iron 1037 Napisano Wrzesień 12, 2017 Zaawansowany 1037 10804 napisałem jasno ze 60 ma większy moment siłą rzeczy. ale w żaden sposób to się nie przekłada na plus jeśli chodzi o pracę w polu bo zwyczajnie tego nie czuć było .k....a że mój 3p był jakiś nadzwyczajny, dziad się zakopal a nie spuchł i nie będę więcej nikomu czegoś odowadniac . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Wrzesień 12, 2017 Zaawansowany 1848 11291 Nie nie napisałeś zrozumiale,pisz następnym jaśniej.Nie przekłada się to polecam poczytać do czego służy moment.... a po drugie czuć i to pod górki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
iron 1037 Napisano Wrzesień 12, 2017 Zaawansowany 1037 10804 to ty nie umiesz czytać a twierdzenie ze 3p jest ujowy bo wały pękają to tak samo można by mówić o 1.9 tdi bo też się zdarzało w nie których wersjach człowieku dla mnie możesz sobie jeździć dalej tym czymś a ze ktoś nie umie tego silnika obsługiwać naprawiać i użytkować to nie moja wina Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
claasmercator 10 Napisano Wrzesień 12, 2017 Zaawansowany 10 190 Gościu pokazał fote swojej c362. Zamiast się dowiedzieć jakiś informacji na jej temat to tutaj odwieczne pier*olenie co lepsze c360 czy 3p Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Wrzesień 12, 2017 @up bo od tego jest forum...i ciężko nie zgodzić się z @ironem, który słusznie zauważył, ze to nie jest silnik dla półgłówków. Każdy niech sobie jeździ czym chce, może nawet wstawić silnik od motorówki.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Wrzesień 12, 2017 Zaawansowany 1848 11291 Zarzucasz mi że nie umiem czytać ze zrozumiem to jeszcze dopisujesz coś co niby powiedziałem zacytuj gdzie napisałem że ujowy,napisałem że nie jest zły, na takiego MF 255 czy c-360 3P więcej biegów ale wyje to nie ma lepszego do lżejszych prac bo ogólnie w 60-tce i tak brakuje uciągu.Nazwał silnik kałatajstwem to można powiedzieć że wypowiedział się o 362 również.Silnik w 362 minimum 4 gary perkins i takie wersje wychodziły również 362 3P też były ale jak dołożyć opony 16.9 dobrze dociążyć 3 gary wymiękają Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2652 Napisano Wrzesień 13, 2017 Zaawansowany 2652 10468 Był prototyp c-362 4p ale się nie zgrywalo to, a bardzo pewnie z tą super skrzynia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Wrzesień 13, 2017 Zaawansowany 1848 11291 Czemu miało się nie zgrywać? Skrzynie w Zetorach są bardzo podobne tylko dołożone synchronizatory a chodzi głównie o jakość że polskie skrzynie pewnie nie wytrzymały większego momentu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2652 Napisano Wrzesień 13, 2017 Zaawansowany 2652 10468 Zamiast c-362 4p powstał 4512 z udana skrzynia która nie wyje i nie zgrzyta jak posrana Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Wrzesień 13, 2017 Zaawansowany 1848 11291 A zgrzytanie jest rozwiązanie podobno drażek między nogami eliminuje to ale nawet przy kierownicy u mnie rzadko zgrzytnie.4512 Dobry traktor lecz wprowadzony trochę za późno. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malutki22_12 1 Napisano Wrzesień 15, 2017 Zaawansowany 1 149 Ta, bo między 5211 a tym jest przepaść wielkości kosmosu. Nie zgodziłbym się z Tobą, jeśli chodzi o komfort pracy to jest porównywalny, Kabina została wyciszona, mechanizm zrobiony na skośnych zębach, trzy dni ustawiałem, teraz nawet świstu nie usłyszysz, jedyne co słychać w kabinie to silnik, ale jeszcze muszę zrobić wyciszenie maski i dachu Kolejną przewagą nad zetorem 5211, jest pompa hydrauliczna od bizona, większe opony z połączeniem ze zwolnicami od 4011 v-max 34 km/h , większa MOC rzędu 60 KM, ma tuleje 100mm i większe zawory, do tego modernizacja deski rozdzielczej i fotel na pneumatycznej poduszce. Zapraszam do obejrzenia pozostałych zdjęć ciągnika. A żeby ktoś mnie nie zrozumiał źle że te ciągniki miały tak w standardzie, po prostu rozebrałem na czynniki pierwsze, złożyłem na nowych oryginalnych częściach i zrobiłem kilka modernizacji Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malutki22_12 1 Napisano Wrzesień 16, 2017 Zaawansowany 1 149 Tutaj kabina jest jako oddzelny element przykrecona na gumach ? czy jak w c360 i c330 poprostu nałożona i przykrecona do blotnikow itp. Oddzielnie na gumach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Wrzesień 16, 2017 Mój post był ironiczny i był odpowiedzią na inny. Dobrze wiem, że nie ma prawie żadnej różnicy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malutki22_12 1 Napisano Wrzesień 16, 2017 Zaawansowany 1 149 Mój post był ironiczny i był odpowiedzią na inny. Dobrze wiem, że nie ma prawie żadnej różnicy. Spoko, przynajmniej miałem okazję dodać trochę opisu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Napisano Grudzień 21, 2017 Zaawansowany 91 727 super ta kabina od czego sa te wajchy WOM i reduktora fotel Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
byczekish 4 Napisano Styczeń 2, 2018 Zaawansowany 4 183 Mógłbym wiedzieć jaką ma on ma wysokość ?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
malutki22_12 1 Napisano Marzec 13, 2019 Zaawansowany 1 149 wajchy maja manetki od zetora, a sama wajcha, samemu zrobiona, tulejka jest nacięta i przerobiona na zacisk żeby skasować luz. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się