escha

Members
  • Ilość treści

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Good

2 obserwujących

O escha

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

2240 wyświetleń profilu
  1. Coś tu nie gra. Ten syf to musiałby być betonem lub zaschniętym klejem jak 120 bar go nie wypchnęło. A po drugie to byłoby słychać wycie pompy hydraulicznej a nawet zmianę pracy silnika. Nie przedstawiłeś wszystkich objawów i dlatego są takie rozbieżności.
  2. Zacznij od wyczyszczenia filtra oleju. To jest takie ,,okrągłe" z boku z prawej strony przy skrzyni biegów.
  3. Sprawdź zawory przelewowe rozdzielaczy. W tych zaworach jest taki mały otwór i jak będzie zatkany małym ,,paprochem" to cały olej pójdzie na przelew. W cyklopie są dwie wersje z rozdzielaczem strumienia oraz bez rozdzielacza strumienia. Spróbuj pociągnąć jednocześnie rozdzielacz trzy sekcyjny oraz od łap i obrotu. Jak coś zadziała to będzie wina rozdzielacza strumienia.
  4. Lepszym rozwiązaniem byłaby kamerka. Nawet nie trzeba odwracać głowy.
  5. Być może za mały skok pompy hamulcowej. Rozłącz pedały i sprawdź luz na tej ,,śrubie" co popycha tłoczek.
  6. Ale musisz za każdym razem zapinać i odpinać ten ,,SPRZĘG", i jeszcze podjechać idealnie. Ja do takich celów mam dwa łańcuchy około 1 metra z hakami a w maszynach przyspawane ..uszy" do zawieszania.
  7. escha

    Krajzega

    Przelicz to jeszcze w km/h, bo jak złapie policja na radar to zapłaci mandat
  8. escha

    Unia No39mx

    I to nawet zrobił bliźniaki.
  9. Kiedyś miałem problemy z sześdziesiątką to porozcinałem kolektor wodny i do góry wspawałem rurki. Po nalaniu wody oraz ściągnięciu paska okazało się która głowica była wadliwa. Spotkałem się również z takim przypadkiem że dmuchało pomiędzy głowicą a tulejką wtryskiwacza. Powodzenia w szukaniu.
  10. Przeczytaj mój post ze zrozumieniem. Zadałeś pytanie to odpowiadam. Nie musisz tego robić, ale problemu nie rozwiązałeś.
  11. Przyciął się dzielnik strumienia w rozdzielaczu, albo rozsypało się sterowanie rozdzielaczem. Spróbuj belka podnosnika coś ciężkiego podnosić i rownoczesnie dżwignię na kiprowanie.
  12. Wystarczyło zamontować rurę kanalizacyjną w połowie leją fi 150 lub nawet 200 z zasuwkąi i grawitacja rozwiązała by sprawę.
  13. escha

    Ścieżki

    Na czas siania ściągnąć cięgiełko od zaworu hamulca.
  14. escha

    Ścieżki

    Lejki zamykane sa silownikami fi 30 skok 50mm. Sterowane jest elektrozaworem pneumatycznym , bezprądowo otwarte, pod napieciem zamkniete, włacznik w kabinie (dodatkowe gniazdo zapalniczki właczane ,,pstryczkiem" z kontrolką. Powietrze jest z czerwonego szybkozłącza hamulcowego.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj