Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź. A powiedzcie mi czy zawór tłoczący w tej pompie działa jak "standardowy zawór zwrotny", czy też ustala ciśnienie, w którym paliwo płynie dalej do wtryskiwacza? Fakt, sprężyna, która jest zamontowana w tym zaworze spowoduje wzrost ciśnienia, ale jakiej wielkości ono jest?

 

EDIT : To jak, podpowiecie?

Edytowane przez bartonking
Opublikowano

Zawor tloczacy ma za zadanie odpowiedniego poczatku cisnienia na wtrysk, a pod koniec odciecie cisnienia gdy juz spada.Ma to za zadanie utrzymanie odpowiedniej dawki w calym cyklu wtrysku I zaznaczenie konca (podciekanie rozpylacza)

Opublikowano (edytowane)

Rurki mają być zakładane po kolei na wtryskiwacze pierwszy pierwszy drugi drugi. A jeżeli masz założone nie po kolei to chyba widzisz co się dzieje.Jeśli pojeździsz dłużej to zatrzesz silnik.Jak zaczynasz od przodu to masz iść po kolei pierwszy wtryskiwacz od przodu pierwsza sekcja.A jeżeli zaczynasz od tyłu to taka sama procedura ale też po kolei od końca.Nie może być inaczej bo dostaje wtrysk w nieodpowiednim położeniu tłoka i zaworów i nie ma pracy.Jak chcesz moc zwiększyć to życzę powodzenia będziesz miał po silniku :)

Edytowane przez Assasin
Opublikowano (edytowane)

Dokładnie to jak CI chodzi nie tak to już rozbieraj i podłączaj tak jak Ci wyżej napisałem.Wszystko po kolei rób.Jeśli źle podłączyłeś to na przykład siwo Ci będzie dymił Powodziania :)

Edytowane przez Assasin
Opublikowano

Rurki mają być zakładane po kolei na wtryskiwacze pierwszy pierwszy drugi drugi. A jeżeli masz założone nie po kolei to chyba widzisz co się dzieje.Jeśli pojeździsz dłużej to zatrzesz silnik.Jak zaczynasz od przodu to masz iść po kolei pierwszy wtryskiwacz od przodu pierwsza sekcja.A jeżeli zaczynasz od tyłu to taka sama procedura ale też po kolei od końca.Nie może być inaczej bo dostaje wtrysk w nieodpowiednim położeniu tłoka i zaworów i nie ma pracy.Jak chcesz moc zwiększyć to życzę powodzenia będziesz miał po silniku :)

 

Rozwiń to o tym zatarciu silnika. Bardzo ciekawe rzeczy piszesz...

Opublikowano

Dawno się nie spotkałem z takim durnym tematem, jak Byś miał zamienione przewody na dwóch cylindrach, bo na jednym się nie da, to by chodził tylko na dwóch garach a wtedy były by problemy zruszeniem pustym ciągnikiem i kupa dymu.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wezwij mechanika i Ci to ogarnie. Widać, że pojęcia nie masz.

Opublikowano

Koledzy jakiego producenta pompę wtryskową polecacie do starych ursusów ciężkich czterocylindrowych i C-360?? W internecie znalazłem Motorpal i jakieś no-name'y. Bo w warmińsko-mazurskim nie ma zakładu który by dobrze naprawił starą pompę.

Opublikowano

może najlepiej poszukaj gośća który regeneruje pompy wtryskowe a są tacy to nie będzie dużo kosztować a nowa pompa wyjdzie drożej niż regeneracja

 

nie wiadomo jak taka nowe pompa długo pochodzi

 

w kwesti nowej to poleciłbym firmy bosch

Opublikowano

Próbowałem regenerować starą pompę w różnych okolicznych zakładach, niestety okazało się to być tylko stratą czasu i pieniędzy :(

a gdzie sprzedają te pompy boscha do ursusów? bo ja nigdzie nie mogę znaleźć.

Opublikowano

Motorpal to firma która produkuje pompy do Zetora do dnia dzisiejszego i produkowała od zawsze, tak że lepszej nie masz co szukać, nie wiedziałem że produkuje też do 360 bo kiedyś robiono je w Polsce.

Opublikowano

dzięki za informację, nieprecyzyjnie się wyraziłem, do większych ursusów są marki motorpal, dzięki za info na temat tej firmy, to taką kupię. Natomiast do c-360 znajduje same no-name, moglibyście Panowie jakąś konkretną polecić, jakiś konkretny sklep?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v