Renault145

remont silnika

Polecane posty

Renault145    4

witam, panowie i panie potrzeba mi pilnie namiarow na zestawy naprawcze do ciągnika renault 103.14 numer/model silnika td 226-4 o suchych tulejach. i czy lepiej kupić już obrobione czy nie. i czy ciężko jest wybić i wbić suche tuleje. proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

co do tuleja, a tym bardziej suchych to trzeba je wprasowac, bo wiadomo młotkiem nic z

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

czuje ze będę dawał blok do fachowca i wybiciem się nie przejmuje. ale co z resztą
powiedzcie czy lepiej brać tuleje juz obrobione czy nie. chodzi mi o jakieś honowanie czy coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

Co do tego to zapytaj sie fachowca co o tym sądzi, ale wiadomo jeśli były by orgbrobione orginalne o wiadomo ze lepsze były by

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    520

Radził bym ci żebyś cos w swojej okolicy poszukal w sklepie czy zeby na zamowienie sprowadzili, przez e zamówienie mozna sie nabrać bo nie widzisz co kupujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1974

nieobrobione się bierze jak są problemy z montażem i np obrabiasz jeszcze górną płaszczyznę.
Jak dajesz do fachmana to on wybierze sam przecież.
próbowałeś KT Service czy Serwis ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianos95    436

tuleje tylko chonowane bierz bede miały tzw jodełke

Koszt 1tuleja tlok sworzen zabezpieczenia sworzni i komltet pierscieni to koszt około650zł frmy machle czyli na 4 cyl to kozta z wysyłka2700zł

Do wyciagania dobry preparat do mrozenia i sciagacz własnjroboty z grubego płaskownika i profila a zeby zdało egzamin trzeba kupic albo wytoczyc pret chartowany z gwintem o normalnym skoku zadne drobne gwity do tego długa sruba i dobryklucz i rura 2m wyjda tak samo jak z prasy a ty zaoszczedzisz 400zł. Ale kazdy robi jak uwaza a jak juz komus bedziesz oddawał silnikto zauanemu zebys nie zapłacił 6-7tys za remont awłoza ci tuleje i tłoki za 300zł bo tez takie sa. Najlepiej robic samemu bo wie co sie ma i sie nie płaci tyle za robote która niekiedy tez pozostawia wiele do zyczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault145    4

tuleje i tłoki juz zamówione. komplet tłok i tuleja honowana 465 szt. połączenie angielsko niemieckie. Wiec chyba nie będzie źle. a ciągnik oddałem w ręce znajomego fachowca. z którego jestem zadowolony. tylko blok musze wyciągnąć i zawieść do gościa który ma to obsadzić. bo mój fachmen nie chce się tego podjąć żeby coś nie pełno czy coś. Chociaż uczciwie do tematu. macie może jakieś swoje doświadczenia przy regeneracja silnika i na co można by było zwrócić uwagę? żeby później nie rozbierać jeszcze raz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek9514
      Witam, 
      Mógłby mi ktoś podpowiedzieć jakie są prędkości na poszczególnych biegach w ciągniku renault 85 34 tx skrzynia 12x12 
      Z góry dziękuję za pomoc. 
    • Przez szop01
      Witam , pacjent Renault Ares 630 RZ ze sprzęgłem hydraulicznym , rewersem mechanicznym i skrzynia quadrishift.
      Po maksymalnym skręceniu kołami zanika ciśnienie 17 bar i rozłącza jazdę, sprzęgło.
      Gdy nie ruszamy kierownicą lub nie skręcamy na max to problem nie występuje, wom działa, pól-biegi (1, 2, 3, 4) zmienia płynnie, napęd załącza, sprzęgło działa.
      Ciśnienie na wyjściu pompy jest ok.
      Niestety nie mam przepływomierza żeby sprawdzić wydajność pompy.
      Miał ktoś podobny problem??
      Czy winy szukać w orbitrolu a może w zaworze rozdzielającym czy od razu dobierać się do pompy?
       
    • Przez XTomekDX
      Witam. W moim Aresie pojawił się ostatnio problem w postaci szarpania na 1 biegu przy ruszaniu. Gdy puszczam sprzęgło, zaczyna łapać po czym jak gdyby odpuszczał i łapie znowu. Na pozostałych biegach tego nie ma. Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Maklaren111
      Witam,jestem pierwszy raz.Kupiłem Aresa 725RZ,kupiłem trzy filtry do hydrauliki,jeden wiem gdzie się znajduje(agco 5110990) nie wiem gdzie pozostałe dwa.Proszę o pomoc,może jakieś foto.
    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj