Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

aha głowice były robione jak ustawiał ojciec rozrząd to mnie z domu nie było to nie wiem a pompa była trochę podkręcana aha i szklanki wymienialismy

Edytowane przez rafalos1222
Gość Profil usunięty
Opublikowano

hahahahahahahahaha POM Augustów. Genialnie do nich nie opłaca się jeździć gadają i za przeproszeniem gówno pomagają. Kupiłem części do zetora i szlak Zetora trafił.

Opublikowano (edytowane)

wiem bo ojciec stal i patrzył jak wal dotaczają a drogi poszedł wtryski sprawdzić to mówił ze jak przyniósł to nawet mokre nie były :blink: :blink:

Edytowane przez Matey
Opublikowano

a wałek jak wygląda-krzywki bardzo ważna sprawa-zawór mniej się otwiera i chodzi jakby nie palił.

ciśnienie na cylindrach sprawdzałeś może?-rozumiem że zawory szczelne i luzy ok.

żadna komora nie była nadpalona?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Lepiej posprawdzaj to co kupiłeś z POM-u.

Opublikowano (edytowane)

tam majster robił coś przy krzywkach ciśnieniomierz własnie mamy zamiar zamontować wszystko szczelne a żadna komora nie była nadpalana @daniel 1987 własnie tak robiliśmy i jest ok może w sobotę nagram filmik i łatwiej będzie powiedzieć o co chodzi ;) dzięki za odpowiedzi

Edytowane przez Matey
Opublikowano

napisales ze wtryski sa sprawdzone....ale moze pompa po regeneracji jest do niczego....jezeli masz jakas wolna rurke miedzy wtryskiem a pompa to wyciagaj po koleji wtryski i sprawdz czy pompa daje rade.....z wtrysku powinna pojawiac sie mgielka....osobiscie ci powiem ze z pomp po regeneracji nigdy nie bylem zadowolony

Opublikowano

Mi nie chodziło o to czy pompa była podkręcana, tylko czy dobrze ustawiony jest kąt wtrysku. U nas u gościa musieliśmy rozwiercać fasolki przy pompie i to dużo, żeby dobrze ustawić. A z tymi warsztatmi co regenerują pompy to różnie bywa. My kiedyś regenerowaliśmy i ciągnik chodził dobrze tylko przez pół roku, ale teraz wiem gdzie robią dobrze

Opublikowano

nie rozumiem zdania"majster coś przy krzywkach robił"-wałek jeżeli idzie(zostało go dosyć)to się szlifuje cały-lepiej nowy-bo krzywka musi mieć swoją różnicę wysokości podczas obrotu.no i sprawdź to ciśnienie na cylindrach-jak jakiś będzie rażąco odstawał to będziesz miał wyjaśnienie.

Opublikowano

z tymi pompami to bywa nawet bardzo roznie....wlasciwie ciezko o dobra po regeneracji....ja osobiscie w t25 przelozylem z 5 regenerowanych w ciagu roku a kupilem nowke to juz smiga z 5 latek bez zadnej awari...tylko wtryski czesto reguluje...conajmniej raz na 2 lata

Opublikowano

Ja do trzydziestki dwa razy pompę po regeneracji od tego samego gościa przywoziłem, jedna podawała paliwo na 1 sekcje druga w ogóle. Gość powiedział , że się nie znam i nie umiem założyć. Pojechałem do innego fakt, że zapłaciłem dwa razy więcej ale ciągnik od razu pracuje więc widzisz jak to naprawiają zawieść z powrotem tą pompę niech ci sprawdzą bo to może być coś z nią nie tak.

Opublikowano

bedzie rowniez chodzil jak c-330 jak bedzie zaduze cisnienie na wtryskach....i wtedy bedzie palil na wszystkie.....ale nie ten glos....sprawdz pompe jak wczesniej pisalem....jak bedzie mgielka to sprawdz jeszcze raz cisnienie na wtryskach

Opublikowano

0.6l luxu lub lub oleju silnikowego, na górze pompy przy przewodach jest śruba o wysokim na ok 1cm łbie i średnicy ok 10mm, na płaski śrubokręt wykręć ją i sprawdź bo to jest stalka, nie dotykaj tylko tych śrubek z plombami.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Zależy jaka pompa nie które mają wlew na górze na plaski klucz a miarkę z boku na śrubokręt a nie które wlew razem prętem miarki, olej @bobytempelton proponował bym taki jak jest w silniku bo w razie uszkodzenia uszczelniacza w pompie za paprze olej w silniku :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v