Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

MgrLukash no patrz też go widziałem i nie daleko mnie stoi dzisiaj albo jutro chyba skoczę i obejrzę...

Jak już go obejrzysz to napisz jak to w realu wygląda bo cena jest dość atrakcyjna.

Opublikowano

ja mam 15 ha i u mnie pracuje MF 3085 115 km mylse ze ta renówka też Będzie dobra Takim traktorem pociągniesz już agregat siewny aktywny i 3 m ścinacz lemken smaragd. Zawsze lepiej mieć zapas mocy Spali tyle samo co 90 km a zrobi więce i bd mieć lżej.

 

Pokusiłbym się też o valtre 900 to samo co Valmet ale wydaję mi się że traktor z ręcznym podnośnikiem a nie elektronicznym to porażka. Zasada jest jedna jak dbasz tak masz. Na traktorach trzeba się znać. Nie wierze w przebiegi 5000 mth jak ktoś tu napisał w przypadku jednego mf i to jeszcze miał przewalony rok produkcji.

 

Jak ktoś szuka porady odnośnie MF Fendt JD Valtra to zapraszam na pw

Opublikowano

3085 ma 101 Km

3095 ma 107

3115 ma dopiero 115

3120 ma 120

do tego 3085 i 3095 jest na małym moście, z metrowym ściernikowym to raczej nie da rady, 3120 z 3 metrowym expomem ma grubo co robić żeby prędkość była odpowiednia, a jaka jest różnica między 3120 a 3085 wiem bo jeździłem jednym i drugim po kilka lat.

Opublikowano

A ta Renówka Powinna mieć 93 KM (4 cyl. Turbo). Tak więc nie jest to bardzo zły wybór. Wiem, że MF 3080 (97 lub 100 KM, 6 cyl.) dobrze sobie radzi z agregatem upr.-siew. 2,7m, ale zwykłym.

Na ziemi na której Ursus 5314 (71 KM) z kultywatorem (3m ?, bez wałków) "mielił" kołami, MF z agregatem przejeżdżał bez większego problemu. Oczywiście jeśli ktoś ma lepsze ziemie to może ciągać większe, cięższe maszyny. Renówka powinna się jednak spisywać. Oszczędny silnik i odpowiednie maszyny pozwolą obrobić ziemie szybciej i oszczędniej.

Opublikowano

3085 ma 101 Km

3095 ma 107

3115 ma dopiero 115

3120 ma 120

do tego 3085 i 3095 jest na małym moście, z metrowym ściernikowym to raczej nie da rady, 3120 z 3 metrowym expomem ma grubo co robić żeby prędkość była odpowiednia, a jaka jest różnica między 3120 a 3085 wiem bo jeździłem jednym i drugim po kilka lat.

 

 

Kolego podajesz złe dane bo 3085 ma od 105 do 125 km w zależności od pompy zasilającej jaka była stosowana.

 

Mój ma 115 km Ze ścinaczem Lemken smaragd 9 pojedyńczy wał rurowy oraz talerze zagarniające 2 rzędy na gęsiej stopie przy prędkości 10 km/h spokojnie chodzi sobie spacerkiem . Ten sam ścinacz ciągałem MF 3060 i też dał radę.

Opublikowano

sołtys nie pisz pierdół proszę Cię

mam oryginalny katalog całej seri 3xxx, ledwo mieści się w dużym segregatorze i były różnice 98-101 km i nic więcej.

Do tego 3080/3085 ma 5.6 litra pojemności, większe miały dopiero 6 l pojemnosci.

Opublikowano

widze ze sporo ciągnikow po 20 latach od zakonczenia produkcji ma coraz to mocniejsze silniki.

Katalogi producenta mówią swoje a ludzie wierzą w bajki handlarzy, niedawno to samo przerabiane w temacie z zetorami.

Niedługo c360 będzie miała 60 km.......

Co ma model pompy wtryskowej do mocy, może być jak pisałem różnica w mocy 2-3 km i kilku Nm.

jedyna różnica faktycznie na pompach jest taka, że jest inna reakcja silnika na dodanie gazu ale nie chłopie 15 km, bo ktoś Ci kiedyś bajek naopowiadał.

Opublikowano (edytowane)

w katalogu pisze jak nic mam oryginalny do tego ciągnika moc 110 km perkins y6 lecz to już model przejściowy z 3085 na 6160 ostatnie wydanie z innym osprzętem silnika.

Edytowane przez soltys13
Opublikowano (edytowane)

Czy za kwotę do 25 tys zł kupi coś z napędem 4x4 co będzie miało ok 70KM czy lepiej szukaĆ czegoś bez przodu? Ciągnik ma wykonywać lekkie prace typu brony, zgrabiarka, kosiarka, opryskiwacz itp, bez orki itp....

Edytowane przez Luke16
Opublikowano (edytowane)

Wiadomo że do używanego zawsze trzeba będzie coś dołożyć... Remonty to najlepiej robić w Zetorze i Ursusie bo najtaniej wyjdzie... najlepszy byłby Zetor 7745 lecz z tego co widzę w ogłoszeniach trzeba dać z 40 tysi nie wiem za co ... Ja nawet myślałem żeby kupić 7711 przemęczyć się z rok i dołożyć napęd...

Lub moim zdaniem szukać czegoś takiego:

http://tablica.pl/of...html#94d650e743

w tym cena trochę zabija jak za taki rocznik

http://otomoto.pl/ma...na-A329559.html

cena lepsza ale stoi on i stoi i się kupca doczekać nie może

Szczerze przeglądam ogłoszenia i nic znaleźć nie mogę ... Jak stary Zetor 7045 potrafi kosztować 30 tys zł

Edytowane przez Luke16
Opublikowano

nie nie 60tki nie chce za nic na świecie i 80tki też nie musi być 4x4 i ok. 70/80KM...

Opublikowano (edytowane)

Tylko że do tych zabytków tak naprawdę z cześciami jest już problem .... Chyba najlepiej kupić Zetora 7211 lub 7711...

Edytowane przez Luke16

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez michał26
      Na którym z tych 3 zdjęć są prawidłowo opisane obroty silnika (wystarczy tylko napisać numer zdjęcia) dziękuję bardzo za odpowiedź 😀



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v