Ursus C-355 Turbo
 

Ursus C-355 Turbo

  • 10139 wyświetleń

C 355 turbo. Turbosprężarka z BMW 2.5 tds. Pod obciążeniem dmucha mak 0.5 bar, na postoju maks 0.2. Dawka nie podkręcana. Silnik stał się bardziej elastyczny i czuć zwiększenie mocy, może nie jakieś kosmiczne ale odczuwalne. Dojdzie jeszcze intercooler to powinno być jeszcze lepiej. )



Informacje o zdjęciu Ursus C-355 Turbo

Zrobione z HUAWEI KIW-L21

  • 3 mm
  • 1/30
  • f f/2.0
  • ISO 353



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mario9987
  • 7 149

Nic nie przestawiałem na rozrządzie.
Jak długo wytrzyma to się okaże.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario9987
  • 7 149

Wszystko niestety nie jest pod maską,całe Turbo jest na zewnątrz, ogólnie cała konstrukcja jest tak zrobiona w razie gdyby projekt nie wypalił to można zdemontować wszystko i będzie po staremu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Jak sensownie zrobione i nie szaleje z doładowaniem do 1.5bar tylko 0.5bar to wytrzyma, chyba że to szrot do remontu...
Mam nadzieje że dolot i wsystkie kolanka i łączenia przy turbo zrobione konkretnie a nie skręt 90 stopni ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario9987
  • 7 149

Silnik jest po kapitalnym remoncie także o to się nie martwię. Z ciśnieniem to więcej jak 0.5 nie mam zamiaru w niego pompować. Dawki paliwa również nie będę zmieniał. Co do kolanek to są to kolana hamburskie 2" 90°.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zbyszekbrzuze
  • 297 4590

Popieram, te silniki powinny fabrycznie mieć turbo. Ciągnik efektywniej spala paliwo, anir wyrzuca przez komin czarnego dymu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Też uważam że powinna być wersja z lekką fabryczną modyfikacją silnika (wzmocnieniem na temperature i lepszym smarowaniem) i małym turbo tam do 0.4 - 0.5 bar bez specjalnej ingerencji w dawke. A i rolnik mógłby ustawić pod siebie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 4653 8836

Intercooler bez zwiększenia dawki nic już nie da. Samym powietrzem więcej mocy nie uzyskasz. Poprawi się chłodzenie silnika w ciężkich letnich warunkach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Andr3w
  • 49 374

hubertuss  Wielkiej różnicy nie będzie, ale będzie. Od kiedy intercooler służy do poprawy chłodzenia silnika w ciężkich warunkach? Poczytaj do czego służy i na jakiej zasadzie działa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Przyrost mocy nadal będzie kilka km. A gościu sam pisał że jemu nie chodzi o zwiększenie mocy tylko sprawności silnika czyli żeby były mniejsze straty w spalaniu na przykład. No i zwiększy sie elastyczność silnika i pod obciążeniem będzie lepiej reagował na pedał i wchodził na obroty.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

zrób magistralę na zewnątrz i daj matrysk na denka z dodatkowej pompy oleju (od wdpomagania albo ma£ej trybikowej) założonej na pasku. Wtedy chłodnica oleju w dowolnym wykonaniu i nożesz myśleć o odprężaniu oraz konkretnym doładowaniu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

to wykonanie jest nazywane przeze mnie likwidacją dymieniaPo odprężeniu możesz dać wałek do napawania i zobaczysz co będzie dalej...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario9987
  • 7 149

Nie potrzebuję konkretnego doładowania,intercooler będzie ponieważ przy cięższysz pracach dość mocno nagrzewa się rura z powietrzem do kolektora ssącego. To turbo jest akurat w średnim stanie i pójdzie do regeneracji także cos się jeszcze powinno poprawić w osiągach. Co do dymu to faktycznie jest go mniej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

intercooler w Twoim przypadku to zbędna inwestycja ale jak chcesz się pobawić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

wymień także wentylator albo daj ic wodny...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario9987
  • 7 149

Ic dorwałem za grosze także szkoda go nie wykorzystać, co do wentylatora pomysł dobry, zobaczę jak będzie z temp w upały.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamils
  • 6 205

lepiej za dużo nie wyciągać konikow bo skrzynie biegów po sciernisku można zbierać

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

jeżeli można to proponuję kolektor wydechowy przerobić aby wyrównać odległości od cylindrów i wywinąć go w górę powinna sprężarka zmieścić się pod maską a i wyrówna się ciśnienie na wlocie i od mniejszych obrotów będzie efektywnie pracować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

wentylator wymienia się po to żeby IC mia£ jako taką wydajność. To jest wymiennik powietrze powietrze więc potrzebuje kilkadziesiąt razy więcej masy opływającej od przepływającej dla prawidłowego działania. IC dajesz przed chłodnicę i wszystko robi wentyl bo jak wiadomo ciągnik zbyt szybko przy pracy nie jeździ. Najbardziej Powinna Cię teraz interesować temp. oleju i sposób jej obniżenia a nie temp płynu chłodniczego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario9987
  • 7 149

Wiem o tym doskonale że temp oleju jest wazna, rozglądam się za chłodnicą która będzie pasować żeby upchnąć ją w okolice filtra powietrza.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

zwiń rurę miedzianą 15 odprężoną ( z metra ) w podwójnego węża i daj przed chłodnicę tylko do tego będzie potrzebna dodatkowa pompa.Możesz również dać podstawę filtra z vw 1,9 lub 2,4 bo są one na filtr o słusznych wymiarach. Perkins 4 turbo w nowszej wersji ma też filtr mocowany na chłodnicę olejową.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mario9987
  • 7 149

Z tą miedzią to dobry pomysł, co do pompy to według mnie jest nie potrzebna, można się wpiąc w zasilanie filtra oleju.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj