mf362 1120 Napisano Grudzień 12, 2019 Zaawansowany 1120 5457 Do starej przekladni dostanie sie czesci ? Zębatki i itp ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jackob1997 249 Napisano Grudzień 12, 2019 (edytowany) Zaawansowany 249 2230 2 godziny temu, mf362 napisał: Do starej przekladni dostanie sie czesci ? Zębatki i itp ? a co ci się stało z zębatkami ? Chcesz to ci odsprzedam części od starej przekładni która u mnie w ursusie była Edytowano Grudzień 12, 2019 przez jackob1997 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Roki212 1828 Napisano Grudzień 12, 2019 Zaawansowany 1828 5446 @jackob1997 olej je zjadł Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Grudzień 12, 2019 (edytowany) Zaawansowany 1848 11291 1 godzinę temu, jackob1997 napisał: a co ci się stało z zębatkami ? Chcesz to ci odsprzedam części od starej przekładni która u mnie w ursusie była Czopku to jest przekładnia od Zetora Pala ma plastikowe kółka i jest na śruby,Nimet ma metalowe kółka i zabezpieczenie segera.Nie znasz się wcale a coś już komuś wciskasz... Ona nie nadaje się do c360 @mf362 Do starej przekładni nie dostaniesz ani osiek ani zębatek można nałożyć oringi na ośki żeby olej nie szedł na linkę wiecej nic nie zrobisz. Edytowano Grudzień 12, 2019 przez Adi96 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Grudzień 12, 2019 Ja kupiłem nowa polska przekładnie za 50 zł. Oryginalna już mocno się pocila. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Grudzień 12, 2019 Zaawansowany 1848 11291 @Bizon1201 Oryginalną można uszczelnić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Grudzień 12, 2019 Stara wezmę na zwyżke i niech leży 🙂. Przez przypadek patrząc na półkach zobaczyłem, ze za importem leży krajowa to odrazu ja wziąłem, wraz z pokrywa rozrządu pod simering Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mf362 1120 Napisano Grudzień 12, 2019 Zaawansowany 1120 5457 16 minut temu, Adi96 napisał: Czopku to jest przekładnia od Zetora Pala ma plastikowe kółka i jest na śruby,Nimet ma metalowe kółka i zabezpieczenie segera.Nie znasz się wcale a coś już komuś wciskasz... Ona nie nadaje się do c360 @mf362 Do starej przekładni nie dostaniesz ani osiek ani zębatek można nałożyć oringi na ośki żeby olej nie szedł na linkę wiecej nic nie zrobisz. Na oko widac ze jedna zębatka wieksza druga mniejsza . Ta wieksza poprawnie powinna byc na tym pierwszy m walku od rozrządu ? A mniejsza przy walku linki ? Stara przekladnia ma smarowanie z rozrządu bo zauważyłem dziurkę Właśnie w lince starej pelno oleju , myślałem ze ktoś smarowal a to pewnie puszcza przekladnia ... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Grudzień 12, 2019 Zaawansowany 1848 11291 Nie pamiętam jak powinno być w 2015 robiłemm,jak złożysz i będzie sie zdawało że nie tak to możesz zmienić. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mf362 1120 Napisano Grudzień 12, 2019 (edytowany) Zaawansowany 1120 5457 3 minuty temu, Adi96 napisał: Nie pamiętam jak powinno być w 2015 robiłemm,jak złożysz i będzie sie zdawało że nie tak to możesz zmienić. Właśnie robilem wczoraj próbę zamienić i jeszcze bardziej licznik zniżał . Na walku jeszcze były takie cieniutkiie podkladki (fachowo nie wiem jak to sie zwie) kasujace luzy Ta nowa przekładnia zniechęciła mnie ze trzeba użyć dłuższą śrubę i ogólnie ciężko chodzi kręcić palcami porównać ze starą. Edytowano Grudzień 12, 2019 przez mf362 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Grudzień 13, 2019 Zaawansowany 1848 11291 Grochem o ścianę na temat obromierza ale twoja sprawa,cieżko kręcić bo to nowe i musi się ułożyć.Jak oringi dałem ciasne to przekładnia przez pare mtg piszczała,oringi się dotarły i jest sucho. 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się