Fortschritt 323
 

Fortschritt 323

  • 15163 wyświetleń

Przeszczep serca na leylanda.


Informacje o zdjęciu Fortschritt 323

Zrobione z Nokia 500

  • 3.4 mm
  • 4917/1000000
  • f f/2.4
  • ISO 100



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Karol323
  • 104 1784

Raczej sie zapytaj " czego do niego nie mozna wpasowac? " :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • michal902
  • 10 84

Jakby się ktoś nie znał to powiedziałby że ten silnik jest montowany fabrycznie :)  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sylwekx25
  • 5627 8741

Oryginalna Ifa lepsza od leylanda , nie lepiej było zrobić kapitalke oryginalnemu silnikowi jeśli już niedomagał ? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

zeby on mial lepsza skretnosc to juz bym takiego kupil i silnik ladowal z 200kuca bo skrzynia to wytrzyma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DearJohn
  • 32 193

tam jest chyba fajna przelota na sprzeglo, ogolnie to tu prawie wszystko mozna podpiac :D

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cypis92
  • 14 357

a silniki IFA nie były czasem paliwozerne ? pewnie dlatego zmiana ale przecież sw400 też do oszczędnych nie należy: )

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ursusek902
  • 26 394

Ja powiem że raczej oszczędniejsze, choć miałem do czynienia tylko z kombajnowymi wersjami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • michal902
  • 10 84

Lejland ma lepszego kopa niż ifa a co do spalania to lejland będzie palił trochę więcej ale będzie więcej kunia  :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Z tego co wiem to sw400 ma 105km a z323 ma 120km :wacko:
Pewnie chodzi o to że 6 będzie lepiej ciągła od 4 co faktycznie jest prawdą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cypis92
  • 14 357

kolego michal902 nie przesadzaj z tymi 150 km bo co najwyżej morze mięs ze 120 km ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • michal902
  • 10 84

Kolego to jest silnik z autobusu i sprawdź sobie tabele, w autosanie najsłabsza wersja miała 140 koni 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

To chyba nie sw400 tylko 6ct107 ;)
Wersja kombajnowq była najsłabsza i miała 120-125konia a tak jak mówi najsłabsza autobusowa 138 a potem to po 150km. A do BS'a i chyba dynamiców miały nawet po 175km.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość konteno

Napisano

  • Gość konteno

jakiś intercooler z ciężarówki przed chłodnicę płynu a jeszcze z przodu chłodnicę oleju i można wykrzesać konkret parametry na miarę technologii i  możliwości tego silnika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Cypis92
  • 14 357

zgadzam się z kolegą cyprian1219 sw400 nie miały takiej mocy ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Sw400 miał tylko 100 i 105km a wersje turbo to już oznaczenie 6ct107 i łatwo to rozszyfrować czemu takie jak ktoś bardziej rozgarnięty ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maniekt174
  • 11 184

Jak już robić to było coś mocniejszego włożyć. np. ife 6 z sieczkarni E-281, 168 kunia :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5809

ja proponowałbym też IFA, ale V8 z E 516/17 :P 220 kunima :) to by rwał ziemię wtedy ;) kiedyś na necie przeleciał mi obrazek z V silnikiem w takim ciągniku...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj