Zetor 4011 olej do silnika
 

Zetor 4011 olej do silnika

  • 7835 wyświetleń


Informacje o zdjęciu Zetor 4011 olej do silnika




Rekomendowane komentarze

  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20594

po za tym motul się popsuł, jeździłem na nim i przeszedłem na coś innego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

A co ci silnik popsul? Gdyby mi ford nie konsumowal oleju pewnie nadal jezdzil bym na motulu ale za drogi szpas byl i teraz jezdze na elfie za 80zl 5l

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20594

5l motula 135-140 zł. Silnika nie popsuł ale dłużej na zimnym szklanki grały i brał go silnik 2 x tyle co teraz tego co mam zalanego, do tego doszły mnie słuchy że motul ten xclean z fabryki we Włoszech to już nie syntetyk tylko HC grupa do tego jest on do aut z dpf low saps, ja nie mam filtra więc mi taki olej nie potrzebny, taniej o podobnych parametrach jest valvoline synpower, 100 zł za 5 l, ma normę mb229.5 a to już jest coś. dobry a nawet bardzo dobry jest jeszcze ravenol vst ale niestety strasznie podrozal z 130 na 150-160 zł za 5l ale to prawdziwy syntetyk z pao i parametry super, w tej cenie co był nie było za bardzo nic lepszego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Na czasie będę wymieniał pierścienie to spróbuję tego valvoline. Ogólnie mi silnik działa cichutko na każdym oleju ale to kwestia odpowiedniego wyregulowania zaworów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Ja teraz do swojego będę lał millersa 0w30 XF :) . @Uziu92 Masz absolutną racje. Widać że w temacie siedzisz trochę :) Nadmienię tylko że valvoline maxlife znacząco zmniejsza pobór oleju, ale tyko w przypadku gdy uszczelniacze są już zużyte.

Edit: Castrola unikać jak ognia. Robi brązowy nalot w silniku i potem paznokciem trzeba drapać, żeby zeszło...

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20594

max life akurat nie testowałem, ale ten synpower jest spoko, nawet jak jest na HC to i tak ma sporo domieszki pao, na pewno więcej od niektórych drozszych olei, no i co ciekawsze nie jest tak podrabiany jak inne, bo podróbki motula to normalnie w hurtowni w swoim miescie na półce widziałem. to samo tyczy się castrola, mobila i innych najchętniej kupowanych olei.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Motula miałem i też d*py nie urywa. Maxlifa używałem w oplu bo pobór byl 1l-1000km i to była wina pierścieni to jak go przypiłowałem na Słowacji po autostradzie to do następnej wymiany ani grama mi nie wziął 9_9 Ale nie wnikajmy bo to auto to zagadka heh. Mam teraz  Gulfa i bardzo ładnie chodzi . Tani i nie wali kasy na reklamy jak castrol, więc i cena niska.   

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20594

mi motula silnik brał 100ml mniej więcej na 1000 km, zalezy jak się piłowało, teraz wziął niecałą setkę na 2600 km.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 3614 13436

mój opel benz 16 zaworowy też brał olej to zaaplikowałem mu Turdusa 😂a teraz to ma luksus bo dostał Fuchsa takiego samego co 60tke zalałem i pobór oleju znikł, cichsza praca😄

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ale na zapieczone pierscienie chyba nie ma mocnych??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

@songo  Muszę jeszcze naftą przepłukać silnik i zobaczymy co i jak, gdyż na razie 3 razy wymieniałem olej co 5-7kkm wraz z płukanką i efekt mizerny. Silnik jako tako igiełka jest tylko te niemieckie wymiany oleju co 30kkm....

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

No moj tez kompresja i moc w porzadku ale w pierscieniach zapiekly sie kanaly olejowe i d*pa bierze litr na 1000

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

I co teraz zamierzasz?  Ja do oleju doleje z litr nafty i popłukam z 15min i zobaczymy. Samej nafty albo ropy trochę boję się wlewać bo ciśnienia nie bd. 

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ogladalem na yt plukanki nafta i nic nie dawalo musze, umowic sie z mechaniorem na wymiane pierscieni, bo autko fajne tylko silnik bardzo bublowaty

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Ja gadałem z mechanikiem to odradził mi remont bo te nowe części zamienne to 100kkm nie przejadą.... Kazał dolewać oleju a potem jak kupię nowe to na sprzedaż. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
2 godziny temu, PaweLisowicz napisał:

Ja gadałem z mechanikiem to odradził mi remont bo te nowe części zamienne to 100kkm nie przejadą.... Kazał dolewać oleju a potem jak kupię nowe to na sprzedaż. 

To kup ori czesci, jak dla mnie warto remontowac jezeli auto jest warte wiecej jak remont :) a dolewaniem i paleniem oleju mozna zabic katalizator.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • agrarmrc
  • 88 793

Jak moja Astra F brała olej to wymieniłem uszczelniacze na zaworach. Przy jeździe do 120km/h oleju nie bierze. Jak pocisne więcej to już trochę łyka. Ale w tej chwili ma 410tys. km z czego 230tys km na gazie i 27lat. Mam nadzieje że korozja ją nie zabije tak szybko i jeszcze z 5 lat wytrzyma 🙂

Kiedyś lałem olej Lotosu i zaczęła mrugać kontrolka od oleju, po zmianie na elfa już ponad 100tys. i nic nie robiłem z silnikiem i jest wszystko oki i jeździ bezproblemowo. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Jak są wyjechane uszczelniacze to zmiana oleju może coś pomoże.. ale jak są zapieczone pierscienie to żaden olej nic nie pomoże.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7975 20594

kup najtanszy olej aby miał jak najwyzszy tbn i pół na pół z naftą i i tak ze dwa razy, w miskę Ci tam pewnie wiecej jak 3-4l nie wchodzi to 5 oleju i 5 nafty i za 100 zł masz 2-3 płukania. Są jeszcze płukanki długodystansowe, też mozesz zalać po tym płukaniu naftą i zrobić tam te km co oni podają na etykiecie i znów zmiana oleju, zawsze wyjdzie taniej jak remont i mechanik a na pewno nie zaszkodzi, tylko pamiętaj zawsze nowy filtr, ale do benzyniaków filtron czy tam sedziszów albo nawet jakis chinski na czas płukania kosztuje grosze. 

A pierscienie się zapiekły bo ktoś na czas oleju nie wymieniał i lał do tego badziewie, ale nawet badziewie na czas wymieniane takiego bajzlu nie zrobi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ale moge wtopic 100zl i nic to nie dac to lepiej moze do remontu ta 100 dolozyc. Jakos watpie ze cos pomoze na zapieczone pierscienie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj