Zetor 5711 Wspomaganie Siłownik
 

Zetor 5711 Wspomaganie Siłownik

  • 12189 wyświetleń

Tak to u mnie rozwiązaliśmy. Zrezygnowaliśmy ze sworzni aby można było idealnie wyregulować skręt w każdą stronę i można zmieniać końcówki drążków na dedykowane do tego ciągnika. Taniej, prościej i chyba lepiej (sworzni do tego siłownika i na ten traktor chyba nie robią) Siłownik jest od 80-ki z przednim napędem ponieważ  kiedyś kupiłem orbitrol 160 z Ostrówka. Kierownica powinna dać się kręcić najmniejszym palcem ale zobaczymy w praktyce. Koszt mnie zadziwił bo wyszło prawie 2000zł, a gotowe 2300zł ale moje na pewno jakościowo lepsze będzie. Brakuje mi tylko śruby drążonej pompy wspomagania gwint M27, nigdzie u nas jej nie mieli.





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 9657 12499

czyli zamiast kupić gotowca to zaoszczędziłeś raptem 300zł, i zamiast zamontować to jednego dnia szarpiesz się z tym już z tydzień???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Te łożyska w siłownikach są wieczne w porównaniu do przegubów. Do regulowania zbieżności masz poprzeczny drążek, więc nie wiem po co to smomplikowałeś. Pewnie nie spodziewał się takiego kosztu instalacji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 9657 12499

wiesz jak to jest przy takich instalacjach, warto usiąść, policzyć wszystkie koszta, a potem przemnożyć to co wyszło przez 1,5, bo z reguły dojdzie coś o czym nie pomyśleliśmy

w zeszłym roku montowaliśmy drugą sekcję do tura, i po podliczeniu wszystkiego okazało się że najtaniej wyszło kupić gotowy zestaw, montaż gotowca trwał 4 godziny od A do Z, przez ten czas nie zdążyłbym pewnie nawet pomierzyć i jechać zakuć wymaganych węży hydraulicznych, a znając życie z którąś zakuwką bym się pomylił i trzeba byłoby jechać jeszcze raz poprawiać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kacperkuj-pom
  • 53 355
trzeba bylo dac silownik miedzy kolami znacznie lepsze rozwiaznie baedziej precyzyjne bo przechyla sie silownik razem z osia no wrazie cos nie wplywaja na niego luzy na sworzniu . niby to nie durzo ale po drodze duzo lepiej sie jedzie z wieksza predkoscia
trzeba bylo dac miedzy kolami silownik lepiej sie prowadzi po drodze wtedy z wieksza predkoscia nie ma wtedy takiego wplywu jak zrobia sie jakies luzy na przodku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 199 2316
chciałeś za oszczędzić ? i wydałeś 2 tyś ? 👦 Hym .... taniej było założyć elektryczne wspomaganie od Scenica ... 150 zł :-) siłownik było dać między kola ... przynajmniej sworzeń główny mniej by dostawał po tyłku, co dalej fajna podpora, ale musisz dać druga, połączyć lej sprzęgłowy z siodłem przednim, inaczej go rozerwiesz ... To tak w skrócie :-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bears
  • 385 1848

Ten ulep na pewno jest lepiej jakościowy, prawdziwy z Ciebie rzeźbiarz 😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 835 7864

siłownik w tym miejscu to pomyłka, lewa zwrotnica i oś szybciej wyleci

trzeba było zakładać z tłoczyskiem po obu stronach równolegle do osi

Znalezione obrazy dla zapytania siÅownik skrÄtu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Obsrywator
  • mikad
  • 403 1705

Bałbym się tym wyjechać na ulicę, ciekawe co powie diagnosta na przeglądzie jak zobaczy to cudo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wojak1986
  • 232 1109

Polepił i pokazał. Reszta za takie spawy popsiukane farbą płaci dużo większe pieniądze...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Gotowe wspomagania są akurat dobrze zrobione. Z tym nigdy bym na drogę nie wyjechał. Tu nie tylko o swoje bezpieczenstwo chodzi, ale innych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mani51
  • 214 3148
W którym miejscu to jest lepsze od gotowca? Jak przy MTZ przerabiałem to zamiast 1600 dać za gotowca, ogarnąłem wszystko za mniej niż 500 zł i wygląda to naprawdę dużo lepiej niż tu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • szalcia
  • 9 91
ludzkie wymysły nie znają granic, biorąc pod uwagę że to Zetor to pompę od wspomy miał a po 2,3tys chodzą kompletne wspomagania a tu za tłok i orbitrol wyciepal 2. i te końcówki na tłoku na kurw.... mac było go wstawić między kola

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 881 9935

Pietras892 napisał:

Dobry spawacz z Ciebie 😂

i kombinator 😝

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Esab200
  • 214 2346

To jest układ kierowniczy ludzie stwarzasz zagrożenie na drodze i to że rozcioles siłownik to jest karygodne tak się nie robi ! Szło dorobić przejścia mocowania a nie tak po chamsku 😱

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Esab200
  • 214 2346

I tak prawie w osi drążek do tłoka dospawal ? 

Może jestem już ślepy 😊

Edytowano przez Esab200

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tomaszek8504
  • 40 988

Podobne wspomaganie komplet kosztuje 2400 zł a mi wyjdzie koło 2 tyś. To gotowe musi być słabsze, za same porządne przewody  zapłaciłem ponad 500, pompa hylmet dałem 300 za nową ale kosztuje w sklepie 450zł, orbitrol ostrówka używany z kierownicą 400zł a w zestawie co to za orbitrol, china czy turcja. U ślusarza zapłaciłem za kilka elementów koło 200zł i te elementy w gotowych nie występują bo to zetor z 72 roku. Może nie wygląda estetycznie ale jak pomaluję będzie lepiej. Spawy na pewno nie puszczą bo mój tata był zawsze jednym z najlepszych spawaczy w dużych hutach i zakładach na śląsku, lata praktyki, teraz już wzrok nie ten i spawarka 30 letnia. Siłownik między kołami chciałem ale większe koszty, wąsów podwójnych do zetora nie robią a taki obustronny siłownik kompletny 1000zł, ja nie będę ciezarów dzwigał nim i to nie 360 żeby zwrotnice leciały, fabrycznie nowsze zetory mają siłownik wzdłuznie i jest dobrze. Tutaj nie ma prawa nic się urwać, o jakie bezpieczenstwo sie martwicie. A jak się coś urwie to w ciezkiej pracy na placu,polu na pewno nie na drodze gdzie nie ma obciazenia 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Tu nie o estetykę chodzi, tylko te spawy przy siłowniku.  Nie chcę wiedzieć jak spawali przeciętni spawacze w tych hutach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj