Uziu92 7975 Napisano Marzec 7, 2017 Uziu92 7975 20591 powerquad czy auto ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 7, 2017 Zaawansowany 327 3136 Tym razem power. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7975 Napisano Marzec 7, 2017 Uziu92 7975 20591 bardzo powazna usterka ? czy jakas pier**la ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
SebsoN 23 Napisano Marzec 7, 2017 Zaawansowany 23 332 Jak to jest z punktu widzenia mechanika ? JD lepiej sie rozkręca od innych marek ? Szybciej ? Rama przez cały ciągnik pomaga czy Szybciej jest wyjąć przekładnie z normalnego ciągnika ? Pytam z ciekawości Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 7, 2017 Zaawansowany 327 3136 Praktycznie cała przekładnia do naprawy. Co do podejścia to jest to naprawdę fajne rozwiązanie, ale biorąc pod uwagę fakt, że nowe już nie mają zawiasów do uchylania kabiny to podejrzewam że szybko mogę zmienić zdanie jak się zaczną już trafiać na warsztacie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
SebsoN 23 Napisano Marzec 7, 2017 Zaawansowany 23 332 Niestety nowe mają ramy średnie...małe itp.... albo wcale nie mają ramy ...... No ale na to nie mamy wpływu..... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wilhelm 408 Napisano Marzec 7, 2017 Zaawansowany 408 2951 Seria 6 raczej posiada ramę, a ta odchylana kabina to jeden z plusów J.D. w stosunku do Fendta. Niech szlag trafi wymienić w Fendt'cie chociażby pękniętą rurkę prowadzącą do rozdzielacza.. lewe koło trzeba demontować. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 1951 4265 zdjąć loło to jaki$ problem w fendtcie? Tak patrz€ ma pająka że w tym ustawieniu może pinćset chwycić tylko. Pamiętam że mi się taki wygiął na W10 a tu? Pancerny jakiś? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wilhelm 408 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 408 2951 Nie problem odkręcić i zdjąć koło, tylko ile to zajmuje czasu ? A tak, kabinka "fru" w górę i łatwy dostęp do wszystkiego, co pod nią. Jak masz zadawać denne, retoryczne pytania, to daruj sobie jak pojęcia nie masz.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 1951 4265 Panisko widzę lubi focha strzelić i jak trzeba popracować to trzy dni biadoli zanim się do roboty weźmie. Trzeba to trzeba i tyle. Kabiny też nie przewracasz ot tak sobie i bez sprzątania w środku - szyby do tanich nie należą. Samo się nie zrobi a na warsztacie ubieramy odpowiednie obuwie z podnoskiem, ubranie robocze podstawowej ochrony a nie garnitur i lakierki lub też dres - to nie dyskoteka. Mechanik jest od roboty a nie rankingu ciągników. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wilhelm 408 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 408 2951 Opis niczym pióra Wielkiego Wieszcza Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DarekD 70 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 70 1546 jak się zajmuje naprawami to ma jak najbardziej prawo oceniać maszyny pod względem trudności napraw -wydaje się to logiczne Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
slawek74 12192 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 12192 22177 z tego co się orientuję to do położenia kabiny też trzeba odkręcić koło . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Miastek 35 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 35 476 mariusz(ZDUN) nieprawda sam jestem posiadaczem JD 6150M i również ma kabine odchulaną na zawiasach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Miastek 35 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 35 476 odchylaną przepraszam za pisownie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
SebsoN 23 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 23 332 Najnowsze JD serii 6R można w wybrac w opcjach .. Małą , średnią i z Dużą ramą Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KarolTD90 1320 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 1320 4136 Ile on ma godzin i który rocznik? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mardok 6 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 6 340 Zastanawia się nad kupnem używanego JD 6330 6430 premium czy te ciągniki warte są uwagi Twoim zdaniem czy lepiej rozglądać się za czymś innym? Jak jest z trwałością przekładni PQ+ AQ+ ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
blawatek98 386 Napisano Marzec 8, 2017 Tu się nie śpi... Tu się lata ! 386 1734 mariusz(ZDUN) nieprawda sam jestem posiadaczem JD 6150M i również ma kabine odchulaną na zawiasach A to dziwne, bo 6M nie ma odchylanej kabiny Na praktykach robiłem przy 6115M i kabina musiała być zdjęta, bo nie ma opcji jest odchylenia jak w starszych Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
farmtrac8244 441 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 441 3451 Tyle roboty? Jaki rok JD Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
SebsoN 23 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 23 332 Zastanawia się nad kupnem używanego JD 6330 6430 premium czy te ciągniki warte są uwagi Twoim zdaniem czy lepiej rozglądać się za czymś innym? Jak jest z trwałością przekładni PQ+ AQ+ ? Bież 6330 w razie czego podniesiesz moc i będzie lepiej chodził niż 6430 AutoPower to bezstopniówka ....w JD po około 10tys MTG na spokojnie chodzą .... są przypadki ,że szybko sie sypią ale są też i takie które przeżyją PowerQuad Ogólnie skrzynia bardzo oszczędza silnik bo są większe straty mocy a to wynika z jej konstrukcji Plusem jest to ,ze po rozpędzeniu do ustalonej prędkosci schodzi z obrotów w zalezności od obciążenia też zwalnia bez ingerencji operatora chyba najwygodniejsza skrzynia dostępna na rynku PowerQuad to skrzynia z półbiegami i bardzo żywotna Jak czytam co napisałem to dochodzę do wniosku ,ze nie umiem tłumaczyć Ale chociaż trochę moze wyjaśniłem o co biega Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 327 3136 Co jakiś czas jestem na różnych targach, i nie powiem dokładnie w jakich seriach, ale zawiasów w tych obecnie produkowanych nie widzę już, ciągniki są bardzo dobre to są sprawdzone konstrukcje, ze zmianami rozwojowymi ,niestety największe problemy będą nie ze skrzyniami, a z silnikami. Według mnie pomału zmienia się tendencja z drogiej przekładni na jeszcze droższy silnik, bo osprzęt jego jest już pomału kosmiczny, jego ceny zresztą też. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wilhelm 408 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 408 2951 A czym to jest spowodowane...? Cholernymi Euro i Tier Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Wemberr 8 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 8 113 Najnowsze JD serii 6R można w wybrac w opcjach .. Małą , średnią i z Dużą ramą Ty rozumiesz w ogóle co piszesz? Nie możesz wybrać w opcji jaką chcesz ramę. Masz dany model i pod ten dany model jest taka, a nie inna rama. Mała rama oznacza ciągniki z małym rozstawem osi w 4 cylindrach. Taka sama zasada była w serii 6030 i 6020, tylko JD reklamuje to teraz w inny sposób tak by podzielić serię 6R na tak jakby 3 grupy wielkości ciągników. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Marzec 8, 2017 Zaawansowany 327 3136 Niestety tak, normy spalin są z reguły tylko na papierze jak pokazały niedawne afery, ale jak to mówią papier wszystko przyjmie, ktoś coś napisze a reszta musi się bujać, a wystarczy, że raz na jakiś czas walnie jakiś wulkan i wprowadza więcej zanieczyszczeń do atmosfery niż wszystkie maszyny. Jestem jak najbardziej za normami dla aut ciężarowych, bo one mają najmniej problemów , pokonują duże dystanse w stabilnych względnie warunkach, a wprowadzanie tego w małych autach czy ciągnikach to porażka niestety. 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się