Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nie ma innej możliwości chyba że weżmiesz korbe i będziesz kręcił :D

 

właśnie o tej korbie myślę to tylko to sprawdzenia kąta początku tłoczenia,o odpaleniu nie ma mowy to oczywiste

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano

jak ursus c-360 powinien się wkręcać na obroty? tak że jak mu wciśnie się pedał prawie do końca to powinien bardzo bardzo szybko osiągnąć te wysokie obroty czy odwrotnie że nie tak szybko ponieważ u mnie c-360 tak minimalnie mułowato wchodzi na obroty jak powinien wchodzić?

Opublikowano

@mariuszd93 Koleś sie pytał to czemu miałbym mu nie napisać?Nie stawiam pochopnie diagnozy.Mam do czynienia z 60 która ma słabe sprężanie i dlatego na zimnym wolno wkręca się na obroty.A pompa też może być jak jest jakaś nieszczelność i paliwo od razu nie dochodzi do cylindra.

 

A co do filmiku to powinno być dobrze

Opublikowano

Sądzę że dobrze ustawione zawory i dobra pompa wtryskowa, są w stanie poprawić tak zwane wkręcanie się silnika mimo słabszego sprężania,no chyba że nie ma już pierścieni to już nic nie pomoże ;)

Opublikowano (edytowane)

naprawa pompy wtryskowej to nie wszystko, jest jeszcze kwestia ustawienia zapłonu, czasami są duże luzy na rozrządzie,należy też sprawdzić wtryskiwacze i wyregulować zawory, a rzadko kto ustawia zapłon, myśli że włoży tak jak było i będzie ok ,tym którym się udaje nie narzekają a jak się nie uda to wtedy pretensje do tego co robi pompę, wiem cos na ten temat.

A jeśli chodzi o samą naprawę pompy koszt na częściach regenerowanych wynosi w granicach 300-350 zł na nowych do ok 450-500, jeśli ktoś chce zapraszam kuj-pom.

 

kolega ma rację zapłon to podstawa w c360 dobrze ustawiony i pali minus 30 pompe najlepiej nową mechanicy czesto nie wymieniają sekcji mówią że je remontują choć nie wiem co tam można naprawiać

 

Notorycznie piszesz z błędami !!!!!!!!!!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

zapomniałem wam napisać ale właśnie zadałem pytanie ponieważ będę ustawiał zapłon i się pytam ponieważ mój ciągnik nie wchodzi w obroty tak szybko jak na tym filmiku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v