Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak też myślałem że w tych nowszych siedzi skrzynia mfa. Damian napisał że w starych więc sam zglupialem bo wiedziałem że to skrzynia renault która sami stworzyli... chyba że jednak się mylę.

Opublikowano

Ja tez nie wiem na 100% ale gdzies czytałem o serii 54 i straszej 14 ze własnie sie sprzeczali ze twierdzili ze maja skrzynie przerobione na swoj pomysł z fendta a drudzy ze siedzi w renówkach zmodyfikowana skrzynia z mf 28xx ze renault do tych skrzyn dodał rewers

O nowszych to wiem ze maja skrzynie z mf

A jak ktos wie na 100% to niech mnie poprawi

Opublikowano (edytowane)

Czyli nie bać się renaultów i ich skrzyń? I podejść sceptycznie do ostrzeżenia znajomego? Czy jednak lepiej Massey? A może Zetor 9540 tylko że one są strasznie drogie...

Edytowane przez mich89
Opublikowano

No na renówke serii 14 starczy ci 35-38 tys w ładnym stanie za zetora trzeba dac powyzej 45tys nawet do 58tys cenia

Ja jak tylko dostane kase bede kupował renowke serii 54 wiec mysle ze nie ma co sie bac a tych mf w ogłoszeniach w moich rejonach centrum polski jest bardzo mało i tak naprawde nie ma w czym wybierac

Po 2 taka skrzynia jest full mechaniczna wiec ktos kumaty ja ogarnie bo podobno budowe ma prosta moze niech jeszcze kolega @Luke16 sie wypowie on miał renówki i obecnie tez ma wiec moze powiedziec cos na temat eksploatacji i skrzyn

Opublikowano

Szczerze na temat skrzyń w Renault się nie wypowiem bo nie wiem, nigdy nie miałem okazji dotykać się do skrzyni w renault i obym nigdy nie musiał , nie słyszałem żeby się też jakoś wielce psuły. O MFach 30XX wiem że kilka ludzi robiło i nie tylko skrzynie ale i przednie napędy, ale wydaje mi się że jest MFów znacznie więcej niż Renault. 

Opublikowano

Ja posiadam kilka Renówek i na skrzynie nie mogę narzekać i przy pierwszej również się ich obawiałem. Grunt to wymienić olej i filtry, jak do tej pory chodzą bez zarzutu a pracują myślę nie mało.

Opublikowano

Kwestia tego czy przy ewentualnej awarii nie będę musiał zaparkować ciągnika w krzakach a na części czekać miesiąc które będą kosztowały pół wartości ciągnika.

Opublikowano

powiem Ci tyle... Zaparkować na tydzień a nawet dwa musiałem Ursusa 5314... prosty i "tani" a jakby nie mechanik z forum to bym się z nim bujał jeszcze dłużej. Sąsiad 3 mies składa U1014 bo mu wiecznie jakieś części nie pasują, tylko że on zapewne coś przekombinował i leczy trupa najniższym kosztem. Także zaparkować możesz każdy ciągnik w razie bardziej złożonej awarii pomijając C330 i C360 zależnie jaki sklep z częściami masz pod nosem

Opublikowano

Wszystko może się sypnąć niezależnie czy sprzęt nowy czy stary. Więc reguły nie ma. Jak dbasz robisz przeglądy awarię można sporo wcześniej wyeliminować. Wiadomo nie każdą się da, ale sporej części można zapobiec. 

Opublikowano

corrado akurat z tym awariami jest tak że w najmniej oczekiwanym momencie coś strzeli i to najczęściej takiego co w życiu byś nawet nie przypuszczał (3 lata temu psuło się wszystko od przetrząsarki, kosiarki po prasę i ciągnik  :D ). Niestety większość sklepów z częściami w Polandii posiada części na miejscu do Łursusów, Zetorów i MTZtów  :D Osobiście Renówkę 95.14 mam 2 lata. Kilka rzeczy bardziej eksploatacyjnych muszę teraz zrobić a tak to nic się z nią nie dzieje... 

Opublikowano

Posiadam jak wyżej wspomniałem kilka renówek jak i innych ciągników z częściami nie ma problemu. 110.54 posiadam  5 rok i wymieniłem w niej tak naprawdę pompę od hydrauliki. W reszcie tylko oleje i filtry. Skrzynie 24/8 dużo osób mówi że się sypią, ale to zależy od tego jak się dba olej i filtry w tym wypadku to żelazna podstawa.  A co do psucia zawsze tak jest, jak najwięcej pracy to się sypie. :)

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich :) Chciałbym zapytać się o doradę z góry przepraszam jeśli podobne pytanie juz było. Posiadam 73 ah i planuje dokupić ciągnik który był by głównie do orki pług 4x50 zagonowy prasa i beczkowóz 10 tys L. I wybrałem CASE 5140 albo URSUS 1224 i nie moge zdecydować który z tych dwóch będzie lepszy? Z góry wielkie dzięki :)

Post w złym temacie.

Edytowane przez danielhaker
Opublikowano

Ursus ma części tanie i byle jakie ile razy to już na forum było przerabiane. Jak chcesz dobre części to nie są wcale dużo tańsze od części do zachodnich ciągników albo nie można dostać dobrych części taka jest prawda.

Opublikowano

Koledzy brać Ursusa C-360 przerobionego z "czterdziestki" ze wspomaganiem w pozytywnym stanie za 6 tys zł?? Zapiąłbym mu ładowacz 2B i byłby ciągnik oborowy + do przywozu belek słomy z pola??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v