Skocz do zawartości

Informacje o zdjęciu HW 60.11 po remoncie

Zrobione z SAMSUNG SM-G531F

  • 3,3 mm
  • 65/65520
  • f f/2.2
  • ISO 50
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

16 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Dnia 13.11.2017 o 22:02, Elektro2015 napisał:

mogę wiedzieć ile wyniósł Cię remont i co zrobiłeś?

Remont wyniósł mnie 10 tys zł. zrobiona została cała górna zabudowa nowa, dolna rama wypiaskowana i zamknięta blachą 6mm, wzmocniona hutniczymi ceownikami, zostały założone koła bezdętkowe 385/65/22.5 z nowymi felgami. dołożone pióra do resorów (teraz jest 11piór) nowa instalacja elektryczna i hydrauliczna. tylni zderzak lampy itp.

a te opony 385/65/22.5 weszły ci normalnie bo chce takie założyć ale mi wszyscy gadają że mi to nie podejdzie itp a mam przyczepę też hl 6011
problem przy skrecaniu jest taki ze opony zachaczaja o rame przyczepy dokladnie o kant ramy i trzeba troche obciac z obu stron rame nie duzo ale trzeba na pusto jiema tego problemu
Mam taki klucz używałem go zanim zrobilismy dolne otwieranie. Za bardzo rysuje lakier i trzeba zawsze go ze soba zabierać a burta po wyjeciu z calym impetem wali o koła
  • Like 1

No ja w swoich Hl 8011 tez mam tawałek ceownika z rączką do otwierania, pytam się bo kolega remont robił i takie zawiasy wstawił, być może jakoś inaczej też wykorzystuje przyczepy.

Dnia 18.02.2018 o 12:18, Dzik90 napisał:

A ile wejdzie na Nią max pszenicy? 10 ton wejdzie?

zabudowa była robiona na 13 m3 +skosy pod plandekę. Rzepaku było na tej przyczepie 9,2t, pszenicy nie ważyłem ale myślę że max 11t powinno być

 

 

16 godzin temu, Adrianlaska napisał:

a te opony 385/65/22.5 weszły ci normalnie bo chce takie założyć ale mi wszyscy gadają że mi to nie podejdzie itp a mam przyczepę też hl 6011

opony weszły normalnie, bo zwiększył się prześwit poprzez dołożenie 5 piór do resoru i resory zostały poddane młotkowaniu, także opony weszły bez problemu. Przyczepa teraz jest o wiele sztywniejsza pod pełnym obciążeniem nie siada tak jak wcześniej, nie kołysze się i o wiele lepiej prowadzi się w transporcie. 

 

12 godzin temu, gaga195 napisał:

Szefie a nie masz problemu przez te zamki otworzyć burt jak jest cała?

mam dorobiony klucz do podtrzymywania burty podczas rozpinania i jest ok, ale niestety farba na tym cierpi ;/

resory kupiłem używane od stara jako dawcę po 100zł/szt, dołożone pióra dopasowałem sam jedynie płaciłem za usługę młotkowania po 50 zł od kompletnego resoru.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.