Łożysko w tylnym moście Ursus C-360
 

Łożysko w tylnym moście Ursus C-360

  • 2075 wyświetleń
Zrobił sie luz na łożysku od ataku. chcąc dokrecic nakretke trzeba dołożyć podkładke dystansową miedzy łożysko A tryb żeby nie darło zębów.? dużo jest roboty z wymianą trybów od 3 biegu?

Informacje o zdjęciu Łożysko w tylnym moście Ursus C-360


Rekomendowane komentarze

  • Nowicjusz
  • budzyń1009
  • 0 11
Powiem tak . Bez rozpołowienia nic nie zrobisz ... Czyli jakieś 3/4 dni roboty (razem z ogarnięciem dyfra)
Powiem tak . Bez rozpołowienia nic nie zrobisz ... Czyli jakieś 3/4 dni roboty (razem z ogarnięciem dyfra)
Powiem tak . Bez rozpołowienia nic nie zrobisz ... Czyli jakieś 3/4 dni roboty (razem z ogarnięciem dyfra)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AruPiotrekuczak
  • 143 2028

wiem tylko do dupy to wyszło. Bo miałem poprawić hamulce i z tymi zwolnicami A okazało się że są W porządku zwolnice tylko simmeringi do wymiany wszystkie. I tył rozkopany. To teraz trzeba było by go od tylu rozlaczac. tylko jeszcze kabina A przodem nie mam gdzie odjechać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • magerC4011
  • 22 157

Żeby się dobrać do łożysk ataku musisz wyjąć również koło talerzowe bo inaczej nie wyjmiesz ataku. Jeśli złożysz atak musisz go na nowo ustawić względem koła talerzowego(podkładkami przychodzącymi pod obudowę łożysk ataku) a później już kołem talerzowym ustawić luz między zębny. Czyli praktycznie wszystko trzeba wyjąć. Jeśli chcesz robić 3 bieg to z automatu robisz i drugi bo górne koło jest wspólne a wymienia się najlepiej kompletami. Ogólnie sporo roboty bo trzeba wszystko ze skrzyni wyjąć ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • magerC4011
  • 22 157
56 minut temu, AruPiotrekuczak napisał:

niewiem czy się już nie odpuści. bo nie mam na to czasu. najwyżej nie wytrzyma

Jeśli chodzi o tylny most to wytrzyma aby się nakrętka nie odkręciła. Jak masz dobre zęby na kole i ataku to zrób jak najszybciej bo szkoda żeby się wyszczerbiły. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • magerC4011
  • 22 157
3 godziny temu, AruPiotrekuczak napisał:

pasowało by . najgorzej denerwuje ten luz przy ruszaniu z miejsca

na to nie patrz. Musiał byś mieć nówkę z fabryki żeby luzu nie było. Zrobisz mechanizm a i tak będzie luz na zwolnicach i skrzyni :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piffpaff
  • 334 2171

wejdz na kanal retro traktor, tam koleś który zjadł żeby na c 360 pokarze ci krok po kroku jak składać, ja tak zrobiłem zima, najpierw jego kilka filmików potem cale 3 dni pracy w 3 osoby i wszystko hula jak ta lala

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 969 3894

Ale syf  w skrzyni olej  to chyba przepalonka lana i nie zmieniana z 30lat....Musisz odjechać silnikiem skrzynią i mostem i zrobić raz  a dobrze nowe łożyska wałki koła które wymagają wymiany  i najważniejsze wszystko wymieniamy parami i nie słuchaj komuchów co pierniczą trzy po trzy  że nie trzeba a później skrzynia głośniej chodzi niż na starych kołach.....

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • magerC4011
  • 22 157
1 godzinę temu, Rafallll360 napisał:

Ale syf  w skrzyni olej  to chyba przepalonka lana i nie zmieniana z 30lat....Musisz odjechać silnikiem skrzynią i mostem i zrobić raz  a dobrze nowe łożyska wałki koła które wymagają wymiany  i najważniejsze wszystko wymieniamy parami i nie słuchaj komuchów co pierniczą trzy po trzy  że nie trzeba a później skrzynia głośniej chodzi niż na starych kołach.....

 

to mój nie kolegi wyżej i fakt lane pewnie było wszystko ale wyszedł na ludzi

IMG_20210525_181159140 (2).jpg

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AruPiotrekuczak
  • 143 2028
magerC4011 napisał:

no niestety. Zwolnice zwalić, podnośnik zdjąć kabinę podeprzeć i działać :) 

IMG_20201207_174240847 (1).jpg

A po co zwolnice zwalac?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • witejus
  • 8541 10916
47 minut temu, AruPiotrekuczak napisał:

A po co zwolnice zwalac?

po to by wyregulować luz między zębami

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • magerC4011
  • 22 157
1 godzinę temu, AruPiotrekuczak napisał:

zeby wereguluje teraz póki mam rozebrane A później odjadę całym mostem

czekaj czekaj. jeśli chciał byś wymienić łożyska na ataku to nie musisz mostem odjeżdżać. jeśli nie masz zwolnic to wyjmij cały mechanizm z kołem tależowym, odkręć 3 śruby mocujące obudowe ataku i wyjdzie ci wszystko do tyłu. Zdejmij sobie jeszcze najlepiej pokrywe od skrzyni żeby koło od reduktora potem wrzucić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj