciagane było po jakies 300m w piasku cały czas na pełnym bucie tylko co przejazdy puste po drewno były na lekkich obrotach

Ale chyba to spalanie to nie w godzine ale 2 wychodzi bo 14 to 6-tka może spalić ale nie 4...

Opublikowano

dlatego tez napiasłem ze z podjechanym silnikiem. odemnie do czarnkowa jest około 30 km moja trasa liczy jakies 25-27 km bo i na skróty i nie do samego miasta jechałem czyli wychodzi jednak ze jechałem godzine stale but w podłodze prócz skrzyzowań ale sa tylko 2 gdzie musze stanąc a tak stale but i wyszło 14 litrów :lol:nie pasowało mi to ale no inaczej bys nie chciało :Da przy zrywce tak jak pisałem jak dluga trasa to około10 na godzine ale mówie długa trasa to tak jak teraz zrywam to w 6 godzin wychodzi 20-35 litrów zalezy jak jezdze ( jaka trasa - górki dołki, wga drewna, przy wywozie drewna gdzie spokojnie pykala na 1300 obr ( przy załadunku i rozładunku) przez 8 godzin paliła tez do 35 litrów równiez tytaj zalezało to od tereny i jak daleko było trzeba to drewno wyzież trafiały sie górki ze na I,3 były problemy podjechac a zazwyczaj były to długie górki tak ze w czasie jazdy ponizje 1800 nie schodziełm rzadko kiedy. nasza 385 pali do 6 na godzine :Djaka róznica :Dno inaczej być niechce :lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A mi moja c385 z turbo pali z agregatem podorywkowym 2,6 m szerokosci około 20 l/ha na gliniastym i pagórkowatym terenie :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Może troszkę i zaduży ale daje radę a spalanie takie duże bo mam mocno podwyższoną dawkę paliwa teraz założyłem nową pompę wtryskową to nie ma już takiej mocy

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Witam, jakie macie spalanie w swoich ursusach 1014 w cięzkiej robocie np: orka.

Opublikowano

Były już tematy odnośnie spalania. U Ciebie 1014 spali w orce np 15l a u mnie 20 bo mamy różne ziemie, a u innego 10 bo będzie orał tylko z górki :P także sam widzisz, że możesz uzyskać bardzo rozbieżne odpowiedzi.

A i tak spali tyle ile wlejesz :P

B)

Opublikowano

A np. w prasie? chodzi o godzinę pracy przy 2tys obrótów. Sam się przymierzam do kupna 4 i chcę się dowiedzieć czy turbo dużo więcej pali niż "zwykły" 914

Opublikowano

Turbo czyli 1014, 1012 wg katalogu pali mniej od zwykłej 914,912 wg danych katalogowych. Silnik turbo pali 238g/kWh a silnik zwykły 245g/kWh. Taka sama zależność jest przy serii 1222, 1224 palącej 245g/kWh i 1614 spalający 238g/kWh.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v