Polecane posty

b0gdan    90

Chyba czujnik agresywności pedału sprzęgła.

Może wie ktoś jaki dokładnie jest rozmiar oringów w złączach hydraulicznych, bo chyba to będą jakieś calowe, dokupowałem jakieś czarne o podobnym rozmiarze i dalej sie leje... W katalogu części brak numeru...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Przy okazji smarowania ciągnika, zobaczyłem że wtyczka jest rozłączona, po sprawdzeniu podłączeniu itd. okazało się że problem minął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koks    40

Pryśnięcie styków nie pomogło, to chyba czeka wymiana modułu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Zapaliła się kontrolka oleju silnika ,w MF 5460 , olej jest wymieniany tydzień temu co sprawdzić jaka przyczyna samemu ,wzywać serwis poklika laptopem 1000 wezmie ,czy kupić czujnik ciśnienia kosztuje 500 zł miał ktoś takie awarie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    30

Zapaliła się kontrolka oleju silnika ,w MF 5460 , olej jest wymieniany tydzień temu co sprawdzić jaka przyczyna samemu ,wzywać serwis poklika laptopem 1000 wezmie ,czy kupić czujnik ciśnienia kosztuje 500 zł miał ktoś takie awarie

W 5425 koszt czujnika 20 zł-oryginał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Skąd oni biorą te ceny dokładnie 520 zł za czujnik ,kupiłbym jednak nie jestem pewien że  to on padł ,może coś z elektroniką  ,serwis tylko przez telefon gadał że przyjadą z komputerem i sprawdzą co ,na razie sprawdzili  sami cisnienie ,jest  dobre i w pole orzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ceny na części niestety z kosmosu a i jakość wcale nie taka super. Kiedyś założyłem czujnik stop z serwisu za 120zł, padł po roku póxniej założyłem czujnik z malucha za 10zł (pasuje bez żadnych przeróbek) i działa już drugi rok. A czujnik ciśnienia oleju silnikowego można założyć od małego MFa za kilka zł do kupienia w każdym sklepie z częściami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Gwint może pasuje tylko kostka na 3 styki  i  tutaj mały chwyt , ,szukałerm na allegro są kilka rodzai jednak  tylko Korbanek ,ma ten 3 stykowy i cena 520

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

a w sklepach internetowych nie będzie taniej? W którym miejscu jest w silniku, czy tez może w pompie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Wkręcony jest z lewej strony na dole bloku klucz 26 ,ma kwadratową kostkę z 3 stykami i takich czujników nie znalazłem w internecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

tak w katalogu części jest ukryty ten czujnik, że nie mam pojęcia gdzie on jest :) SISU, czy Perkins?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrkus13    18

Witam, mam massey ferguson 5425 2009r. Dyna4. Otóż mam taki problem że ciagnik nie jedzie wymieniłem czujnik położenia sprzęgła a na panelu od biegów miga sekwencja dwa razy 1, potem trzy razy 1 i na końcu cztery razy szybko 1 i tak w kółko. Ciagnik przed wymianą czujnika jeździł 5 minut i stawał a teraz WGL już nie jedzie. Nie Wiem już co mam zrobić. Proszę o porady

Edytowano przez wrkus13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wrkus13    18

No wymieniłem czujnik dolnego położenia sprzęgła ten z kablem. Przez ustawienie mam rozumieć kalibracje sprzęgła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

U kolegi 5465 jak się nagrzał olej w skrzyni ciągnik stawał nie szło ruszyć ,po ostygnięciu można było ruszyć ale parę minut i znowu ,co pamiętam wymienili mu czujnik temperatury  oleju skrzyni ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

Witam, mam massey ferguson 5425 2009r. Dyna4. Otóż mam taki problem że ciagnik nie jedzie wymieniłem czujnik położenia sprzęgła a na panelu od biegów miga sekwencja dwa razy 1, potem trzy razy 1 i na końcu cztery razy szybko 1 i tak w kółko. Ciagnik przed wymianą czujnika jeździł 5 minut i stawał a teraz WGL już nie jedzie. Nie Wiem już co mam zrobić. Proszę o porady

Trzeba zaprosić kogoś z komputerem, aby odczytał inne parametry. Takie objawy to raczej nie czujnik, chociaż kod błędu na to by wskazywał. Możliwe uszkodzenie wiązki przewodów itp. Jak wymieniłeś czujnik, to  wiązka uszkodziła się całkowicie i dlatego jest trup.

Kalibrować  chyba nie trzeba, chociaż już nie pamiętam, czy naciskałem sprzęgło 10 razy jako kalibrację.

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    28

 

Kalibracja sprzęgła 

 

zapalamy ciągnik 1-2 sekundy i gasimy , naciskamy sprzęgło nogą do końca i podnosimy dźwignię rewersu przekręcamy zapłon i trzymając sprzęgło i rewers czekamy aż usłyszymy sygnał wtedy powoli równomiernie puszczamy sprzęgło aż do następnego sygnału , puszczamy wszystko i wyłączamy zapłon czekamy kilkanaście sekund

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    885

Wie ktoś może jak skalibrować dyna 4 w MF 5612? Instrukcję przejrzałem 3 razy i nigdzie tego nie znalazłem


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    885

użytkownik Statek pisał o kalibracji w serii 5400 :http://www.agrofoto.pl/forum/topic/85218-massey-ferguson-5425-dyna4-kalibracja-sprz%C4%99g%C5%82a/

a 5600 trochę się różni w środku i kalibracja może wyglądać inaczej/podobnie. Serwisant na pamięć zna kalibrację w 5400,ale przy przeglądzie nie był w stanie sobie dokładnie przypomnieć jak to się robi w 5600, a nie przywiózł ze sobą instrukcji.


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebasti4n
      Witam, problem polega na tym, że po chwil gdy jest uruchomiony silnik, zapala się kontrolka  "ciśnienia hydraulicznego" oraz zapala się duży trójkąt.  Te kontrolki zapalają się gdy rewers jest włączony do przodu, lub jest wyłączony (w pozycji neutralnej). Po wlaczeniu kontrolek rozłącza skrzynie.  Gdy rewers jest włączony do tyłu, żadna kontrolka się nie włącza. 
    • Przez Alek7718
      Cześć miałbym krótkie pytanie, co to jest za przycisk z prawej strony podłokietnika ?
       

    • Przez Politek98
      Witam, mój problem wygląda następująco, oD niedawna zaczeła się pojawiać żółta kontrolka od sprzęgła,  lecz ciągnik norlamnie pracował, lecz nagle ciągnik zaczął szarpać ,czyli po wciśnięciu pedału sprzęgła i puszczeniu minimalnie, ciągnik startuje jakbym puścił całkowicie pedalu sprzęgła. Został wymieniony czujnik elektryczny sprzegła. Pytanie jest moje takie , czy powinno się skalibrować to sprzęgło? Bo po wymianie czujnika nic się nie zmieniło 
    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


    • Przez yzx4321
      Witam, Mf nagle podnosi obroty do około 1300 i brak reakcji na gaz. Ktoś wie od czego zacząć szukać ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj