Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Cieknie w miejscu przykręcenia rurki doprowadzającej paliwo do pompy - http://pokazywarka.pl/v2kl5v/#zdjecie3201960. Dociągnij śrubę a jak nie pomoże trzeba zmienić podkładki miedziane.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

No nie bardzo, bo tam jest akurat sucho (wizualnie i dotykowo)

juz predzej mogloby sie lac gdzies tutaj od pomki zasilajacej i na dol po pompie

 

a na polaczeniu pompa - silnik? jest jakas mozliwosc zeby tam sie cos lalo?, ale w pompie jest olej silnikowy to raczej chyba nie?

Edytowane przez mlody28
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Piszesz że na łączeniu pompy z silnikiem , a teraz mówisz że koło pompki zasilającej, no to w końcu gdzie? Najlepiej to pokaż na jakimś zdjęciu.

Opublikowano

Leje się tak jakby na polaczeniu pompa - silnik. Pompa jest przykrecona trzema srubami do silnika, wiec czesto kropla paliwa wisi na tej dolnej srubie, a potem chyba stamtad leje sie na dol po bloku silnika. Twoje rozumowanie że leje sie na polaczeniu rurki doprowadzajacej paliwo z pompa jest oczywiscie prawidlowe, bo to by tez pasowalo, ale to jednak nie to.

 

http://imageshack.us/photo/my-images/13/img9631o.jpg/

 

A ja tylko dopisałem ze, poniewaz pompka zasilajaca minimalnie poci sie gdzieniegdzie, to byc moze paliwo sączy sie z pompki zasilajacej na pompe i potem tam w strone tej sruby i dalej na dół. Tylko ze to sa takie ilosci paliwa ze ciezko to dojrzec na 30 letnim ciagniku, widac dobrze dopiero wtedy jak sie gdzies jakas kropla zbierze.

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

A to jest na pewno paliwo a nie olej? Bo jeżeli paliwo to raczej tam nie ma inne możliwości, tylko tam gdzie pokazałem, ewentualnie z tego pierwszego zaślepionego otworu, tylko tam jest takie dojście, że jak cieknie minimalnie i to od spodu śruby to ręką nie sprawdzisz czy się poci, a co Ci szkodzi zmienić te miedziane podkładki na nowe? i będziesz miał pewność że to nie tam.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

raczej na pewno, specjalista nie jestem ale wydaje mi sie ze za rzadkie na olej silnikowy

 

ale paliwo cieknące na polaczeniu pompa - silnik bys wykluczyl? w misce oleju nie przybywa

 

Aha dobra bo pisalem posta zanim edytowales swojego, zbadam jeszcze dokladnie to miejsce o ktorym piszesz, najwyzej wymienie podkladki i zobacze co dalej sie bedzie dzialo.

Edytowane przez mlody28
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli w oleju w pompie nie ma ropy to na połączeniu nie ma się z kont wziąć paliwo a chociaż by była ropa w oleju w pompie, to musiał by być uszkodzony uszczelniacz w pompie i oring na łączeniu pompy z silnikiem - także bym wykluczył.

Opublikowano

Jak jesteś pewny że to paliwo to może być praktycznie z każdego miejsca bo to najnizszy punkt. No może prucz regulatora. każde miejsce przykręcenia przew. paliwowych, korki, pokrywka sekcji, jak w pompie jest rozrzedzony olej tak to będzie wygladac po wycieku tak samo uszczelka miedzy pompą a rozdzielaczem lub zaślepki pod spodem, nie dokręcona rurka przelewowa albo zatkana, oś dzwigni dawkowania. Chyba tyle. Przemyj pompe do sucha i obserwój skąd wycieka, dokręć wszystko profilaktycznie. Więcej nic nie zrobi i więcej nic tam nie ma.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To też prawda, ale wystarczy złapać za pompę od spodu i na dłoni powinno być zaraz widać czy tam gdzieś jest wyciek, jeżeli nie i z przodu też nic nie widać, to jedynie gdzieś koło rurki.

Opublikowano

Witam , mam jedno malusieńkie pytanie jak są filtry paliwa w c-360 we filtrach może się coś podziać po zimie np. osad czy przez mrozy rozpuściło filtry i ciężko przepuszczały by paliwo jest taka możliwość ?? ponieważ jak zapalam ciągnik to po chwili wchodzi na obroty i jak go zapalam to tak jak by mu nie dochodziło paliwo i nie chce załapać

Opublikowano

Pompa u góry jest ok, jest sucho, przynajmniej w tych miejscach w ktorych widac bo co jest od strony silnika to dokladnie nie wiem, moze tak jak piszecie ta rurka przelewowa. Wychodzi na to ze musze ja wytrzec na dole dokladnie szmatka z benzyną i wtedy obserwować co sie bedzie dzialo.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Filtry mogą być zapchane po zimie taką białą mazią, parafiną wydzielającą się z ON w czasie ujemnej temperatury

Parafiną to zapchane nie będą, bo najpóźniej w plusowej temp.wszystko wróci do normy, ale może być jakiś osad czy paproch na dnie zbiornika i blokuje wypływ paliwa.

Opublikowano

Pierwsze zajrzyj do odstojnika.

Zdejmij wężyk z pompki zasilającej i zobacz jak leci paliwo z baku może w kraniku coś stoi. A dopiero zaglądaj do filtrów dokładnego oczyszczania.

Opublikowano

panowie jak jest padnieta pompa to ciagnik moze byc slaby ??

ledwo ciagnie sie na 2 przy bronowaniu silnik po kapitalce nowy wal tloki tuleje itd.

maksymalnie wkreca mi sie na 1800 obrotow co moze byc tego przyczyna ??

  • Like 1
Opublikowano

Może być związane to z pompą, ale i z innymi usterkami też np. zużycie pompy zasilającej i ma ona za mały wydatek paliwa, brudne filtry lub odstojnik powodujący utrudniony przepływ paliwa, niskie ciśnienie na wtryskiwaczach, kąt początku wtrysku niewłaściwy, zła regulacja właśnie pompy wtryskowej lub zużycie jej elementów tłoczących ;)

Opublikowano

I to będzie najlepsze wyjście jak wszystko zawieziesz sprawdzą pompę i wtryski w razie potrzeby wymienią co trzeba i ustawią

A wtrysków nie wymieniaj tylko końcówki :P jak będziesz brał końcówki to oczywiście wszystkie 4 nowe, ale to się okaże jak zawieziesz do sprawdzenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v