Skocz do zawartości

Ursus C-360


Rafallll360

Na tą wymianę został zalany półsyntetyk Platinum Ultor Extreme 10w40.

  • Haha 2



Rekomendowane komentarze

6465  Są fabryczne bodajże do 1985 były montowane 

tytanowyJanusz 70zł w hurtowni.

Wojtek026  Tutaj liczba 10 oznacza jedynie przy jak niskiej temperaturze olej jest w stanie być w postaci płynnej  tutaj akurat wnosi -42 stopnie  a ultor cg-4 15w40 ma -32.

tomo12  wojak1986  W naszym pięknym kraju jest setki cebulowych spekulacji i mitów na temat olejów związanych z niewiedzy....W tym przypadku najważniejszy jest drugi człon by był nie mniejszy niż 40.Na zimnym silniku delikatnie spadło ciśnienie na zimnym silniku o niecałe 0.5 bara.

ten olej jest do 60tki za dobry.

Ona była projektowana na superole itp mazuty, w kazdym razie na oleje mineralne. Nie na syntetyki czy nawert półsynttyki, bo wówczas nikt o nich nie słyszał nawet..wiec to juz jest troche przegięcie.

JA bym jednak nie schodził nizej niz 15w40.

Ale kto bogatemu zabroni.

JAkby jej wlał najzwyklejszego ultora, to juzby i tak było na full wypasie. I nawet nie wiem, czy nie zdrowiej dla niej, bo normy on ma i tak jak na nia kosmicznie dobre, a lepkosc i baza zgodne z zaleceniami.

 

Jednak najważniejsze, zeby komuś nie przyszło zalewac do takich sprzetów olejów syntetycznych 5w30 i podobnych z normami C2, C3, czy tez niskopopiołowych Low Saps i Mid Saps, takich jak sie leje do najnowoczesniejszych silników z dpf i adblue, bo silnik wykończycie szybko.

 

11 minut temu, lukasz0920 napisał:

Lepiej stary olej z lepszych ciągników wlewac

absolutnie nie

dokładnei w ten sposób zatarłem u1014 i dlatego ostrzegam.

JAk na oleju z nowoczednego traktora pisze, ze jest low saps, to dla starych silników jest dosłownie tragedia.

On ma jakies inne dodatki niz klasyczne oleje (takie, ktore po spalaniu zostawiaja mało popiołów, zeby nie zapychac dpf a)

ale to ma swój koszt. Otóż te nowe dodatki słabo czy wręcz bardzo słabo nadaja sie do silników starych typów (oleje na nich bazujące tworzą cienszy film olejowy i silniki do nich nieprzystosowane sie zacieraja.

TAklze jeszcze raz

jak na oleju jest napisana ktoras z tych norm

E6, E9, C1, C2, C3 i C4 , to wlanie go do starego diesla powoduje po max paruset godzinach pracy zatarcie.

 

Edytowane przez nunu85
5 godzin temu, lukasz0920 napisał:

Lepiej stary olej z lepszych ciągników wlewac

Potem panie 60tka to gówno pije olej i ciśnienie słabe ten typ tak ma.

 

5 godzin temu, nunu85 napisał:

ten olej jest do 60tki za dobry.

Ona była projektowana na superole itp mazuty, w kazdym razie na oleje mineralne. Nie na syntetyki czy nawert półsynttyki, bo wówczas nikt o nich nie słyszał nawet..wiec to juz jest troche przegięcie.

JA bym jednak nie schodził nizej niz 15w40.

Ale kto bogatemu zabroni.

JAkby jej wlał najzwyklejszego ultora, to juzby i tak było na full wypasie. I nawet nie wiem, czy nie zdrowiej dla niej, bo normy on ma i tak jak na nia kosmicznie dobre, a lepkosc i baza zgodne z zaleceniami.

Trzeba się przekonać ten olej służy temu silnikowi czy jednak nie.Mówisz żebyś nie schodził 15w40 a superol jakie miał oznaczenie?  10w30 tylko te 10 nijak się miało do rzeczywistości.Do tego silnika najlepiej zalać 10w40 jeśli ktoś w zimę pomyka.Ultor kosmicznie dobre normy? On podstawy spełnia na ten silnik,kosmiczne normy będą po 80 90 zł za 4 l czli taki np valovline.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v