Autosan D50
 

Autosan D50

  • 20913 wyświetleń

Powoli zaczynam 😉


Informacje o zdjęciu Autosan D50




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • simson2812
  • 423 5262

orginalne felgi sie nie nadaja bo koła będą szerzej niz paka. musisz kupić dorabiane z innym ustawieniem tarczy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Nowak5425
  • 61 831
42 minuty temu, czesio200 napisał:

jest jeszcze opcja hardkorowa czyli skracanie osi. Lub opcja drogo ale dobrze czyli wymiana osi na nowy typ.

Hehe, ja raz leciałem z takim hardkorem :D Osie przecięte, później rura grubościenna w środek, fazowanie kantów i spawanie. Nawet śladu nie ma, że było coś rzeźbione :D 

Ale to mały problem. Te stare d50 na szerokich osiach miały obrotnicę starego typu, która była do d*py, i hamulce, tylko jeden siłownik na oś. Poza tym wiekiem są stare i nawet rama może nie nadawać się do tego żeby została.

14 godzin temu, Daro20 napisał:

Tak szczelnie zaspawasz? Też zaślepiałem ramę w d50 blachą 6 jak robiłem lawetę do bel ale tylko w miejscach przewężenia ramy ale to krótkie odcinki żeby na upartego pomalować w środku. 

 

Jeśli ktoś potrafi spawać to nie ma problemu, Ja akurat spawałem ciągiem jak zamykałem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608
2 godziny temu, Nowak5425 napisał:

Bez dokładania piór to 8 ton max ją zasypać i już wtedy resory są wygięte w drugą stronę. Skracałem jeszcze te łapki od poduszek żeby resor się mógł więcej ugiąć i dopiero żeby poducha siadała, bo jak oryginalnie to resor jeszcze nie prosty a poducha już placek.

To masz zuzyte resory , a skróceniem mocowań pod odboje jeszcze bardziej w d*pę dostaną . 

Moja d-50 to fenomen pod względem resorów , jak przyczepa pusta to balwanki do resora mają okolo 4cm luzu ,jak ją zaladuje zbozem na standardowych burtach to zaczynają dotykać zacisku od resoru , a jak jest zaladowana z badstawkami 50cm+ skosy -> to niedlugo zważę ile na niej jest i zrobie zdjecie resorów .

Oglądalem d-50 ktora byla zasypana jeczmieniem z nadstawkami 30cm to resory albo proste albo wygięte w drugą stronę .

Czesiu , juz lepiej kupic byle jaką d-50 na waskiej osi , zamienic i sprzedac bez straty .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Dlatego wlasnie nie znalazlem d50. Bo przewaznie zajezdzone to a szukalem tylko nowy typ. I do tego nowy typ obrotnicy czyli najlepuej d633. Ale za pol ceny 633 trafila sie d46 w org farbie od pierwszego wlasciciela to odrazu kupilem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Szacuje , ze moja D-50 nie woziła duzych cięzarów bo resory są "dzwon" , no chyba ze ktos wymienil na nowe , ale za to wygląda ze robila kilometry na pusto bo obrotnica ma wyrobione dołki pod rolkami i to jest jej największy minus . Poza tym to przyczepa "na lata" tylko , ze sztywna ;)

Ostatnio byla w nienagannym stanie d-633 za 4 tys z papierami , ale szybko poszła . Nic dziwnego bo ostatnio ludzie poszaleli i chcą za "kaczuszki" po 5 tys zl ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Daro20
  • 515 2560

Jakiej szerokość są stare osie a jakiej nowe? Chodzi mi o odległość od miejsc przykręcenia felg nie po dekielkach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MIKOLAJ276
  • 106 1505

No ja za nią dałem 3tys z papierami i kupiłem ją tylko z myślą przerobienia na wywrot, ona chyba latala za starem bo ma homologacje na 60km/h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Nowak5425
  • 61 831

I masz pewnie w dowodzie "Przyczepa ciężarowa", co oznacza większe koszty. Przegląd raz w roku, a nie co dwa lata i chyba oc wyższe, ale nie jestem pewien. Można udać się z tym do okręgowej stacji kontroli pojazdów i dadzą ci papier, że niby została zmieniona instalacja elektryczna z 24 na 12 v i jeszcze jakieś pierdoły, idziesz z tym do wydziału komunikacji i masz ciężarową rolniczą i przegląd co dwa lata, już nie pamiętam jaki jest tego koszt.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Koszt z 300-400zl. Sam przegląd 160zl co roku a rolnicza 70 na 2 lata.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MIKOLAJ276
  • 106 1505

Spokojnie jest właśnie ze mam przyczepa rolnicza, OC 50zl a przegląd 70zl i w dowodzie chyba pisze ze homologacja 60kmh a na tabliczce jest na 100%, Teraz mam dowód tymczasowy i nie sprawdzę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

W dowodzie nie jest napisane , na tabliczce potwierdzam ze bylo bite czy malowane 60km/h.

W HDi place 60zl ...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Daro20
  • 515 2560

Widzę że masz w tej przyczepie dość dobre opony to może nie pchaj się w  koszta w wymianę kół tylko dokręcić jej bliżniaki. Wyjdzie dużo taniej tylko ciekawe jaka będzie wtedy szerokość po zewnętrznej stronie opon.

.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MIKOLAJ276
  • 106 1505

Narazie nie będę zmieniał, może ten sezon dadzą radę, a na przyszły rok coś kupię.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Elektro2015
  • 89 1244

Jutro zmierzę Ci moją d50 na oponach tirkwskich 22.5 65 opona ładnie licuje się z krawędzią ramy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 207 2462

https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-kolo-22-5-CID757-IDDbZW7.html A takie by Ci nie pasowały? tylko że węższe. bo tylko 315

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 207 2462

A jak do niej by chciał drugie koła dokręcić (blizniaki) to mają one jeszcze jakieś oparcie na piascie czy tylko na szpilkach? avpierwsze koło to na podkladkach jakiś jest wtedy centrowane ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 3164 13683

Na piaście jest specjalny rant na którym się felga spiera i wtedy się felga centruje.Wątpie aby go starczyło dla drugiej felgi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj