Zetor 8045
 

Zetor 8045

  • 1018 wyświetleń
Witam, zwracam się z pytaniem do bardziej doświadczonych, opłaca się regenerować servo, czy lepiej dołożyć i zakładać orbitrol? oraz jak sprawdzają się te zestawy gotowe? Oraz od czego rozpocząć sprawdzanie pneumatyki, ponieważ sprężarka bije ciśnienie, ale jest tak jakby cały czas w układnie, ponieważ nie można wtedy wcisnąć hamulca. Zawór zwrotny przy butli? Z góry dziękuję 😄

Informacje o zdjęciu Zetor 8045


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1326

chyba orbitrol bym polecił -można gotowy zestaw, ale ja zastosowałem swój "składak" -siłownik (chyba SMT2A 50x28x250 L= 430mm), zostawiłem orginalny wąs (jest dłuższy, ale za to jest większy skok na siłowniku, i idzie praktycznie od odboju -do odboju), orbitrol ON 160, podstawe siłownika jakąś najtańszą dałem i płytkę pod nią z blachy 10 (albo 12mm), nawierconą, nagwintowaną i przyspawaną dość solidnie do mostu, podstawe orbitrola jakąś najtańsza dałem, bo go ustawiłem nad rozrusznikiem, a serwo zostało na swoim miejscu -jako dodatkowy obciążnik :D, węże trzeba sobie domierzyć w zależności gdzie i jak orbitrol ułożysz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4275 6992

Zakładałem regenerowane serwo i wywaliłem to w cholerę i założyłem gotowy zestaw orbitrolu. Tylko nie miałem na moście miejsca ma mocowanie, więc trzeba było przyspawac.

Oryginalne serwo chodziło spoko, ale był duży luz na wąsie. Wziąłem regenerowane, ale to porażka. Nie wiem czy to kwestia jakości regeneracji czy czego, ale było dużo gorsze od oryginału - dużo ciężej się kręcilo. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • lukaszo10144
  • 6 75

Ja w swoim ursusie fakt miałem już orbitrol wiec wywaliłem serwo i założyłem siłownik i już kilka lat spokój zero wycieków jak to bywało przy serwo .

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Paspartou
  • 140 1280

A w tych zestawach nie ma przykręcanego mocowania pod siłownik?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4275 6992

Mocowanie jest, ale jak masz stary most, to nie masz miejsca na jego montaż

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4275 6992

@Paspartou nie

Pod wspornikiem bardziej. W nowszych jest tam płaska powierzchnia i nagwintowane otwory i tam przykrecacasz płytę - mocowanie siłownika. W starszych tego nie ma i wtedy trzeba kombinować. Ja wziąłem znajomego spawacza i mi to przyspawał po prostu. Narazie 3rok się trzyma i nic się nie dzieje. A robią różnie.

 

 

    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • delta6583
  • 77 615

Serwo porażka nie dość że ciężko się kręci to leje jak z kaczej d*p...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
marobas

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • marobas
  • 230 1326
23 godziny temu, lukaszekglow napisał:

@marobas skręt się poprawił?

tak, jest "prawie" od odboju do odboju, a na serwie nie sięgał ograniczników,
-most jest z dość dobrze spawalnego stopu, i spokojnie migomatem 170 A można dospawać solidnie podstawe pod wspornik siłownika, tylko dojście dość kiepskie, i ja akurat spawałem po zdemontowaniu mostu (musiałem tulejować gniazda pod sworzeń, wiec most był wyciągnięty na zewnątrz), ale da sie i na ciągniku dospawać 

Edytowano przez marobas

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Paspartou
  • 140 1280

Właśnie dospawywanie mi się tak średnio podoba, ale jak trzeba 😅

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • daron64
  • 4275 6992
11 godzin temu, delta6583 napisał:

Serwo porażka nie dość że ciężko się kręci to leje jak z kaczej d*p...

U mnie na oryginalnym serwie było spoko. Sądziłem, że przeskok na orbitrol to będzie och i ach, ale czy aż tak to bym nie powiedział. Ale już np orbitrol, który mam na starym case, to już inna bajka - tam kręci się tak lekko, że aż ciężko było się przyzwyczaić, zwłaszcza na asfalcie. Tutaj to jest przepaść.

Ale oryginalne serwo, a zakładany gotowiec to nie powiedziałbym, że jest jakiś wielki wielki przeskok. Tu i tu kręcisz bez wysiłku. Ale już porównując do regenerowanego serwa, to tak - różnica ogromna.

29 minut temu, Paspartou napisał:

Właśnie dospawywanie mi się tak średnio podoba, ale jak trzeba 😅

Najlepiej byłoby tak, jak morbas pisał - miec wyjęty most i wtedy sobie na spokojnie robisz. U mnie było robione na ciągniku. Może nie jest super estetycznie, ale znajomy mówił, że "gwarancji nie daje, ale będzie trzymać". A jest chyba najbardziej doświadczonym spawaczem w okolicy i w zasadzie w kwestiach obróbki metalu, spawania itd wierzę mu na słowo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Paspartou
  • 140 1280

Mam 3 znajomych spawaczy, o których się nie boje o spawy to coś się wymyśli, dzięki @daron64 😄

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj