jonek98 2653 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 2653 10478 7 minut temu, Mati2812820 napisał: Nie chcę pisać co by się stało jakby ta kratka z przodu puściła... Jakoś inne lawety też tak mają i nie puszcza.A jakby puściła to by belki na ziemie spadły Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mati2812820 3588 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 3588 6709 Ale kratą i tak by zarobił Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
łukasz8441 27 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 27 258 3 godziny temu, massa1994 napisał: kolego mozesz zrobic zdjecie jak masz podpięty alternator? Mam altelnator od passata 90A i tak srednio wiem jak go podlączyc ze wzgledu na jedno wejscie na piny? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemekuliski 126 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 126 1770 z tą kratka to nie mów że każdy :) w firmie w której pracowałem właśnie puściła ona w fabrycznej pronarce i rama zgięła kabinę w pronarze 1025 a kierowcy na szczęście nie było wtedy :) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 W jaki sposób ta krata jest przymocowana właśnie w takiej pozycji ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
łukasz8441 27 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 27 258 Dwa płaskowniki są po środku ☺ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bears 543 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 543 2301 Nie wiem co wam po papierach skoro przerabiacie oryginalną przyczepę na jakąś platformę? W przypadku jakiejkolwiek kolizji czy wypadku nie ważne czy ta platforma jest zbudowana na "papierach" od przyczepy czy WSK 125, i tak wam się do tyłka dobiorą. A OC można wykupić nawet na rower... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 Ano np to nam po papierach że ludzie są na tyle głupie że jak ma papier to w razie co to prędzej sprzedaż 😉 A po drugie to widać jakim jesteś znawcą tematu papiery od przyczepy można przerobić na rodzaj pojazdu np ,, przyczepa specjalistyczna " i to się liczy a nie to czy piszę wsk czy Autosan i w takim przypadku do d*py nikomu się nie dobiorą 😁. Kolego bears Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5859 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 5859 16632 tylko wtedy musisz przejść przeglądy żeby je "przerobić" musisz mieć faktury za materiał który był użyty do takowej przeróbki musi to zrobić firma która może to robić i z tej firmy musisz mieć fakturę jak byś chciał tak dociekliwie spełniać wszystkie przepisy drogowe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 A dlaczego ma nie przejść ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5859 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 5859 16632 tak jak napisałem dalej musisz mieć wszystkie faktury i przeglądu nie możesz zrobić w byle stacji diagnostyczne tyko w takiej która może dokonywać przeglądów do mian w papierach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 Do października 2018 roku każda stacja ci tą zmianę zrobi 😊 Jakie faktury ? Ja z 10 przyczep już przerabiałem i żadna faktura nie była potrzebna o czym ty piszesz ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5859 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 5859 16632 a no widzisz ja zmieniałem w papierach z ciężarowej na ciężarowo-rolniczą i potrzebna była faktura za przeróbki które w niej były dokonane i musiałem jechać na odpowiednią stację bo nie wszystkie mogą takowe przeglądy robić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 Nie wiem o czym ty piszesz u nas takich jaj nie mam żadna faktura nie potrzebna a co do stacji to ja zawsze przerabiam na jednej to czy inne mogą to robić czy nie to nie wiem. Wiem tylko że płacę za to 390 zł i do października 2018 roku to robią a po 30 września już nie 😔. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bears 543 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 543 2301 1 godzinę temu, Esab200 napisał: Nie wiem o czym ty piszesz u nas takich jaj nie mam żadna faktura nie potrzebna a co do stacji to ja zawsze przerabiam na jednej to czy inne mogą to robić czy nie to nie wiem. Wiem tylko że płacę za to 390 zł i do października 2018 roku to robią a po 30 września już nie 😔. Bo jak Ci jakiś Janusz to klepie na lewo to może i przechodzi. Na dobrą sprawę nawet nie możesz w przyczepie zmienić sobie opon na inne bo według prawa to zmiana konstrukcyjna. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Lipiec 16, 2018 Ty , misiek . To jak zmieniam zimowe na letnie , to dokonuję zmiany konstrukcyjnej ? Dobrze czasami mądrego posłuchać . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 5 minut temu, bears napisał: Bo jak Ci jakiś Janusz to klepie na lewo to może i przechodzi. Na dobrą sprawę nawet nie możesz w przyczepie zmienić sobie opon na inne bo według prawa to zmiana konstrukcyjna. Masz głowę i h*j to kabinuj 😂 Jak by mi to ktoś klepnol na lewo to bym tego nie zarejestrował w naszym kochanym urzędzie Opon faktycznie nie mogę zmienić bo opona 11,5-15 nie będzie pasować na felgę 8,25-20 😂. Słuszna uwaga 😊 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Xyloniros 89 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 89 664 Esab200 Ciekawe jest to co piszesz. Zmieniasz przeznaczenie przyczepy bez zmian konstrukcyjnych? Nie widzę sensu takiej przeróbki a jak zmieniasz/ wydłużasz ramę to robisz przyczepę(w tym przypadku platformę) od podstaw. To od podstaw trzeba robić homologację. Badanie od zera a nie przybicie pieczątki starej przyczepie z przeróbkami.. No na logikę a jak ktoś podbija to chyba bardzo wierzy w boga. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 Przecież płaci się te 400 zł tym co się tym zajmują oni biorą kasę to oni niech się tym przejmują rolnik chcę tylko to używać a nie za homologacją latać 😎. Robiłeś takie coś że tak mądrze się wypowiadasz bo widzę że nie ? Nie widzisz sensu czego ? Widoczne nie jest ci potrzebna taka maszyna Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5859 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 5859 16632 opony też mają znaczenie ... bo np. d47 rolnicze wychodziły na balonówkach 11tkach a ciężarowe na 20tkach ... bynajmniej tak słyszałem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 Bynajmniej to jest jeden h*j w innym opakowaniu z tymi kołami 😎. To o czym tu teraz gadamy to tak samo jak byś d47 na 20 kołach w pole nie mógł wjechać albo zboża na nią nasypać bo przecież ma 20 koła 😂 pierdolenie o szopenie i nic więcej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5859 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 5859 16632 takie pierdolenie a jednak była różnica Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 Jaka wytłumacz mi jaka ? To jest ta sama przyczepa tylko przepisy pojebane Lawety zrobić nie mogę a drugie burty mogę założyć, wrzucić 7 t pszenicy i legalnie jechać jak mam homologację itp na 4,5 t ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5859 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 5859 16632 no widzisz ta sama a nie ta sama bo ma przegląd musiałem mieć fakturę że były dokonane przeróbki z przyczepy ciężarowej na ciężarowo-rolniczą Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Esab200 360 Napisano Lipiec 16, 2018 Zaawansowany 360 3342 I czym się różni ciężarowa od ciężarowo-rolniczej ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się