Polecane posty

masseyyy    0

Witam, mam problem z ciągnikiem Massey Ferguson 3635, gdyz nie wyłącza wogóle przedniego napędu. Kontrolka normalnie gaśnie po wyłaczeniu przyciskiem ale przedni napęd cały czas ciągnie. Próbowałem podłączać prąd z dugiego elektozaworu(chyba od blokady różnicowej) na którym wystepowało zasilanie ale przód nadal był włączony(czy napewno pierwszy elektrozawór nad filtrem jest od przedniego napędu bo nie jestem pewny, i jesli ktoś wie to od czego są pozostałe dwa elektrozaworu za nim). Czy jeśli wyjmę cały elektrozawór razem z cewką na zewnątrz i podłącze zasilanie do cewki to będę widział czy on chodzi i czy jego nie zepsuje? Czy obojętne jest podłączenie prądu do cewki (+),(-)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121
Napisano (edytowany)

Nie wiem jak w seri 36xx ale w 30xx i 31xx elektrozawór od napędu jest to drugi od dołu koło filtra skrzyni. Jak go wyciągniesz to będziesz widzial czy jest zacięty. Bo pewnie to jest przyczyną nie wyłącznia sie napędu. A co do podłączenia to + dajesz na pin do cewki, a - na obudowe cewki.

 

P.S. Jeśli nie wiesz, który elektrozawór jest od napędu to sprawdź wszystkie po kolei i będzie po sprawie.

Edytowano przez HondaMtx

Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyyy    0

Ale tam są dwie wsówki na cewce wydaje mi się że (+) i (-) chyba że się myle a u mnie elektrozawory są wszystkie w jednym poziomie po prawej stronie nad filtrem oleju skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

A widzisz bo w seri 30xx to masz koło filtra oleju i jest ich tam 5 sztuk jeden nad drugim. Ale wątpię, żebyś miał elektrozawór na dwa piny. raczej będzie na jeden jak w każdym elektrozaworze.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyyy    0

Nad filtrem są 3 elektrozawory i do kazdego dochodzi po dwa kable do pierwszego(myslę że od przedniego napędu) żółty i czarny, czarny jest przy każdym więc wnioskuje że to masa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czita    0
Napisano (edytowany)

jeszcze przyczyną nie wyłączania się przedniego napędu może być nie szczelność. mogły popękać pierścienie uszczelniające

 

http://www.phuagrofarm.pl/skrzynia-biegow-i-most-tylny/260503-3382874M1.html 2 takie pierścienie

http://www.phuagrofarm.pl/skrzynia-biegow-i-most-tylny/260512-3382868M2.html 1 taka tulejka

Edytowano przez czita

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Kolego, a tak z ciekawości to gdzie znajdują się te częsci z linków? jakbys mi mógł wyjaśnić, to byłbym wdzięczny.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czita    0
Napisano (edytowany)

W tej przystawce co wychodzi wałek przedniego napędu z mostu tylnego.

Edytowano przez czita

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyyy    0

Najpierw sprawdzę elektrozawór jeśli działa zabiore się za te uszczelnienia. Aby je wymienić trzeba spuśćić olej i odkręcić skrzynkę tą co wychodzi wałek i będą one w niej czy gdzieś dalej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirro    6486

Gdyby pękły pierścienie nieszczelność była by tak duża że powodowałaby spadek ciśnienia na magistrali i świecenie kontrolki zaniku smarowania skrzyni biegów..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyyy    0

Podłańczałem dzisiaj elektrozawór na krótko i działa, a napędu dalej nie wyłącza więc musi być coś mechanicznego a nie elektryka. Tylko co?? Kontrolka od niskiego ciśnienia czasem sie pali ale tylko parę minut po odpaleniu jak jest zimno czyli to raczej nie od tego. Jaka może być jeszcze przyczyna nie wyłączania przedniego napedu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Podlaczyles na krotko....ale wykreciles go i widziales jak dziala...ze dziala poprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyyy    0

Tak wyjąłem go na wierzch i podłaczyłem bezpośrednio pod akumulator i działa nastepnie włozyłem i podłączyłem zasilanie od czegoś innego(sprawdzone że był prąd) i dalej napędu nie rozłączyło. Mam jeszcze jedno pytanie czy w tym ciągniku oprócz filtra zewnętrznego jest w skrzyni wewnętrzny jeśli tak to gdzie bo jak będę spuszczał olej to bym chciał go wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyyy    0

Witam, nie wie ktoś gdzie mógłbym dostać używany wałek przedniego napędu, ten co jest w tej przystawce, lub jakiś tani zamiennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek88888    0

witam kolego massey.

Powiedz mi jaka była przyczyna nie rozłaczania tego napedu, ten wałek co napisałeś jaki koszt był naprawy jeśli można wiedzieć?

 

pozdrawiam

 

 

 

 

oj troche odkopałem temat

Edytowano przez leszek88888

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1055

przyczyny: brak pradu na elektrozaworze, zacięty elektorzawór, zniszczone metalowe pierścienie uszczelniające na wałku przedniego napedu a czasem padniete jakieś uszczelnienie w koszu sprzegłowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
    • Przez lukaszkuc
      Witam mam problem z wbiciem biegów na zapalonym silniku ,a na zgaszonym da się wbić 
      Massey6120
    • Przez RybbA1999
      Witam chce podlaczyc hamulce hydrauliczne przyczepy do mf jednak posiadam tylko takie wyjście jak na zdjęciu.
      Czy to jest wyjście do przyczepy zrobiłem jeszcze zdjęcie pokrywy filtra i przewod wchodzący do pokrywy idzie z pompki hamulcowej a wyjście idzie właśnie na to gniazdo jednak nie ma na tym gnieździe wogole ciśnienia oleju nawet po wciśnięciu hamulca


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj