Witam niedawno miałem problem z Deutz Agrotron 6.30tt model silnika 1013 e.
Ciągnik ciężko odpalał i nie miał wolnych obrotów. Poszła generalka układu wtryskowego:
Nowy zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym
Nowa pompka paliwa (ta z kołem pasowym na pasek)
Nowy zaworek ciśnieniowy na listwie z pompami paliwa
Regeneracja 6ściu pomp wtryskowych
regeneracja wszystkich wtryskiwaczy
Ciągnik odpala od strzała, za każdym razem, lecz problem jest z tym że faluje na obrotach, oraz strasznie mułowato się wkręca na obroty, przy czym jak wcisnę mu pedał gazu na maksa i on się w końcu wkręci na te obroty i jak mu odpuszczę pedał gazu, to silnik spada z obrotów ale już nie ma reakcji na pedał gazu i gaśnie. zgaszę zapłon próba odpalenia i od strzała odpala. Teraz pytanie czy źle mi zregenerowali te pompy czy może je jakoś trzeba ustawić (np. tak jak zapłon w standardowej pojedyńczej pompie wtryskowej w innych ciągnikach)
POMOCY!
PS. Przy wyjmowaniu pomp z ciągnika znaczyłem ich kolejność i w takiej kolejności je wsadzałem po regeneracji.