Skocz do zawartości
gelo400

Kosiarki SaMasz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tom61    11

Posiadam kosiarkę samasz z 2011 roku  bez spulchniacza i czy idzie wyposażyć właśnie w spulchniacz bo kosiarka jest bardzo dobra ale właśnie brakuje spulchniacza a nie za bardzo chce kupować nową kosiarkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymon93    7

Nie warto. Miałem dealera z pewnej firmy bo interesowałem sie kosiarka i oferował mi produkty samasz, lecz od razu przy rozmowie zapytalem o tą sambe, powiedział mi ze to lekka kosiarka moze sluzyc jedynie rekreacyjnie bo do porzadnej pracy musisz wybrac cos z wyższej półki a najlepiej z innej marki :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nie warto. Miałem dealera z pewnej firmy bo interesowałem sie kosiarka i oferował mi produkty samasz, lecz od razu przy rozmowie zapytalem o tą sambe, powiedział mi ze to lekka kosiarka moze sluzyc jedynie rekreacyjnie bo do porzadnej pracy musisz wybrac cos z wyższej półki a najlepiej z innej marki :)

 

 

Jaki to był diler? Jestem ciekawe gdzie tak promują kosiarki samaszu. Kosiarki samba nie jest to "niższa" półka, są to kosiarki, których główną zaletą jest lekka konstrukcja. Do pracy kosiarką 2 metrową potrzeba tylko 30 konnego ciągnika. I to jest ich główna zaleta. Jeśli posiadasz większy ciągnik warto poszukać czegoś większego i bardziej wydajnego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niki24    3

ja mam sambę 240 i te bzdury o samaszu to sobie między bajki włóżcie. jakościowo bardzo dobry sprzęt, natomiast co do wytrzymałości powiem za pięć lat.Zwolennikom zachodnich maszyn - samasz ponad 40% sprzedaje za granicę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturektdi    4

posiadam kosiarkę kt261 po podniesieniu do pionu w transporcie potrafi wypiąć się z lewego haka cbm możecie coś poradzić żeby to się nie zdażało

Ja posiadam kdl 240 i też mi raz sie wypiela z haka dobrze lomotnela ale nic sie nie stało. Teraz zawsze zakładam śrubę jest tam taka dziurka ktora klinuje mechanizm przynajmniej w fendt nie ma mowy na odpinke. Edytowano przez arturektdi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    182

Najczęściej wypina się z haka przy kuli z kołnierzem, przynajmniej u mnie. Od czasu kiedy mam kulę i kołnierz osobno, oraz zawsze napięty łańcuch ograniczający, kosiarka przestała się wypinać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzechu13    19

Posiadam kosiarkę samasz dyskową szerokość cięcia 3,3 m. Maszyna jest z 2005 r, pracuje na 40 ha i bardzo ją sobie chwalę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    17

Ja mam bębnówkę 2,1 3 sezon. Kosi 50-60 ha x2. Na gwarancji była u producenta bo drżała i wszystkie osłony popekały. Okazało się że jeden wałek pionowy był zgięty. Zrobili wszystko i dali nowe osłony ale jedyny minus to miesiąc bez kosiarki w sianokosy. Dealer się nie popisał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocknrollnik    33

moja Z108/5 2,9metra jest z 2004 r.mam ją od nowości i kosiłem zetorem 7745,mtz 82 i belarusem 952.wszystkie dawały radę choć zetor pod górki schodził do trójki.ale porównując ilość biegów po prostu w zetku przydałby się półbieg między 3 a 4ką.kosiarka zawsze chodziła lekko i robotę robiła ,jak równa łąka to 15km/h można latać.miałem kilka drobnych napraw:-łożysko na wałku przy kole pasowym -poprawiłem zabezpieczenie od przeszkód bo już się wypracowało i często się wypinało -trzy piasty talerza(są żeliwne i jak spotkają często większe kamienie to pękają) -w tym roku naprawa ślizgów(a jest to materiał naprawdę mocny)poprzez naspawanie i wymiana parami sześciu trzymaków noży(po 11 latach coraz częściej gubiła noże po trafieniu w przeszkodę) i jednego wpustu na module - wymiana plasikowych tulejek na "wachaczu" - no i osłona w tym roku będzie do wymiany.koszę około 200 ha rocznie i czasami naprawdę w podłych warunkach wieć uważam że kosiarka naprawdę dużo wytrzymała a wymieniane części po prostu się zużyły w sposób naturalny.sprzęt trochę ciężki jak na ramiona mtz ale za to odporny na przeciwności losu.chcę kupić czołową ale jak czytam opinie nt samaszu to się boję, czyżby firma tak się popsuła czy to tylko ludzkie gadanie?czy czołowa z pronaru będzie lepsza? proszę o wypowiedż ludzi którzy użytkują takie maszyny.pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    9

Dla wszystkich zakochanych w zachodnim sprzęcie. Mieszkam w takim regionie gdzie jest kilkanaście firm z branży metalowej, 90% produkcji tych form jedzie na zachód z naklejka "made in Germany"
Po drugie spójrzcie kto pracuje w Germany. Turasy arabusy Polacy Ruscy i wszelkiej maści wschód Europy. Teraz pani makrela sprowadza "profesjonalistów" z bliskiego wschodu. Także zazdroszczę Wam waszej miłości ;) tyle z mojej strony na temat niemieckiej jakości. Jakoś to będzie :-p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sewe    0

witam jako mozecie polecic kosiarke dyskowo uzywano oczywiscie na co patrzec przy zakupie do ciagnika jumz ja myslalem o takiej 2,4 ale niewiem bo sie nieznam dokladnie prosze o pomoc dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikolas29    168

mialem kosiarke czeska..sprzet z 1989 nie do zajechania..dzis sa jescze takie 11tys..ale planuje kupic samasza...jest juz kilaka lat na rynku wiec powiedzcie czy watro..niech sie wypowiedza ci co maja juz lat kilka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    56

sąsiad kupił kosiarke samaszu bebnowa 2.1 m ze spulchniaczem. wracał z nią od dilera do domu cieglo mu sie urwalo i przy 40 km/h uderzyla o asfalt . jak ją kosil to drrzala aź wkońcu poleciały skupice i bebny . przyjechał serwis wymienił tylko slupice i nic to nie dało zabrali ja do remontu. dzięki bogu wszystko na gwarancji .zapłaci za nią ok 15 tys . nie ma szczęścia bo w tamtym roku było podobnie z nowa prasa metal fach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kamil5421
      Witam. Mam taki problem . Posiadam ciągnik z Tuzem i przednim WOM . lecz wałek obraca się w Lewą strone i nie ma mozliwości zmiany kierunku ruchu . A więc jak podłaczam kosiarkę czołową . w moim przypadku Krone AFL 283 RS to kosiarka nie chodzi bo wałek powinien obracać się w przeciwnym kierunku , Moje pytanie brzmi czy jest mozliwość zmiany kierunku obrotów w przekładni Kosiarki . Zastanawia mnie dlaczego ma np . otwory do mocowania u góry , czy to do innego zastosowania ? Jesli ktoś coś wie na ten temat lub  moze poradzic jak rozwiazać ten problem byłbym wdzięczny . 
      Na zdjęciach jest ta przekładnia .



    • Przez KarolTD90
      Słyszeliście o kosiarkach dyskowych firmy KELLFRI ?? Ma ktoś taką albo widział ją co nich sądzicie??
    • Przez DanielFarmer
      Witam
      Jak w temacie. Chcę kupić czołowa kosiarkę i mam dylemat między nowym samaszem a używką pottinger czy Krone do max 3-4lat. Kasa podobna.Samasz ma tyleż opinii dobrych co złych a znowu 3letnia kosiarka z zachodu mimo idealnego wyglądu  może być wrakiem.

      Pomóżcie
       
    • Przez fordtw15
      Witam! Mam pytanie co do kosiarek dyskowych, szukalem cos na ten temat ale nie znalazlem .
      chcem kupic sobie taka kosiarke najlepiej 2,4 metra tylko nie wiem jakiej firmy i czy nowa czy uzywana
      znalazlem taka:
      http://www.allegro.pl/item316501061_kosiar...s_easy_cut.html
       
      piszcie jak cos wiecie na ten temat
    • Przez DanielFarmer
      Witam
      Powoli planuję zakup kosiarki czołowej i z racji że samasz ma coraz lepszą opinię spoglądam w jego stronę.KDF sporo śmiga ale Torro to nie widziałem nigdzie.Czy coś wiecie o tej kosiarce? Jak wypada w porównaniu z kdfem?
×