Skocz do zawartości
pawel0488

Wał korbowy do C-360 3p

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel0488    0

ale mi nie jest potrzeby do c360 tylko do c360 3p (perkinsa). no a w tym katalogu to faktycznie do zwyklej 60-siatki jest wal. kontaktowalem sie z andoria-mot z andrychowa ale tam dopiero pod koniec miesiaca beda waly;/ a w okolicy mozna kupic tylko indyjskie badziewie;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    6

Jak to nie,przecież to ten sam silnik.W Agromie powinni cos mieć... bynajmniej w moich okolicach mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U nas na składnicy można dostać wały do perkinsa i mają różne, oryginalne chyba też, najtańsze hinduskie coś ok 500 kosztują. Nie możesz zamówić oryginału na składnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

w wielkopolsce zapłacisz za orginał koo 600 złoty, a i nie trzeba czekać na przywóz,m bo masz na ogół od ręki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

ja nie radze robić szlifu w 3p, Moim zdaniem to tak jak robić szósty szlif w zwykłej, a na takich sprawach nie warto oszczędzać gdyż oszczędności nie są aż takie wielkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysgolab7    0

witam kupilem ursusa 360 3p i jest zatarty co powinienem zrobic jesli kupie nowy wał i panewki czy je musze dać do szlifu pozdrawiam i z gory dziekuje :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

dobrze wymyć wał można ropą jeżeli nie masz nic lepszego i nie musisz go szlifować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

ale zastanow sie czy nowy wal bedzie lepszy od starego...jesli niepekl to ja bym wolal stary


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

będzie lepszy (a raczej tańszy) stary ale pod warunkiem że jeszcze wyda szlif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo91    7

dowiedz się czy w starym był już szlif robiony i zobacz czy jeszcze wyjdzie na nim max 4 szlif

a teraz odpowiedz sobie czemu się zatarł


jutro to to samo co dzisiaj tyle, że jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

bedzie lepszy bo pewnie niekupi orginalu tylko jakas tandete co pod obciazeniem sie obruci:D


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysgolab7    0

Nie wiem czy był robiony szlif bo właściciela nie ma kupiłem go od żony tego pana, a czy tłoki i pierścienie tez wymieniac? czy głowice tez dac do szlifu?

Edytowano przez Matey
pisanie w włączonym capslockiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    448
dowiedz się czy w starym był już szlif robiony i zobacz czy jeszcze wyjdzie na nim max 4 szlif

a teraz odpowiedz sobie czemu się zatarł

 

To nie zawsze jest tak, że każdy wał musi miec 4 szlify. Bywały przypadki, że wał szedł do szlifu tylko raz.


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

daj wał do szlifu nie warto nowego kupować.chyba że był już parę razy szlifowany.mój wuj w 60 zmieniał wał na nowy bo 4 razy szlifowany i juz sie nie nadawał.głowice jak są słabe to też daj do regeneracji.ale jak dobre to zostaw.pierścienie byloby dobrze jakbys wymienił a tłoki powinny być dobre.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo91    7

jak jest zatarty to sprawdź jeszcze pompę olejową czy jest dobra

wlewasz do niej oleju kręcisz trybami i przytykasz palcem tą dziurę gdzie wypycha olej i jeśli jest dobra to nie będziesz mógł utrzymać


jutro to to samo co dzisiaj tyle, że jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

jak potrzbujesz wału do 3p to dobrze trafiłeś wiem gdzie sa wały polskie andorii azotowany od reki jak potrzebujesz to daj znać cena okolo 1100zł. białystok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U nas we Wroclawiu jest tez ale za 1300zl;D Jak chcesz to daj znac dowiem sie namiarow;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58
ja nie radze robić szlifu w 3p, Moim zdaniem to tak jak robić szósty szlif w zwykłej, a na takich sprawach nie warto oszczędzać gdyż oszczędności nie są aż takie wielkie

a dlaczego nie warto robić szlifu w 3p????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×