Polecane posty

host05    1
Tylko ze synchronizator pomaga we wrzuceniu biegu ale nie przenosi napędu czyli miałbyś problem ze wrzuceniem grupy kiedy ciągnik sie toczy (czego i tak nie wolno nigdy robić)

 

Czyli jeżeli ciągnik się toczy to nie powiniwnem zmieniać grup biegów z A na B??

Jeżeli ciągnik jest pod obciążeniem i jadę na grupie A to muszę przełączyć na na B podczas gdy się toczy bo z grupy B nie ruszę pod obciążeniem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stiv    0

Koledzy nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze w tym. A mianowicie podczas jazdy mf 3060 kierowca z gorki wrzucil luz tylko ze tym lewarkiem gdzie jest A/B i dzwignia samoczynnie przesunela sie na A i przelaczyla grupe teraz nie mozna wrzucic grupy B bo slychac zgrzyt a po przezuceniu z B do przodu na A do tyl tez slychac zgrzyt. Co to moze byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Nie widziałem jeszcze czegos takiego zeby synchronizator sie rozpadł bo tam w sumie nie ma co się rozpaść. Tylko ze synchronizator pomaga we wrzuceniu biegu ale nie przenosi napędu czyli miałbyś problem ze wrzuceniem grupy kiedy ciągnik sie toczy (czego i tak nie wolno nigdy robić) ale jakbys wrzucił ja na postoju to ciągnik powinien jechać, a tak nie jest czyli jest problem z trybem głównym, który właśnie ci spadł. Nie ty pierwszy masz taki przypadek. Jak ktos często zmienia grupy biegów kiedy ciagnik się toczy to tak sie dzieje, te objawy sa dośc charakterystyczne.

jak prawidłowo wyregulowaćgrupy biegow?????


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
    • Przez RybbA1999
      Witam chce podlaczyc hamulce hydrauliczne przyczepy do mf jednak posiadam tylko takie wyjście jak na zdjęciu.
      Czy to jest wyjście do przyczepy zrobiłem jeszcze zdjęcie pokrywy filtra i przewod wchodzący do pokrywy idzie z pompki hamulcowej a wyjście idzie właśnie na to gniazdo jednak nie ma na tym gnieździe wogole ciśnienia oleju nawet po wciśnięciu hamulca


    • Przez MarcinZt
      Witam. Mam pytanie odnośnie Massey Ferguson 3085. Czy jest mi ktos wskazac co trzeba zamienić w koszu polbiegu by ciagnik jechał 40km/h . Skrzynia 16x16 z jednym polbiegiem bez AB. Ciagnik mam rozjechany i mechanik mówił ze jest mozliwosc odwrócić o 180stopni taka "choinke". Jest ktos w stanie pomoc lub pokazac schemat .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj