Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, Adam90077 napisał:

Generalnie wyciągałem pompę z napędu ale nie widziałem żeby było coś pęknięte. Jest możliwość przesunąć jakoś względem osi koło zębate wraz z frezem pomy

Ja dokręcając pompę obracałem kołem zamachowym i wyraźnie czułem kiedy zazebilo bo wyraźnie  wskoczylo a tam jest jeden ząb szerszy więc inaczej się nie bardzo da

Jak kręciłeś kołem to na pewno trafiłeś      :P

Opublikowano

A tam na sprzęgle jest możliwość ją lekko przestawić wyrazie czego bo nie mam już luzu na fasolkach i samej pompy bardziej nie przechyle. Czy koło zębate wewnetrzne te z szerszym wybraniem pod ząb powinno stosunkowo luźno latać ?

Opublikowano
24 minuty temu, Adam90077 napisał:

A tam na sprzęgle jest możliwość ją lekko przestawić wyrazie czego bo nie mam już luzu na fasolkach i samej pompy bardziej nie przechyle. Czy koło zębate wewnetrzne te z szerszym wybraniem pod ząb powinno stosunkowo luźno latać ?

Ja kiedyś wycinałem jeden ząbek na trybku,

Opublikowano
    •  nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna się pojawiać coraz "twardsza" praca (klekotanie przy depnięciu) a następnie utrudniony rozruch nagrzanego silnika( cofanie tłoków). Wtedy opóźniasz 1-2 stopnie i gra. jak ustawić, napisałem wyżej, jak masz wątpliwości to rozrząd ustaw jak należy , potem zapłon jak napisałem wyżej, wycinaniem zębów na sprzęgiełku ratują się barany  nie mający pojęcia co się robi , tylko gdzieś coś słyszeli 
    •  
       
       
Opublikowano
18 godzin temu, jacek3773 napisał:
    •  nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna się pojawiać coraz "twardsza" praca (klekotanie przy depnięciu) a następnie utrudniony rozruch nagrzanego silnika( cofanie tłoków). Wtedy opóźniasz 1-2 stopnie i gra. jak ustawić, napisałem wyżej, jak masz wątpliwości to rozrząd ustaw jak należy , potem zapłon jak napisałem wyżej, wycinaniem zębów na sprzęgiełku ratują się barany  nie mający pojęcia co się robi , tylko gdzieś coś słyszeli 
    •  
       
       

Ja chętnie bym zrobił tak jak mówisz tylko fizycznie niemam możliwość przyspieszyć zapłonu ponieważ mam maksymalnie przechyloną pompę na silnik i mam jakieś 30 stopni na kole zamachowym. To co mówią koledzy z klinem jest bardzo możliwe. Muszę wyjąć pompę i odkręcić 4 śruby bo wyjmując cała pompę nic nie zauważyłem. 

Dziękuje za wszelkie rady , wrzucę zdjęcia i zdam relacje jak poszlo

Opublikowano
2 godziny temu, Adam90077 napisał:

Ja chętnie bym zrobił tak jak mówisz tylko fizycznie niemam możliwość przyspieszyć zapłonu ponieważ mam maksymalnie przechyloną pompę na silnik i mam jakieś 30 stopni na kole zamachowym. To co mówią koledzy z klinem jest bardzo możliwe. Muszę wyjąć pompę i odkręcić 4 śruby bo wyjmując cała pompę nic nie zauważyłem. 

Dziękuje za wszelkie rady , wrzucę zdjęcia i zdam relacje jak poszlo

Pompa na silnik kolego to, masz maksymalnie opózniony zapłon !

1 minutę temu, marekkasprzak napisał:

Pompa na silnik kolego to, masz maksymalnie opózniony zapłon !

Nie- przepraszam dobrze piszesz.

Opublikowano

Interesuje mnie w jaki sposob regulowana jest dawka paliwa w pompie.  Czy jest to stala dawka w zaleznosci od polozenia dzwigni czy ona jest jakoś uzależniona od obciążenia silnika

Opublikowano
Dnia 1.11.2019 o 00:24, PaweLisowicz napisał:

Daj jeszcze przy okazji wtryski do sprawdzania. Tylko jeśli to taki fachowiec co za 400zl naprawi to szkoda kasy. Dobra regeneracja musi kosztować od 700zl wzwyż. 

taaaaaaaaa odrazu 1000

Mi gość robi pompy to bierze c-330 -300zł

c-360--500zł i ciągniki  cykaja aż miło.

Opublikowano
37 minut temu, KULAWA_KOZA napisał:

 i ciągniki  cykaja aż miło.

Na made in China    :D

Opublikowano

Chodzić chodzi ale za 300 zł to na dobrych częściach nie da się tego zrobić jak jedna sekcja WZM około 80 zł do tego jeden zaworek odcinający PZL czy ZSM 45 zł a gdzie reszta...

Opublikowano (edytowane)

Krzysiek WZM sekcji już nie kupi w moim regionie.Zaworki może jeszcze gdzieś Mielca dorwie.Gość ładuje polskie sekcje i zaworki Motorpal-a , ale nie wzm ani nie Mieleckie.Gość polecany od seweryna spod Bielska Białej.Ja teraz do niego od dłuższego czasu śle wszystkie pompy i ciągniki lux pracują.Wcześniej woziłem do Zawiercia na ul.szkolną ale teraz tam uczniowie uczą się pompy robić i jest mase reklamacji.

 

Po za tym cóż tam w pompie się może zepsuć? jak się robi to się zmienia zaworki, sekcje , kasuje luż na regulatorze i nowe uszczelnienie , sporadyczne przypadki jak jest coś więcej.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

Samo ustawienie pompy to u mnie koleś bierze 200zł. Mowa oczywiście o c360. Przed regeneracją to ciągnik nie wyjechał na pusto pod górkę na 5 biegu, po regeneracji ciągnik dostał drugie życie. Jeśli @KULAWA_KOZA wszystko cyka to tylko cieszyć i życzyć bezawaryjności ;) 

Opublikowano

Mam pytanie - czy są różne sprzęgiełka pompy wtryskowej? Chodzi mi o coś takiego-

https://sklep.agroma.rzeszow.pl/sprzeglo-pompy-wtryskowej-c-360-0050508340-p-977.html

 

Opublikowano

Przecież to jest koło zębate pompy, a nie żadne sprzęgiełko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v