pawel0488

Wał korbowy do C-360 3p

Polecane posty

pawel0488    0

ale mi nie jest potrzeby do c360 tylko do c360 3p (perkinsa). no a w tym katalogu to faktycznie do zwyklej 60-siatki jest wal. kontaktowalem sie z andoria-mot z andrychowa ale tam dopiero pod koniec miesiaca beda waly;/ a w okolicy mozna kupic tylko indyjskie badziewie;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    33

Jak to nie,przecież to ten sam silnik.W Agromie powinni cos mieć... bynajmniej w moich okolicach mają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U nas na składnicy można dostać wały do perkinsa i mają różne, oryginalne chyba też, najtańsze hinduskie coś ok 500 kosztują. Nie możesz zamówić oryginału na składnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

w wielkopolsce zapłacisz za orginał koo 600 złoty, a i nie trzeba czekać na przywóz,m bo masz na ogół od ręki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

ja nie radze robić szlifu w 3p, Moim zdaniem to tak jak robić szósty szlif w zwykłej, a na takich sprawach nie warto oszczędzać gdyż oszczędności nie są aż takie wielkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysgolab7    0

witam kupilem ursusa 360 3p i jest zatarty co powinienem zrobic jesli kupie nowy wał i panewki czy je musze dać do szlifu pozdrawiam i z gory dziekuje :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

dobrze wymyć wał można ropą jeżeli nie masz nic lepszego i nie musisz go szlifować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

ale zastanow sie czy nowy wal bedzie lepszy od starego...jesli niepekl to ja bym wolal stary


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

będzie lepszy (a raczej tańszy) stary ale pod warunkiem że jeszcze wyda szlif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo91    7

dowiedz się czy w starym był już szlif robiony i zobacz czy jeszcze wyjdzie na nim max 4 szlif

a teraz odpowiedz sobie czemu się zatarł


jutro to to samo co dzisiaj tyle, że jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

bedzie lepszy bo pewnie niekupi orginalu tylko jakas tandete co pod obciazeniem sie obruci:D


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysgolab7    0

Nie wiem czy był robiony szlif bo właściciela nie ma kupiłem go od żony tego pana, a czy tłoki i pierścienie tez wymieniac? czy głowice tez dac do szlifu?

Edytowano przez Matey
pisanie w włączonym capslockiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895
dowiedz się czy w starym był już szlif robiony i zobacz czy jeszcze wyjdzie na nim max 4 szlif

a teraz odpowiedz sobie czemu się zatarł

 

To nie zawsze jest tak, że każdy wał musi miec 4 szlify. Bywały przypadki, że wał szedł do szlifu tylko raz.


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

daj wał do szlifu nie warto nowego kupować.chyba że był już parę razy szlifowany.mój wuj w 60 zmieniał wał na nowy bo 4 razy szlifowany i juz sie nie nadawał.głowice jak są słabe to też daj do regeneracji.ale jak dobre to zostaw.pierścienie byloby dobrze jakbys wymienił a tłoki powinny być dobre.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo91    7

jak jest zatarty to sprawdź jeszcze pompę olejową czy jest dobra

wlewasz do niej oleju kręcisz trybami i przytykasz palcem tą dziurę gdzie wypycha olej i jeśli jest dobra to nie będziesz mógł utrzymać


jutro to to samo co dzisiaj tyle, że jutro :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mir36    0

jak potrzbujesz wału do 3p to dobrze trafiłeś wiem gdzie sa wały polskie andorii azotowany od reki jak potrzebujesz to daj znać cena okolo 1100zł. białystok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U nas we Wroclawiu jest tez ale za 1300zl;D Jak chcesz to daj znac dowiem sie namiarow;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61
ja nie radze robić szlifu w 3p, Moim zdaniem to tak jak robić szósty szlif w zwykłej, a na takich sprawach nie warto oszczędzać gdyż oszczędności nie są aż takie wielkie

a dlaczego nie warto robić szlifu w 3p????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj