pawel94 21 Napisano Maj 3, 2017 Zaawansowany 21 137 "Zrezygnowaliśmy tu z biegu wstecznego we wzmacniaczu co było podyktowane koniecznością skrócenia go tak, aby zmieścił się w gabarytach układu napędowego ciągnika C-360."... Tylko teraz pytanie kosztem których podzespołów był włożony TRIMAT ? Ciekawe czy na SIMRze są jeszcze gdzieś rysunki techniczne tej skrzyni ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5593 Napisano Maj 4, 2017 Zaawansowany 5593 8394 Dla niedowiarków strona 91 c-360 TRIMAT poczytajcie sobie resztę http://bcpw.bg.pw.edu.pl/dlibra/doccontent?id=5360&from=FBC Już pisałem,że w inżynierów wierzę. Tych z dawnych czasów i tych obecnych. Konstruktor tworzy z pasji tworzenia i to daje mu możliwość nieograniczonego myślenia. Jednak później o wszystkim decydują krawaciarze i do produkcji idzie coś co jest bardzo dalekie od prototypu. Dzięki kolego za ciekawy link. Myślę,że wielu z nas tam zajrzy i dowie się czegoś ciekawego. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się