Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ustawiałem dziś pompę

Opóżniłem kąt wyprzedzenia

Jest wyrażna poprawa

Ale myślę jeszcze podciągnąć trochę znaczy się delikatnie jeszcze opóżnić

Czyli odsunąć górę pompy od silnika

Opublikowano

Witam! mam pytanie odnosnie oleju w pompie wtryskowej 60tki...czy nadmiar oleju przeplywa poprzez naped do sprezarki?? i czy uszczelka miedzy sprezarka a pompą uszczelnia ten wyciek?

Aha i jakie ilosci oleju do pompy i sprezarki? ( jezeli wogóle jest smarowana olejem z silnika )

z Góry dzieki

Opublikowano

Pompa w C360 ma oddzielne smarowanie jak nalejesz za dużo oleju to ci wyleci koreczkiem wlewowym sprężarka ma smarowanie z silnika lejesz olej do silnika i smaruje się sprężarka a uszczelniacz między sprężarką a pompą jest po to żeby nie leciał ci olej z silnika

Opublikowano

Mi się wydaje (jestem prawie pewien), że nadmiar oleju wylatuje przez taką cienką rurkę która jest przykręcona do pompy od strony silnika. Koreczkiem wlewowum mi nigdy nie leciało, jest on szczelnie zakręcony. A co do ilości oleju, to powinna być miarka na koreczku wlewowym. Do pompy wlewa się 0,7l oleju i wymienia się go razem z wymianą oleju w silniku.

Opublikowano

Miarka nie jest w korku wlewowym ale pod taka śrubką wkręconą skośnie w pompę. Może być czerwona i odkręca się ją śrubokrętem płaskim. Według instrukcji obsługi w pompę i regulator obrotów wchodzi 1 litr. Nadmiar ucieka jak napisał xdxaxmxixaxnx cienką rurką z tyłu pompy.

Opublikowano

Jeżeli pompka zasilająca jest wypracowana to wtedy przepuszcza paliwo do oleju w pompie ,wycieka w tedy wyżej wspomnianą rurką mieszanina oleju paliwa. Jeżeli rurka jest niedrożna np ;zaklepana to nagromadzony nadmiar może spowodować rozszczelnienie uszczelniacza przedostawać się do oleju silnika ,dochodzi wtedy do rozcieńczenia oleju paliwem co jest bardzo szkodliwe dla silnika.

Opublikowano

AGRObombula z twoich wypowiedzi sądzę że niemasz stołu probierczego więc co ty chcesz w niej naprawić?? I gdzie po ewentułalnej wymianie sekcji i zaworków zwrotnych ustawisz dawkę paliwa oraz obroty?? I co to za pompomierz?

Opublikowano

nie chce zakładać nowego tematu gdyż ten wydaje mi się odpowiedni do zadania mojego pytania :) Otóż do ilu rpm max kręci się C-360 ? bo moja gdy depnę gaz w podłogę osiąga 2000 rpm i wydaje mi się zamało chyba trzeba coś wyregulować :-P i jeszcze jedno przy ilu rpm silnik w C355 osiąga max moc ?

Opublikowano

max moment obrotowy nie osiągany jest przy max obrotach silnika, max moment dla silnika 60 to bodaj 2tyś obr/nim a co do obrotów jakie można ustawić przy depnieciu do dna to jak sie uprze to i 2,4 tyś wyciśniesz ale poco? myślę ze na max obr. wystarczy wstawić 2.2obr albo zostawić tak jak jest i tak momentu obrotowego większego nie bedzie, chyba że zalezy ci na obrotach WOM?

Opublikowano

u mnie 2500obr/min i to chyba jest maksymalna moc wtedy to czuć power ale ja nie jeżdżę an takich obrotach bo wał pęknie i wtedy co remoncik a ja prawie wszystko jeszcze w oryginale tylko głowice pierścienie i pompa wtryskowa.a co do tematu to moim zdaniem sam tego nie zrobisz tylko jeszcze coś zepsujesz i wtedy będzie większy wydatek a jak nawet byś zrobił to i tak na pompie dobrego ciśnienia nie będzie.ja do swojej c-360 za pompę na niby nowych częściach dałem 220zł

Opublikowano
max moment obrotowy nie osiągany jest przy max obrotach silnika, max moment dla silnika 60 to bodaj 2tyś obr/nim a co do obrotów jakie można ustawić przy depnieciu do dna to jak sie uprze to i 2,4 tyś wyciśniesz ale poco? myślę ze na max obr. wystarczy wstawić 2.2obr albo zostawić tak jak jest i tak momentu obrotowego większego nie bedzie, chyba że zalezy ci na obrotach WOM?

 

Wiem że nie opłacalna jest jazda z całym gazem w podłodze ale wiesz jak ma silnik przez fabrykę zgóry ustalone że się kręci do iluś tam max rpm to niech tak jest :) Bo ja mam w swoim c355 max 2000 rpm a wydaje mi się że fabryka przewidziała więcej :) Więc chciałbym żeby było ile powinno oryginalnie być :)

Opublikowano

Dotarłem do danych co do silnika i z góry przepraszam za niedokładne dane w moim poprzednim poście. a wiec tak: silnik S-4003 MAX moc 52km osiągana przy 2208obr/min a wiec myślę że o ile masz w swoim 55 silnik 60 to konieczne jest podniesienie obr. max tak aby wykorzystać max moc, moja 60 przy depnieciu w podłode kręci sie do 2,4 tyś ale nigdy nie pracuje na takich obrotach

Opublikowano

mam oryginalny silnik nie od 60tki. I znalazłem takie dane odnośnie silnika S-4002 a taki właśnie posiada c355

więc wg tego co tu pisze to chyba dla niego standardowo max rpm to 2000 Jeżeli źle interpretuje te dane to mnie poprawcie :)

 

Dane

 

Typ - S-4002,

Rodzaj - wysokoprężny, chłodzony cieczą,

Ilość cylindrów - 4,

Pojemność - 3121 cm³,

Moc znamionowa - 33 kW (45 KM) przy 2000 obr./min,

Max. moment obrotowy - 175 Nm przy 1500 obr./min,

Jednostkowe zużycie paliwa przy mocy znamionowej - 270 g/kWh.

Opublikowano

A więc wszystko się wyjaśniło dla seryjnego silnika od 55 obroty max to 2tyś bo przy nich osiągana jest max moc więc myśle że niama co podkręcać wyżej silnika :) wjększej mocy czy momentu obrotowego i tak nie wyciśnie :angry:

Opublikowano

Czyli mam w swoim dobrze ustawione obroty :) bo mam max 2000rpm. Moja niepewność wiązała się z tym że wcześniej posiadałem C4011 z silnikiem właśnie S-4003 i tamten kręcił się wyżej i nie byłem pewien czy te 2000 to jest dobrze :) dzieki za pomoc. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v