Nowak5425

Members
  • Ilość treści

    399
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Good

O Nowak5425

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 26.11.2000

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    Rolnictwo

Ostatnio na profilu byli

3978 wyświetleń profilu
  1. Nowak5425

    Autosan D50

    Ja np. wydłużyłem poprzednią o 20 cm i burty dolne mają 70cm. Poza tym przecinam dolną ramę i i jest robiona taka "krzywa"
  2. Nowak5425

    Autosan D50

    Np. jelczowski nie jest mocowany w kołyskach
  3. Nowak5425

    Autosan D50

    hehe, nie licząc oczywiście własnej pracy, a wszystko robiłem sam. Za przyczepę dałem chyba 5 tyś, to remont 8.5 tyś + koła. Tak jak pisałem, dużo elementów ze złomu na ramę, burty zostały bo były ok.
  4. Nowak5425

    Autosan D50

    Ja dałem chyba 1000 zł za siłownik od Jelcza, ale on był nowy, tylko gdzieś stał sobie kilka/naście lat.
  5. Nowak5425

    Autosan D50

    Ile taki nowy siłownik ? Ja kupowałem używki od jelcza, raz natrafiłem na nowiuśki. Sporo elementów na ramę też przywożę ze złomu. A to efekt 😁 https://youtu.be/BffMMfzDfhM
  6. Nowak5425

    Autosan D50

    Ja przerabiałem d633 ze sztywnej na wywrot 3 strony i remont z zakupem przyczepy wyszedł około 13.5 Tyś + koła bezdętkowe.
  7. Nowak5425

    Autosan D50

    Nie wiem jak było w oryginale, bo przerabiałem sztywne. Nie pręt, a rura grubościenna i na bokach uszy. Do ramy przyspawane dwie tuleje. 00:41
  8. Nowak5425

    Autosan D50

    Mam przyczepę d-35, wywrot tylko na boki, uszy wywrotu przy samej ramie i jak uniosę na maxa to mi koło jedzie po górnej ramie.
  9. Nowak5425

    Autosan D50

    Kątówką, jaka grubość nie pamiętam, to już dobre kilka lat temu było. Wyżej się unosi i co z tego. Po uniesieniu kant zabudowy będzie haczył o koła. A ja zamiast kuli robię coś innego, jest to rura w tulejach, na filmie do którego wysłałem wcześniej link jest pokazane.
  10. Nowak5425

    Autosan D50

    I masz pewnie w dowodzie "Przyczepa ciężarowa", co oznacza większe koszty. Przegląd raz w roku, a nie co dwa lata i chyba oc wyższe, ale nie jestem pewien. Można udać się z tym do okręgowej stacji kontroli pojazdów i dadzą ci papier, że niby została zmieniona instalacja elektryczna z 24 na 12 v i jeszcze jakieś pierdoły, idziesz z tym do wydziału komunikacji i masz ciężarową rolniczą i przegląd co dwa lata, już nie pamiętam jaki jest tego koszt.
  11. Nowak5425

    Autosan D50

    Hehe, ja raz leciałem z takim hardkorem Osie przecięte, później rura grubościenna w środek, fazowanie kantów i spawanie. Nawet śladu nie ma, że było coś rzeźbione Ale to mały problem. Te stare d50 na szerokich osiach miały obrotnicę starego typu, która była do d*py, i hamulce, tylko jeden siłownik na oś. Poza tym wiekiem są stare i nawet rama może nie nadawać się do tego żeby została. Jeśli ktoś potrafi spawać to nie ma problemu, Ja akurat spawałem ciągiem jak zamykałem.
  12. Nowak5425

    Autosan D50

    4.8 x 2.3 x 1.2 [m]
  13. Nowak5425

    Autosan D50

    Bez dokładania piór to 8 ton max ją zasypać i już wtedy resory są wygięte w drugą stronę. Skracałem jeszcze te łapki od poduszek żeby resor się mógł więcej ugiąć i dopiero żeby poducha siadała, bo jak oryginalnie to resor jeszcze nie prosty a poducha już placek.
  14. Nowak5425

    Autosan D50

    A czemu tak? Jeśli nie jest skorodowany to najlepiej go poprostu zamknąć. Na moją wchodzi 10.5 t + masa przyczepy i na spokojnie osie wytrzymują. Do resorów można piór dołożyć. A to film z mojego remontu.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj