pawlik1m

pompa wtryskowa ceres pomocy

Polecane posty

pawlik1m    0

witam posieadam renault ceres 95x z silnikiem john deere no i szwankuje mi pompa jest to lucas 8920A090W i tu moje pytanie czy jest na forum osoba która sie cokolwiek na tym zna    regenerować to za bardzo niechcę bo wiadomo raz że drogo dwa niewiadomo ile po regeneracji pochodzi      

mam szanse kupić pompę także lucasa używaną od tego samego modelu ciągnika i tego samego modelu silnika 4039t tylko że ma inne oznaczenia mianowicie 8923A931W nada się???? gość chce 1000zl ciągnik po awari urwany wał 

 

no i jest jeszcze możliwość kupienia nowej orginalnej lucasa o numerze 8920A260W   we francji brat może kupić za 600euro        niby z wyglądu to samo tak samo wygląda 

 

czy te mompy się czymś różnią

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steyerek8100    50

Sz.Kolego , jak regenerować nie chcesz a używkę chcesz ,? A skąd wiesz ile używana pochodzi ? Moim zdaniem są dwie opcje , regeneracja albo nowa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik1m    0

piszę niżej że mam nową tylko inna końcówka numeru

 


jakby sie nadała to tylko 600euro a nowa moja pytałem się u nas kosztuje 13tys jesli by działała to 10tys drogą nie chodzi 


przecierz to nie samochód że na pompach są sterowniki i ci nie odpali bo komputer nie rozpoznaje kodu sterownika


niewiem sam czytałem na różnych forach samochodowych że przekładali podobnie że różnił się numer i działało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    66

a dlaczego nie chcesz remontować pompy? jeśli to zrobi profesjonalny zakład ton chodzi ml jak nowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik1m    0

dwa lata temu regenerowałem też lucasa w mf w lublinie u wolinskiego niby dobry zakład zapłaciłem 4tys i roku nie wytrzymała

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

witam posieadam renault ceres 95x z silnikiem john deere no i szwankuje mi pompa jest to lucas 8920A090W i tu moje pytanie czy jest na forum osoba która sie cokolwiek na tym zna    regenerować to za bardzo niechcę bo wiadomo raz że drogo dwa niewiadomo ile po regeneracji pochodzi      

mam szanse kupić pompę także lucasa używaną od tego samego modelu ciągnika i tego samego modelu silnika 4039t tylko że ma inne oznaczenia mianowicie 8923A931W nada się???? gość chce 1000zl ciągnik po awari urwany wał 

 

no i jest jeszcze możliwość kupienia nowej orginalnej lucasa o numerze 8920A260W   we francji brat może kupić za 600euro        niby z wyglądu to samo tak samo wygląda 

 

czy te mompy się czymś różnią

 

Pompa lucas 8920A090W i 8920A260W są takie same, ale mogą różnić się ustawieniami (dawką paliwa, dawką startową, ...) - dlatego bez wizyty u odpowiedniego pompiarza się nie obędzie. Koszt ok. 500zł. Oczywiście bez ustawienia na stole pomiarowym będzie chodzić, ale za spalanie nie odpowiadam. :D

 

Natomiast tej 8923A931W szczerze mówiąc nie znalazłem. W katalogu jest o bardzo podobnym numerze: 8923A930W.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik1m    0

no ale jeśli pompa ta .....931w chodziła w takim samym silniku z tymi samymi oznaczeniami to i do mnie powinna myśle się nadać?


a co do gwarancji to sami wiecie jak to jest w "na gwarancji'  mówią że twoja wina jeżdziłeś na złym paliwie        

żenujące

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Skoro jesteś tego pewien to powodzenia życzę. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlik1m    0

ah co mi szkodzi i tak moja jest kiepska tysiąc w tą czy w tą spróbuję w weekend założyć używaną 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Szukałem w kilku katalogach i bez skutku. Ta 8923A931W nie pojawia się w żadnym. Nikt nie chce się do niej przyznać: ani Lucas, ani CAV, ani Delphi, ani nawet RotoDiesel.

 

Sam podejmiesz decyzję, ale jest jakaś podejrzana.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Domek96
      Witam rozleciało mi się łożysko zwrotnicy renault75.14 nie mam numerów jakie łożysko tam powinno być może ktoś wie
    • Przez PiterParker
      Mam wyciek oleju że skrzyni a dokładnie jest pod skrzynią dekiel przykręcany na 4 śruby w który wchodzi rura ciągnące się po dole skrzyni w stronę mostu. W tym dekielku jest otwór i wystaje zawleczka. Po zawleczcze co jakiś czas spływa kropla oleju. Jest to malutki wyciek ale po dłuższym postoju ciągnika w jednym miejscu zauważalna jest plamka na betonie czy kostce. Czy ktoś orientuje się do czego jest w/w zawleczka ? Jak się do tego dobrać?   

    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj