luxik123321123

Members
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O luxik123321123

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

773 wyświetleń profilu
  1. Witam niedawno miałem problem z Deutz Agrotron 6.30tt model silnika 1013 e. Ciągnik ciężko odpalał i nie miał wolnych obrotów. Poszła generalka układu wtryskowego: Nowy zaworek zwrotny na przewodzie zasilającym Nowa pompka paliwa (ta z kołem pasowym na pasek) Nowy zaworek ciśnieniowy na listwie z pompami paliwa Regeneracja 6ściu pomp wtryskowych regeneracja wszystkich wtryskiwaczy Ciągnik odpala od strzała, za każdym razem, lecz problem jest z tym że faluje na obrotach, oraz strasznie mułowato się wkręca na obroty, przy czym jak wcisnę mu pedał gazu na maksa i on się w końcu wkręci na te obroty i jak mu odpuszczę pedał gazu, to silnik spada z obrotów ale już nie ma reakcji na pedał gazu i gaśnie. zgaszę zapłon próba odpalenia i od strzała odpala. Teraz pytanie czy źle mi zregenerowali te pompy czy może je jakoś trzeba ustawić (np. tak jak zapłon w standardowej pojedyńczej pompie wtryskowej w innych ciągnikach) POMOCY! PS. Przy wyjmowaniu pomp z ciągnika znaczyłem ich kolejność i w takiej kolejności je wsadzałem po regeneracji.
  2. Witam mam mały kłopot Celtis 456 2007r. nie wiem gdzie podpiąć 2 przewody elektryczne a boje sie zeby czegoś nie spalić chodzi o jeden gruby przewód z oczkiem 10 sprawdzałem go miernikiem na przejście i wychodzi w trzech pinach w okrągłej kostce spinanej przy kabinie, oraz 3 kable z oczkami 10 spiete razem jeden z nich po przedzwonieniu miernikiem ma przejście na masie jak dotykałem go i sruby przy skrzyni to dzwonił. Ktoś by mi podpowiedział? obydwa te przewody dochodzą obok skrzynki akumulatorowej i nie wiem czy do masy je podpiąć czy do klemy +
  3. Hmm a jakby tak: mam od groma starych wtrysków np. leyland itp. zmienie mu końcówkę na nową ustawie na np 400+bar zależy ile tam potrzebuje(jakbyś mógł mi powiedzieć ile powinna dawać pompa) i podpiął tego wtryska pod pompę i jeżeli np otworzy tego wtryska np. przy 400+bar to bede wiedział czy pompa jest dobra czy nie? Dobrze myślę?
  4. Mogę np. sprawdzać pompy każdą pojedyńczo? bo rozumiem że chodzi o pomiar ciśnienia paliwa z pompy do wtryska tak? Posiadam manometr do 400bar. Tylko z tego co ja myślę to muszę założyć trójnik pompa-manometr-wtrysk tak? podpowiesz jakie ciśnienie powinna wytwarzać taka pompa? silnik to 1013
  5. Przewody sprawdziłem jeszcze raz ,pompkę ,filtr paliwa wszystko ok. Wyjmuje w najbliższym czasie pompy i wtryski do sprawdzenia, lecz najpierw powyprowadzam dłuższymi przewodami przelewy z wtrysków i sprawdzę co sie bedzie działo na przelewach
  6. Człowieku wiem jak wyglądają złącza ale nigdzie takiego nie widzę w tym traktorze ,pytam bo może jest jakies nie typowe złącze . Mam ten tester dopiero parę dni czego ty się czepiasz? przewody paliwowe są okey paliwo wszędzie się pojawia więc chcę szukać przyczyny może w jakimś czujniku itp. silnik to Deutz 6cyl 130KM
  7. OD pewnego czasu gdy Deutz postoi dłużej nie odpala, dopiero gdy psikne mu troszkę plaka to odrazu łapie i odpala i delikatnie faluje na obrotach . Troszkę popracuje i potem już będzie normalnie sam odpalał z tym że cały czas faluje na wolnych obrotach A przybliżysz mi mniej więcej jak wygląda to złącze ponieważ dopiero co kupiłem sb tester TEXA i szczerze mówiąc jestem początkujący, czekam także na najbliższe szkolenie przez texę. Także gdy odpalę texę to nie ma modelu Agrotron 6.30tt więc nwm czy jest taka możliwość podpięcia tego traktora
  8. A ty kolego posiadasz Agrotron 6.30tt? podpinałeś kiedyś pod kompa?
  9. Szukałem nie ma tam żądnego złącza. Zastanawia mnie czy wgl jest jaka kolwiek możliwość podpięcia testera.
  10. Witam problem z celtis 456 po rozgrzaniu pod obciązeniem nie ma siły jechać, miga pomarańczowa kontrolka tryba z piorunem w środku. Po podpięciu testera Texa błąd: czujnik prędkości revershift (zapamiętane) parametry szkrzyni przy zimnym oleju na wolnych obrotach 820obr/min: Obroty silnika 876 predkość pojazdu 2.8km/h prędkość silnikowa na wyjściu skrzyni biegów 707obr wielkość momentu obrotowego oporu 277.29% temp. oleju w skrzyni 32 stopnie przy temperaturze oleju w skrzyni ponad 38stopni i obrotach silnika 876 obr/min reszta parametrów wszystko 0 nawet jak daje gazu i ciągnik nawet nie obróci kołem. podpinam go pod ładowarkę liną.
  11. Witam mam pytanko Deutz Fahr Agrotron 6.30tt gdzie znajduje się złącze diagnostyczne? obszukałem z godzine czasu i nie mogę znaleźć Proszę o pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj