Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam pytanko robie remoncik kapitalny 60-tki i poradzcie mi zawiesc do pompiarza pompe wtryskowa i wtryski do sprawdzenia czy nie ruszac nic skoro ladnie pali nie kopci i wszystko jest chyba ok wg mnie ale skoro mam wszystko rozlozone to czemu nie . co radzicie powiedzcie ? pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie. Jedno i drugie możesz w puźniejszym czasie w dowolnej chwili dać do przejrzenia. Nie ma co być nadgorliwym. Pompę daje sie do regeneracji gdy wykazuje oznaki zużycia, wtryski profilaktycznie raz za czasu. Wraca się to w paliwie.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Jak koledzy napisali skoro pompa jest ok to zostaw ja bo zawieziesz to zamiast naprawić lub sprawdzić coś mogą nakręcić wiadomo jak to dziś jest, a wtryski spokojnie można sprawdzić

Opublikowano

Nie jestem z toich stron, ale chyba na pewno uchował się w twojej okolicy jakiś stary SKR (spółka kółek rolniczych) tam na pewno na warsztacie będą mieli sprzęt.

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam problem z pompą wtryskową przy c-360. Jest po regeneracji (300 zł 2 lata temu). Silnik odpala dobrze, ma moc, ale niestety dość mocno kopci przy dodawaniu gazu i co najgorsze - bardzo nierówno chodzi na wolnych obrotach. Czasami wręcz trudno ustawić te obroty bo zaraz zgaśnie. Mechanik, który mi to robił (wyjmował pompę, dawał do regeneracji, a potem ją ustawiał) zarzeka się wszystko powinno być o.k., ale tak nie jest. Mam ten ciągnik od nowości i wiem jak powinien chodzić. Może macie jakieś pomysły, co w tej sytuacji robić. Ponowną regenerację pompy?

Może znacie jakiegoś porządnego fachowca od tych pomp w pomorskim lub kujawsko - pomorskim?

Opublikowano

Raczej postawił bym na pompę wtryskową a dokładnie regulator obrotów. Dla pewności sprawdz wszystkie ustawienia silnika choś żadne małe odchyłki na zaworach czy rozrządzie nie robią takich cyrków. Sprawdz też drożność i szczelność układu paliwowego.

Opublikowano

Dziękuję za zainteresowanie. Problem w tym, ze wszystko jest dobrze złożone, nie ma wycieków, nowe podkładki oraz wąż paliwowy. Silnik odpala idealnie, więc trudno żeby podejrzewać błąd przy ustawieniu rozrządu. Kiedyś czytałem, że za falujące obroty odpowiada jakaś zacinająca się listwa w pompie (do wymiany jakieś tulejki), ale nie znam się na tym. Najpierw radzono mi poczekać i jeździć, lecz nic się nie zmienia, o ile nie jest gorzej.

Czy mógłbym poprosić o namiary na tego fachowca od pomp w okolicach Krakowa? Czytałem w tym wątku, że to uczciwy człowiek.

Opublikowano

Cześć , mam takie pytanie, jak się przyłoży dłoń do przewodów wysokiego ciśnienia to wyczuwa się drgania spowodowane wtryskiem paliwa , czy na każdym przewodzie powinno być mniej więc jednakowo czy może być różnie ? U mnie dwa przewody drgają lekko a dwa walą dość mocno , wtryski wymienione i dodatkowo po kilku mtg sprawdzone , pompa nie ruszana od trzech lat , silnik przy 800 obr. pracuje równo a powyżej bez obciążenia chodzi jak na trzech cylindrach, po obciążeniu wraca do normy . Czy możliwe że pompa na wolnych obrotach nie może przebić któregoś wtrysku ???

Opublikowano

Przewody nie muszą jednakowo drgać. jest to zależne od ich długosci, wygięca czy naprężenia. Na lekko zwiększonych obrotach może silnik lekko falować, wrażenie jak by chodził na trzech garach. To przeważnie wina regulatora obrotów. One po prostu tak lubią nawet jak są w dobrej kondycji. Nie jest to wada i nie ma się czym przejmować.

Opublikowano

Dzieki za wyjasnienie , będę spał spokojniej :P , chociaż pamiętam jak ten silnik równo sobie mruczał , jak mnie najdzie to zajmę się regulatorem.

Opublikowano

Siemka, mam taki problem mój ciągnik na wolnych obrotach bardzo kopci na niebiesko i w zimie wgl nie chce palić , byliśmy u mechanika powiedział że to końcówki wtryskiwaczy. Wymieniliśmy wszystkie, ustawione, wyregulowane i dalej. Zapłon i pompa ustawione. Dalej nic, było podejrzenie że może już nie ma sprężania w cylindrach. Ale dzisiaj chciałem sprawdzić bagnet oleju w pompie wtryskowej odkręciłem a tam buchło ropą. Więc myślę że to już bedzie pompa do roboty ale może nie trzeba jej dawać do regeneracji więc chciałem się tutaj was spytać.

Pozdrawiam :)

Opublikowano

A jeszcze jedno , cały czas wydaje mi się że silnik pracuje bardzo twardo i to mnie trochę niepokoi , odsuwanie i przysuwanie pompy do silnika nic nie daje , nie wiem jakie ciśnienie ustawione jest na wtryskach , czy ewentualne obniżenie ciśnienia nie złagodziło by odgłosów twardej pracy ?

Opublikowano

Witam!

 

Mam w tej chwili c 355 w remoncie generalnym silnika i przymierzam się powoli do składania go . Otóż moje pytanie dotyczy wału korbowego a dokładniej montażu oraz dokręcaniu panewek jak głównych tak i korbowodowych. Z jakim momentem uważacie, że powinno się je dokręcać?, chodzi mi o dokręcanie kluczem dynamometrycznym.

Za odpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam.

Opublikowano

Poszukaj na necie i pobierz "Instrukcję napraw c-360" Chyba że chcesz to znajdę i poślę ci na skrzynkę. Przyda ci się do składania wszystko tam jest.

dzięki, spróbuję poszukać w necie. Pozdro.

Opublikowano

Główne 200 a korby max do 110 tak żeby nakrętki zabezpieczyć. :D

,

hm. :huh:

sorry, ale dokopałem się do instrukcji napraw c 360 (dzięki,seweryn20) i podane momenty to :

głowica 14+/-15 kGm

koło zamachowe 10+/-12 kGm

panewki główne 9+/-9,5 kGm

panewki korbowodowe 8+/-8,5 kGm

przeciwciężary 4+/-4,4 kGm

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja zawsze bez klucza dynamometrycznego dociągam na raz i jest OK.

Nigdy nie poprawiam i jeszcze nigdy się nic nie stało.I mysle że dociągam z dużo większą siłą jak wy tutaj z kluczem dynamotrycznym.

Mam solidny klucz i rure 70 cm .To starczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v