Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zmień olej w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów. A przede wszystkim sprawdź jego stan. Może po prostu nie masz w niej oleju. Według instrukcji do regulatora wraz z pompą wchodzi 1 litr oleju takiego jak w silniku ale osobiście odradzam lania czegoś co się nazywa superol bo to to się nadaje do smarowania łańcuchów w rozrzutniku. Ja leję turdus i jest Ok.

Opublikowano

A gdzie się leje ten olej? Bo wiem że na regulatorze jest srubka u góry i tam się wlewa a na dole jest spustowa? No ale to na regulatorze a czy to idzie do pompy czy w pompie jest osobny korek wlewu i wylewu

Opublikowano

Zmień olej w pompie wtryskowej i regulatorze obrotów. A przede wszystkim sprawdź jego stan. Może po prostu nie masz w niej oleju.

 

a co ma olej w pompie do jej obrotów? :lol: :lol: :lol:

wina leży w regulatorze obrotówm ma za duże luzy i temu obroty falują .

Tyle w temacie.

Opublikowano

a co ma olej w pompie do jej obrotów? :lol: :lol: :lol:

wina leży w regulatorze obrotówm ma za duże luzy i temu obroty falują .

Tyle w temacie.

No własnie dużo. Wymieniłem olej który nie był zmieniany ponad 10lat z którego praktycznie została juz tylko żółta woda wlałem nowego superolu i problem ustał.Ciągnik chodzi równiutko jak nigdy.Dzieki za rady 

Opublikowano

Ciekawę jaką masz pompkę zasilającą. Bo jeżeli masz tą z trzpieniem to na nim jest oring który pada i ropa leje się do pompy. Do tego jak masz uszkodzony uszczelniacz to ropa wypłucze ci olej z pompy i wszystko poleci ci do silnika. W twoim przypadku wymienił bym ten oring oraz uszczelniacz na wałku pod zębatką. A olej ma dużo co do pracy pompy wtryskowej. Regulator ma inne oporu pracując w ropie i w oleju. Może u ciebie byc tak ze jak niebyło oleju to masz luzy na regulatorze wlałeś nowego oleju i się uspokoiło. Jeżeli masz juz luzy na regulatorze to nie czekaj z tym. Zdejmij pokrywkę tylko tak abys nie wysypał igiełek. i sprawdz luzy.

 

- przytrzymaj jedno skrzydełko i ruszaj drugim drugie praktycznie nie powinno pracowac

- pociągaj do siebie skrzydełka regulatora jeżeli tam bedziesz miał luz to pewnie swożnie bd miał juz luźne i dzieje się tak ze swożeń podczas pracy uzerza w zabespieczenie i ono pęka swożeń się wysówa i robi ci dziure w korpusie regulatora obrotów.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Opublikowano

witam. Mam taki problem dostało mi sie paliwo do oleju.Dodatkowo okazało się ze odkręciła sie dźwigienka zaworowa. wcześniej zdemontowana została pompa wtryskowa (wszystko chodziło w jak najlepszym porządku) po zamontowaniu nie daje paliwa na 4 wtrysk. Została założona 2 pompa po regeneracji i znów to samo brak paliwa na 4 wtrysku co może byc przyczyną? proszę o szybką odp.

Opublikowano

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest tu ktoś kto kiedykolwiek ustawial pompę wtryskowa na stole probierczym do takich pomp? Nie wiem jak ustawić dawkę paliwa przy określonych obrotach, więc chciałbym się skontaktować z kimś bardziej doświadczonym w tym temacie. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Masa. Spadek mocy, paliwo w oleju, nieregularne obroty, trudności w odpaleniu, zwiększone spalanie, nieregularne obroty, trudność z wchodzeniem na obroty, zapowietrzanie się . Wszystko zależy co się zużyło i w jakiej pompie.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Mam w obu c330 i c360 regenerowane pompy wtryskowe. Ciągniki pracuje na nich OK, ale z obu pomp praktycznie od "nowosci" cieknie olej z tego wałka zaznaczonego na zdjeciu (cięgło gazu - walek od regulacji dawki/obrotów) :

 

3seqwqwjp_srxxexe.jpg

 

czy da sie to uszczelnic w jakiś prosty sposób bez wyciagania pompy z ciągnika - moze jakiś patent z dodatkowym uszczelnieniem z zewnatrz ktoś stosował ?

 

z góry dziękuje za pomoc

Opublikowano

Nie wiem czy bez zdejmowania pompy się da to zrobić bo u siebie ją wyjmowałem. Wymieniałem właśnie ten oring wałka, uszczelki i simering.

Trzeba odkręcić pokrywę regulatora tą tylną mocowaną na 6 śrub. Przy zdejmowaniu uważać na igiełki łożysk aby ich nie pogubić. 

Po odkręceniu tych 6 śrub zdejmować tą pokrywę ostrożnie wewnątrz będzie mechanizm regulatora odpinamy od niego cięgno listwy zębatej jest ona mocowana spinką i dużą sprężynę wtedy cały mechanizm zostanie przy tej pokrywie. Wewnątrz regulatora będzie sam ciężarek i cięgno podpięte do tego wałka.

Aby wyciągnąć ten wałek na zewnątrz trzeba zdjąć z niego to cięgno, jest ono zamocowane kołkiem rozprężnym który trzeba wybić i wtedy można wyciągnąć cały ten wałek na zewnątrz i dobrać sobie odpowiedni oring. Ja dodatkowo dałem jeszcze podkładkę która dociska oring do obudowy i od dawna jest sucho 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v