Krystek17

Do czego są poszczegulne wyjścia hyrauliczne ?

Polecane posty

Krystek17    0

Witam od niedawna posiadam renault 103.14 i chciałbym powymieniać wyjścia hydrauliki na nowe ponieważ są nieszczelne 1 para jest euro (2,3) i 2 pary są podobne która para jest na przyczepy a pozostałe dwa wyjścia do czego i nr 7 czy tam się wlewa olej do skrzyni.

post-42789-0-83372800-1324321200_thumb.jpg

post-42789-0-47795800-1324321215_thumb.jpg

post-42789-0-91426500-1324321229_thumb.jpg

post-42789-0-84128100-1324321241_thumb.jpg

Edytowano przez Krystek17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

7- korek wlewu oleju do skrzyni a z lewej strony z tyłu skrzyni na boku na wysokości wałka i miej więcej za pomocniczym siłownikiem masz śrubkę na 10 kluczyk i to jest kontrolka czyli wykręcasz ją i lejesez olej aż wyleci otworkiem to znaczy że jest stan.

6- jest to wyjście na hamulce hydrauliczne do przyczepy

a reszta to wyjscia hydrauliczne do wywrotu itp. masz dwie pary i jedno pojedyncze i obojętnie którego będziesz uzywał, jeżeli popchniesz wajchę od wywrotu do przodu ciągnika jest to luz i wtedy przyczepa samoczynnie opada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystek17    0

7- korek wlewu oleju do skrzyni a z lewej strony z tyłu skrzyni na boku na wysokości wałka i miej więcej za pomocniczym siłownikiem masz śrubkę na 10 kluczyk i to jest kontrolka czyli wykręcasz ją i lejesez olej aż wyleci otworkiem to znaczy że jest stan.

6- jest to wyjście na hamulce hydrauliczne do przyczepy

a reszta to wyjscia hydrauliczne do wywrotu itp. masz dwie pary i jedno pojedyncze i obojętnie którego będziesz uzywał, jeżeli popchniesz wajchę od wywrotu do przodu ciągnika jest to luz i wtedy przyczepa samoczynnie opada.

 

A czy hamulec do przyczepy podpina się tylko na jeden przewód czy dwa .Czyli 1,5 mogę zmienić na euro wtyczki a to jedno (4)do czego służy.Jakim olejem masz zalaną swoją renówkę silnik i skrzynię i ile wejdzie do skrzyni. Z góry dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1160

hamulec na jeden przewod, ale u nas nie ma wiele takich instalacji, mozna kupic silownik i zalozyc do przyczepy

wyjscie 1 masz wolne, reszta jest parami, przy dzwigniach masz napisane numery, a na tylnej szybie naklejke, dzwignia 1 wyjscie 1, 2-2 i 3, 3-4 i 5,

gniazda mozesz zmienic, jesli sa Ci potrzebne,

ja w niejscu wlewu mam szybki powrot


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Ciśnienie na na nr 6 pojawia sie gdy wciskasz hamulec :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Do skrzyni wchodzi około 70 l napewno nie więcej i do skrzyni to dobry olej i w miarę tani agrol U lub agrol BOXOL 26 jakos tak sie nazywa i jest troszkę rzadszy i lepiej smaruje niby. Jest bardziej wskazany do reno z rewersem elektrohydraulicznym i półbiegami. Do silnika proponuje mineralny 15W40 bedzie spokojnie chodzić ja mam fuscha ale leja tez turdus. Wspomaganie kierownicy działa na tym samym oleju co skrzynia wywrot itp. olej masz jeszcze z przodu w moście i przekładniach planetarnych tam wlej zwykły przekładniowy lub inny byle żeby bylo smarowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam , pacjent Renault Ares 630 RZ ze sprzęgłem hydraulicznym , rewersem mechanicznym i skrzynia quadrishift.
      Po maksymalnym skręceniu kołami zanika ciśnienie 17 bar i rozłącza jazdę, sprzęgło.
      Gdy nie ruszamy kierownicą lub nie skręcamy na max to problem nie występuje, wom działa, pól-biegi (1, 2, 3, 4) zmienia płynnie, napęd załącza, sprzęgło działa.
      Ciśnienie na wyjściu pompy jest ok.
      Niestety nie mam przepływomierza żeby sprawdzić wydajność pompy.
      Miał ktoś podobny problem??
      Czy winy szukać w orbitrolu a może w zaworze rozdzielającym czy od razu dobierać się do pompy?
       
    • Przez XTomekDX
      Witam. W moim Aresie pojawił się ostatnio problem w postaci szarpania na 1 biegu przy ruszaniu. Gdy puszczam sprzęgło, zaczyna łapać po czym jak gdyby odpuszczał i łapie znowu. Na pozostałych biegach tego nie ma. Jakie mogą być przyczyny?
    • Przez Maklaren111
      Witam,jestem pierwszy raz.Kupiłem Aresa 725RZ,kupiłem trzy filtry do hydrauliki,jeden wiem gdzie się znajduje(agco 5110990) nie wiem gdzie pozostałe dwa.Proszę o pomoc,może jakieś foto.
    • Przez kuchar0071
      Witam
       
      Jesłi ktos ma podobny ciagnik i wie do czego kazdan lampka jest przypisana i co ona oznacza bede wdzieczny za opisanie lub wysłanie instrukci serwisowej lub obsługii
       
      adamkucharskiair@gmail.com

    • Przez EteroxPL
      Witam, pacjent renault Ares 556rz, zaczął sporadycznie wyskakiwac błąd taki jak na filmie przy okazji podnośnik przerywał przy podnoszeniu, wymienione 2 elektrozawory od podnoszenia i opuszczania, podnoszenie i opuszczanie jest już płynne, ale działa jedynie z błotnika, ehr kompletnie nie działa co widać na filmie, wiązka z rozdzielacza do kabiny przejrzana, przejście na piny jest,kompletnie już brak pomysłu o co chodzi
      Dodaje link do filmu, na początku jest pokazane co się dzieje jak używam przycisków z błotnika a potem jak próbuję odblokowac
      Proszę o pomoc i jakieś wskazówki co sprawdzić itp. pozdrawiam 
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj