escha

Members
  • Ilość treści

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

8 Neutral

1 obserwujący

O escha

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

2005 wyświetleń profilu
  1. Odkręć pokrywę dźwigni zmiany biegów i wtedy zobaczysz wodziki
  2. escha

    Żmijka do zboża

    I tak za każdym razem zaczepiasz i odpinasz zmijke?
  3. Odkręć pierwsza od strony zbiornika na przewodzie ssący śrubę oczkowa i wyczyść ten syf.
  4. To nie wiatr jest najgorszy. Ja tą prasę nazywam tępym wynalazkiem polskich inżynierów. Po wielu przeróbkach mogę się pochwalić ładnymi balotami. Na ciągniku wstawiłem rozdzielacz trzysekcyjny, klapa idzie przez ten zamek a siatka i podbierak bezpośrednio z rozdzielacza. Wyrzuciłem aparat sznurka a aparat siatki przesunięty jak najbliżej komory. Siatka jest na wałku z hamulcem (od prasy z224) dodatkowo jest hamulec w momencie odcinania siatki. Górny wałek rozprowadzający jest napędzany od wałka gumowego. Wałek dociskający jest czasie owijania minimalnie dociśniety do wałka gumowego tylko w momencie podawania siatki jest siłownikiem pneumatycznym bardziej dociśniety (siatka jest prawidłowo rozciągięta na całej szerokości. Dolny wałek jest szerszy i ltrochę wyżej. Na łancuchach założyłem nowe porządne napinacze na łozyskach przez to nie luzują sie łańcuchy i nie ścina śrub. Za siiatka jest załozona blacha i nie ma przeciągu i nie podwiewa siatki. Również z boku na klapach jest plandeka.
  5. Miałem podobny problem ale winny był zawór na ciagniku. Po zahamowaniu zawór w ciągniku bardzo wolno przepuszczał powietrze na przyczepę.
  6. Przy odpowietrzaniu np. prawego koła trzymaj wciśnięty lewy pedały i odwrotnie. Pozwoli to wyeliminowac wyrównywacz ciśnienia.
  7. Albo zaczynasz połowa siewnka.
  8. Przyczyna jest po stronie ciągnika. Na przewodzie do przyczepy załóż manometr i zobaczysz jak powoli napełnia sie przewod jednoobwodowy
  9. Wstaw manometr na zasilaniu orbitrola i sprawdz ciśnienie. Siłownik na wysuwie ma większą siłę niż na wciąganiu. Zrób zdjęcie zaworu przelewowego.
  10. Taka jest mentalność Polaka, jak przyczepa ma 20 ton ładowności to też zrobi zakładki żeby,, wlazło'' 25 ton
  11. Ściągnij pasek wentylatora i jak po odpaleniu będzie bulgotać będzie wiadoma przyczyn
  12. Sprawdź uszczelnienie siłownika. W skrajnym położeniu przy zapalonym ciągniku odkręć przewód powrotny. Olej nie powinien lecieć.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj