Karol323 111 Opublikowano 5 Maja 2017 Raczej sie zapytaj " czego do niego nie mozna wpasowac? " Odnośnik do komentarza
michal902 12 Opublikowano 5 Maja 2017 Jakby się ktoś nie znał to powiedziałby że ten silnik jest montowany fabrycznie Odnośnik do komentarza
Sylwekx25 5907 Opublikowano 5 Maja 2017 Oryginalna Ifa lepsza od leylanda , nie lepiej było zrobić kapitalke oryginalnemu silnikowi jeśli już niedomagał ? Odnośnik do komentarza
grzesmaly 701 Opublikowano 5 Maja 2017 zeby on mial lepsza skretnosc to juz bym takiego kupil i silnik ladowal z 200kuca bo skrzynia to wytrzyma Odnośnik do komentarza
DearJohn 32 Opublikowano 5 Maja 2017 tam jest chyba fajna przelota na sprzeglo, ogolnie to tu prawie wszystko mozna podpiac Odnośnik do komentarza
Cypis92 14 Opublikowano 5 Maja 2017 a silniki IFA nie były czasem paliwozerne ? pewnie dlatego zmiana ale przecież sw400 też do oszczędnych nie należy: ) Odnośnik do komentarza
ursusek902 26 Opublikowano 5 Maja 2017 Ja powiem że raczej oszczędniejsze, choć miałem do czynienia tylko z kombajnowymi wersjami. Odnośnik do komentarza
michal902 12 Opublikowano 5 Maja 2017 Lejland ma lepszego kopa niż ifa a co do spalania to lejland będzie palił trochę więcej ale będzie więcej kunia Odnośnik do komentarza
cyprian1219 368 Opublikowano 5 Maja 2017 Z tego co wiem to sw400 ma 105km a z323 ma 120km :wacko:Pewnie chodzi o to że 6 będzie lepiej ciągła od 4 co faktycznie jest prawdą. Odnośnik do komentarza
Cypis92 14 Opublikowano 5 Maja 2017 kolego michal902 nie przesadzaj z tymi 150 km bo co najwyżej morze mięs ze 120 km Odnośnik do komentarza
michal902 12 Opublikowano 6 Maja 2017 Kolego to jest silnik z autobusu i sprawdź sobie tabele, w autosanie najsłabsza wersja miała 140 koni Odnośnik do komentarza
cyprian1219 368 Opublikowano 6 Maja 2017 To chyba nie sw400 tylko 6ct107 Wersja kombajnowq była najsłabsza i miała 120-125konia a tak jak mówi najsłabsza autobusowa 138 a potem to po 150km. A do BS'a i chyba dynamiców miały nawet po 175km. Odnośnik do komentarza
Gość konteno Opublikowano 6 Maja 2017 jakiś intercooler z ciężarówki przed chłodnicę płynu a jeszcze z przodu chłodnicę oleju i można wykrzesać konkret parametry na miarę technologii i możliwości tego silnika Odnośnik do komentarza
Cypis92 14 Opublikowano 6 Maja 2017 zgadzam się z kolegą cyprian1219 sw400 nie miały takiej mocy Odnośnik do komentarza
cyprian1219 368 Opublikowano 6 Maja 2017 Sw400 miał tylko 100 i 105km a wersje turbo to już oznaczenie 6ct107 i łatwo to rozszyfrować czemu takie jak ktoś bardziej rozgarnięty Odnośnik do komentarza
maniekt174 11 Opublikowano 6 Maja 2017 Jak już robić to było coś mocniejszego włożyć. np. ife 6 z sieczkarni E-281, 168 kunia Odnośnik do komentarza
FINN 1519 Opublikowano 6 Maja 2017 ja proponowałbym też IFA, ale V8 z E 516/17 220 kunima to by rwał ziemię wtedy kiedyś na necie przeleciał mi obrazek z V silnikiem w takim ciągniku... Odnośnik do komentarza
cyprian1219 368 Opublikowano 6 Maja 2017 A tam sie rozdrabniacie. Najlepiej mercedesa v10 od starego jaguara. Ewentualnie taki okrętowy http://bi.gazeta.pl/im/6/10007/z10007846Q,Wartsila-Sulzer-RTA96-C.jpg :lol: Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się