John Deere 6520
 

John Deere 6520

  • 11426 wyświetleń

Początek remontu przekładni.


Informacje o zdjęciu John Deere 6520

Zrobione z samsung SM-G530FZ

  • 3.3 mm
  • 1/17
  • f f/2.4
  • ISO 500



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • SebsoN
  • 23 332

Jak to jest z punktu widzenia mechanika ? JD lepiej sie rozkręca od innych marek ? Szybciej ? Rama przez cały ciągnik pomaga czy Szybciej jest wyjąć przekładnie z normalnego ciągnika ? Pytam z ciekawości xD 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 324 3134

Praktycznie cała przekładnia do naprawy. Co do podejścia to jest to naprawdę fajne rozwiązanie, ale biorąc pod uwagę fakt, że nowe już nie mają zawiasów do uchylania kabiny to podejrzewam że szybko mogę zmienić zdanie jak się zaczną już trafiać na warsztacie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SebsoN
  • 23 332

Niestety nowe mają  ramy średnie...małe itp.... albo wcale nie mają ramy ...... No ale na to nie mamy wpływu.....

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 408 2951

Seria 6 raczej posiada ramę, a ta odchylana kabina to jeden z plusów J.D. w stosunku do Fendta. Niech szlag trafi wymienić w Fendt'cie chociażby pękniętą rurkę prowadzącą do rozdzielacza.. lewe koło trzeba demontować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1304 4201

zdjąć loło to jaki$ problem w fendtcie? Tak patrz€ ma pająka że w tym ustawieniu może pinćset chwycić tylko. Pamiętam że mi się taki wygiął na W10 a tu? Pancerny jakiś?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 408 2951

Nie problem odkręcić i zdjąć koło, tylko ile to zajmuje czasu ? A tak, kabinka "fru" w górę i łatwy dostęp do wszystkiego, co pod nią. Jak masz zadawać denne, retoryczne pytania, to daruj sobie jak pojęcia nie masz..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1304 4201

Panisko widzę lubi focha strzelić i jak trzeba popracować to trzy dni biadoli zanim się do roboty weźmie. Trzeba to trzeba i tyle. Kabiny też nie przewracasz ot tak sobie i bez sprzątania w środku - szyby do tanich nie należą. Samo się nie zrobi a na warsztacie ubieramy odpowiednie obuwie z podnoskiem, ubranie robocze podstawowej ochrony a nie garnitur i lakierki lub też dres - to nie dyskoteka. Mechanik jest od roboty a nie rankingu ciągników.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DarekD
  • 70 1546

jak się zajmuje naprawami to ma jak najbardziej prawo oceniać maszyny pod względem trudności napraw -wydaje się to logiczne 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • slawek74
  • 7435 15055

z tego co się orientuję to do położenia kabiny też trzeba odkręcić koło .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Miastek
  • 33 469

mariusz(ZDUN) nieprawda sam jestem posiadaczem JD 6150M i również ma kabine odchulaną na zawiasach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SebsoN
  • 23 332

Najnowsze JD serii 6R można w wybrac w opcjach .. Małą , średnią i z Dużą ramą :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mardok
  • 6 340

Zastanawia się nad kupnem używanego JD 6330 6430 premium czy te ciągniki warte są uwagi Twoim zdaniem czy lepiej rozglądać się za czymś innym? Jak jest z trwałością przekładni PQ+  AQ+ ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Tu się nie śpi... Tu się lata !
  • blawatek98
  • 346 1634

mariusz(ZDUN) nieprawda sam jestem posiadaczem JD 6150M i również ma kabine odchulaną na zawiasach

A to dziwne, bo 6M nie ma odchylanej kabiny ;) Na praktykach robiłem przy 6115M i kabina musiała być zdjęta, bo nie ma opcji jest odchylenia jak w starszych  :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SebsoN
  • 23 332

Zastanawia się nad kupnem używanego JD 6330 6430 premium czy te ciągniki warte są uwagi Twoim zdaniem czy lepiej rozglądać się za czymś innym? Jak jest z trwałością przekładni PQ+  AQ+ ?

Bież 6330 :) w razie czego podniesiesz moc i będzie lepiej chodził niż 6430 xD AutoPower to bezstopniówka ....w JD po około 10tys MTG na spokojnie chodzą .... są przypadki ,że szybko sie sypią ale są też i takie które przeżyją PowerQuad :) Ogólnie skrzynia bardzo oszczędza silnik bo są większe straty mocy  a to wynika z jej konstrukcji :) Plusem jest to ,ze po rozpędzeniu do ustalonej prędkosci schodzi z obrotów w zalezności od obciążenia też zwalnia bez ingerencji operatora :) chyba najwygodniejsza skrzynia dostępna na rynku :) PowerQuad to skrzynia z półbiegami i bardzo żywotna :) Jak czytam co napisałem to dochodzę do wniosku ,ze nie umiem tłumaczyć xD Ale chociaż trochę moze wyjaśniłem o co biega xD

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 324 3134

Co jakiś czas jestem na różnych targach, i nie powiem dokładnie w jakich seriach, ale zawiasów w tych obecnie produkowanych nie widzę już, ciągniki są bardzo dobre to są sprawdzone konstrukcje, ze zmianami rozwojowymi ,niestety największe problemy będą nie ze skrzyniami, a z silnikami. Według mnie pomału zmienia się tendencja z drogiej przekładni na jeszcze droższy silnik, bo osprzęt jego jest już pomału kosmiczny, jego ceny zresztą też. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Wemberr
  • 8 113

Najnowsze JD serii 6R można w wybrac w opcjach .. Małą , średnią i z Dużą ramą :)

Ty rozumiesz w ogóle co piszesz? :) Nie możesz wybrać w opcji jaką chcesz ramę. Masz dany model i pod ten dany model jest taka, a nie inna rama. Mała rama oznacza ciągniki z małym rozstawem osi w 4 cylindrach. Taka sama zasada była w serii 6030 i 6020, tylko JD reklamuje to teraz w inny sposób tak by podzielić serię 6R na tak jakby 3 grupy wielkości ciągników.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 324 3134

Niestety tak, normy spalin są z reguły tylko na papierze jak pokazały niedawne afery, ale jak to mówią papier wszystko przyjmie, ktoś coś napisze a reszta musi się bujać, a wystarczy, że raz na jakiś czas walnie jakiś wulkan i wprowadza więcej zanieczyszczeń do atmosfery niż wszystkie maszyny. Jestem jak najbardziej za normami dla aut ciężarowych, bo one mają najmniej problemów , pokonują duże dystanse w stabilnych względnie warunkach, a wprowadzanie tego w małych autach czy ciągnikach to porażka niestety.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj