Groszek87

Members
  • Ilość treści

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

3 obserwujących

O Groszek87

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 07/08/1987

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Mrągowo
  • Zainteresowania
    Mechanizacja

Ostatnio na profilu byli

2531 wyświetleń profilu
  1. https://allegro.pl/oferta/termostat-regulator-temperatury-w3231-dc12v-11799189652 Ja bym polecał coś takiego. Nie trzeba nic lutować tylko podłączyć ustawić i gotowe. I pewnie taniej.
  2. Siada sterownik jazdy. Albo zainstaluj zamiennik z olx albo ten daj do sprawdzenia.
  3. Ten rezystor 120ohm to będzie dział gdy wsadzę go poprostu w piny we wtyczce czy musi być podpięty czujnik i w kable przy wtyczce wlutować rezystor? Z tego co patrzyłem u mnie w ciągniku to na wejściu do czujnika jest 8V zgadza się ? Tyle powinno być czy 12V? I z tego co czytałem napięcie na wyjściu z czujnika przy dobrym stanie powinno byc 2.4v a przy pustym coś koło 5v zgadza się? I też uważam że ten czujnik jest potrzebny jak skarpeta w sandałach gdyż jest przecież wskaźnik temperatury. Dodatkowo nie wiem czemu ale mam takie zjawisko że gdy sprawdzam stan przed odpaleniem jest ok a po jest o wiele mniejszy i czujnik się załączał. Dolałem to na nastepny dzień rano wylewało się ze zbiorniczka też tak miewacie? podejrzewam zaworek zwrotny z nagrzewnicy ale chlodnice czyszczw nie grzeje się płyn sprawdzam raz na jakiś czas i nie ubywa ani nie przybywa. Proszę o odpowiedzi
  4. Nie wiem czy dbrze widze ale na tym liczniku jest 2200mth. Mogę wstawić zdjęcia jak wygląda wnętrze ładowarki co ma 3000mth i wygląda jak nowe a tutaj jak by miała 6000mth. Ciekawe czy opony z 2010r...
  5. No ma Pan problem z nieszczelnoscią na drodze oleju miedzy pomą systemową a główną.
  6. w/g mnie coś ze steronikiem nie tak. Może ktoś miał dostep do softu i robiąć ten mostek musiał zmienić coś w ustawieniach sterownika. Podpięcie modułu wywyołało błąd Jakiś konflikt i teraz pokazuje błąd. od sterownika zależy czy sam go usunie czy trzeba zrobić to ręcznie.
  7. Miałem taki problem z 6410. Nawet pompę wtryskową zregenerowałem i było jeszcze gorzej bo mocy jak by nie miał po tej operacji. Kombinowałem z boosterem. Z tego co Pamiętam to sprzwdziłem spręzanie w silniku w końcu i to było przyczyną. Poniżej 18bar bodajże. A podobno poniżej 22 bar remont się już robi. Sprzedałem po taniości
  8. Ale który filtr w skrzyni czy ten z boku na wierzchu czy smok?
  9. Tak tylko teraz te 9.5 bar jest przy zasilaniu rozdzielacza na skrzyni, czy przy zasileniu pompy głównej? Hydraulika drży bo przednia pompa nie ma podawane dostatecznej ilości oleju czyli olej gdzieś spierdziela. Sprawdz zawór regulujący ciśnienie idące do pompy głównej, może się zawiesił... zawór ten jest zlokalizowany jakby miedzy akumulatorem a rozdzielaczem hydraulicznym szybkozłącz koło zaworu priorytetowego układu kierowniczego. A jeśli 9,5 bara masz na zasileniu pompy głównej to jakiś zaworek zwrotny Ci się rozsypał w pompie głównej.
  10. Ja bym stawiał że ścieło klin z zaworze na wysokości filtra oleju w skrzyni tam chyba 32 klucz.
  11. Groszek87

    Sipma Maja

    Ma ktoś pomysł jak by w takim przypadku ładnie to od prostować by śladu nie było? Wsadzić w tokarnie odpada bo nie ma takich wielkich w okolicy.
  12. blkade pod kierownicą w podłodze. Przedni napęd z prawej strony na wysokosci rysunku ciągnika ze strzałką do przodu. Ikonka może być od :czas wymiany filtra oleju skrzyni biegów lub hydrauliki. Ewentualnie któryś czujnik siada lub kabel dotyka kable pod kabiną Ale to tylko domysły najlepiej kompa i pokaże.
  13. Boże jakie tu głupoty piszą aż zęby bolą. Żeby tarcza sprzęgłowa miała coś wspólnego z pompą. A w c385 ma? Chyba przez sprzęgło mogą przechodzić dwa wałki nie tylko jeden. Jak wciskasz sprzęgło to ci hydraulika się zatrzymuję? Co to john deere z silnikiem i skrzynia c-360? A wracając do tematu choć po tylu latach to raczej ciągniki o których mowa poszły na złom. Żeby coś naprawić trzeba ogarnąć zasadę działania (schemat jest). Zanim zaczniesz śledzić drogę oleju sprawdź jego stan i czy filtr w skrzyni nie zassany do środka. Czyli tak: Pompa systemowa w skrzyni nr 10 ciągnie olej przez smok jeśli smok zabity, nie pociągnie albo z początku trochę. Pod skrzynią duża śruba smok ułożony jest w poprzek skrzyni. Najlepiej w katalogu go znajdziesz. Rzadko to pomaga ale będziesz miał już czysty. Podaje do filtra, w filtrze mamy zaworek bezpieczeństwa 13. Jest on z boku skrzyni na 30 klucz bodajże ścina w nim kołek, wyciągany haczykiem z drutu, jak ścięty to hydraulika martwa. Dalej do rozdzielacza na skrzyni. Nieraz zdarza się że ktoś na szybkiego rozpoławiał skrzynie i zapomniał sprawdzić oringi a przez nie potrafi uciekać olej.. Dalej do rozdzielacza na skrzyni. Tu mamy zawór regulacji ciśnienia 17,jeśli się zaciął część ciśnienia, albo całe pójdzie do skrzyni. Jeśli mamy nieszczelny wzmacniacz (hi-lo) na włączonym, ciśnienie pójdzie do skrzyni i tak samo z przodem i womem. Najlepiej miesć zegar i wpiąć go w rozdzielacz i włączać wom przód hi-lo. Spadki ciśnienia pokaże od razu. Jeśli sa długotrwałe to rero rozpoławiamy. Ciśienie w granicach 10 bar. Dalej mamy zaworek bezpieczeństwa z prawej strony skrzyni 16, co te trzy grube przewody są. Dalej pompa. Pompa ma 3 wyjścia. Powrót, wysokie ciśnienie i nadmiar. z pompy nadmiar idzie do zbiornika wyrównawczego w nim zaworek z kulką lubi się rozsypać, u góry. Z pompy wychodzi wysokie ciśnienie i idzie do zaworu ciśnieniowego ustawionego na ciśnienie ma wynosić 180 bar. Jeśli się zaciął ciśnienie pójdzie do skrzyni. Jeśli jest ok to działa orbitrol i podnośnik. Na powrocie jest zaworek ustawiony by olej sobie swobodnie wracał do skrzyni. Jeśli hydraulika drży znaczy że pompa nie dostaje wystarczająco dużo oleju czyli ma nieszczelność na tym układzie co opisałem. Trochę to skomplikowali jankesi w nowszych już poprawili ale dodali elektronikę co się pierdzieli zresztą w sg2 też się pierdzieli jak sie nie dba.
  14. Witam przydało by się zakończyć wątek. Kupiłem ten Ciągnik. Jeździłem z błędem 2 tygodnie bo nie było czasu się za to wziąć, a gdy się go anulowało był spokój do następnego włączenia zapłonu. Problem był w instalacji podłączenia przepływomierza od układu kierowniczego. Trochę się na dzwoniłem po kablach zanim doszedłem gdzie nie ma przejścia bo już ktoś kombinował z kablami, książka serwisowa okazała się niezbędna do jakichkolwiek poszukiwań gdy nie miało się wcześniej do czynienia z tym wypchanym elektroniką ciągnikiem. Póki co zrobiłem ze 120 mth i nic się nie dzieje. Zobaczymy czy kupie następnego czy wrócę do jd i pq.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj