Ursus 1224
 

Ursus 1224

  • 2776 wyświetleń
Koła dętkowe to przekleństwo przy ładowaczu. przynajmniej już nabrałem wprawy w wymianie dętek 😅


Informacje o zdjęciu Ursus 1224


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5807

wtym przypadku to raczej nie opony dętkowe tylko dętki są problemem...a raczej ich jakość , podejrzewam że masz kabaty lub inne badziewia, bo one same pękają... poszukaj dobrych dętek to problem zniknie... u mnie jesli były kapcie to tylko z winy dętki bo sama się rozszczelniła...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2367 14149

dobre sa klebery ale slabo dostepne. z kabatami jest problem bo sa z żadkiej gumy zrobione i z czasem powuetrze ot tak sobie schodzi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koroll
  • 37 241

Jak się ma ładowacz to nie trzeba lewara kolejne forumowe powiedzenie o ładowaczu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 499 3098
KarolTD90 napisał:

Bo pewnie masz opony bezdętkowe i dlatego

potwierdzam mam tura w u1014 od nastu już lat, zjeździłem 3 albo 4 komplety opon i jeszcze nigdy nie miałem żadnego problemu z dętkami Na oponie musi być napisane Tube Type. Ewentualnie tubeless (i poniżej zaraz May be used with Tyre). Jak jest samo tubeless, bez tego dopisku, że może być używane z dętka, to się wówczas różne dziwne rzeczy dzieją, bo opona niszczy przedwcześnie dętki. Ot cała tajemnica.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1549 9813

Opony "Tubeless". Dętki faktycznie kabat. Przeważnie robi się malutka dziurka, po boku dętki. Myślałem o zmianie na bezdętkowe, tyle że musiałbym wtedy kupić nowe felgi. Ogólnie to na tyle są opony bezdętkowe i są założone dętki i nie ma problemu, mimo że te opony już są na wykończeniu, całe spękane. No ale to Pirelli, a nie Mitas, to też raczej robi swoje. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Moorgi
  • 577 4488
Ciesz się, że siłowniki dwustronnego działania to chociaż lewarować nie musisz :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • MODERATOR FORUM
  • danielhaker
  • 6915 21513

Kabat właśnie podobno ma "rzadkie" dętki. Zmień na jakieś lepsze to powinno pomóc

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rocknrollnik1
  • 1276 3835
2 godziny temu, Henius91 napisał:

No ale to Pirelli, a nie Mitas, to też raczej robi swoje.

pirelli jak są dosyć stare to też mocno pękają.Guma robi się twarda i sztywna i pojawiają się pęknięcia aż do kordu. Miałem używki w rusku z turem  z przodu to długo nie wytrzymały. Od ponad roku mam nowe Taurusy to zero zużycia,a protektor ładny ,wysoki.Polecam.

Edytowano przez rocknrollnik1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czarek7340
  • 107 1481

Ja w ciagniku z turem w bezdetkowe opony klebera mam założone detki, przecierala opona detke bo nie przystosowane opony to z detek starych zrobilem jakby fartuch i 2 detki w opinie bezdetkowej siedzą 😂 A wszystko przez to że felgi popekaly i powietrze schodzilo

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Karol6130
  • 7434 4019

Ostatnio miałem kapcia w przodzie. 

Opony cultor bezdętkowe z dętką Kabat, 3 lata i dętka się przedziurawiła. 

Namawiał na wyrzucenie dętki, narazie zostały. 

Może trzeba będzie spróbować wyrzucić i zobaczyć czy felga szczelna 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • margoo78
  • 533 2569

Niestety nie ma wybory. Prawdopodobnie tylko kabat robi dętki rolnicze w europie. (zasłyszane w warsztacie wulkanizatorskim). Reszta to chinole, też gówno warte. Ostatnio założyli mi w przyczepie dętkę firmy chyba nexen lub podobna nazwa. Waga może trochę ponad połowe starej stomilki. Po kilku tygodniach przyczepa już na kapciu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • barteko1
  • 44 351

Jeśli często się to powtarza to może opona jest napęknięta od środka i szczypie dętkę i potem dziurka się robi. Miałem tak w sipmie :) 

Edytowano przez barteko1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nunu85
  • 499 3098
ja mam rozdzielacz 40 w turze w u1014 od lat i działa jak należy. wszak tam pompa ma chyba mniej niż 40l wydajności i to gwarantuje że będzie ok.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1549 9813

W 1014 pewnie masz pompę "19-stkę" czyli 31 litrów. Ja mam 42 litry. Co prawda i na rozdzielaczu 40 litrów to chodziło, ale przy zmianie rozdzielacza już wolałem troszkę dopłacić i założyć większy, bo były plany na założenie multiplikatora z wydajniejszą pompą 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1549 9813

Zasilanie z rozdzielacza ciągnika, trzeba włączyć dźwignię wywrotu, a powrót z tyłu w wolny spływ. Może na zasilaniu z pompy byłoby lepiej, ale przy każdym podczepianiu osprzętu musiałbym gasić ciągnik żeby zerować ciśnienie, a tak tylko dźwignię wyłączam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ThePerkins
  • 937 5323

Też mam opony bezdętkowe firestone I dętki kabaty, na jesieni miałem 4 kapcie w ciągu tygodnia. zwyczajnie dętka pękała na szwie, A w święta urwała się maszynka I kupiony następny kabat bo nic innego ciekawego nie ma ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj