Skocz do zawartości

John Deere 6520


mariusz(ZDUN)

Początek remontu przekładni.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Jak to jest z punktu widzenia mechanika ? JD lepiej sie rozkręca od innych marek ? Szybciej ? Rama przez cały ciągnik pomaga czy Szybciej jest wyjąć przekładnie z normalnego ciągnika ? Pytam z ciekawości xD 

Odnośnik do komentarza

Praktycznie cała przekładnia do naprawy. Co do podejścia to jest to naprawdę fajne rozwiązanie, ale biorąc pod uwagę fakt, że nowe już nie mają zawiasów do uchylania kabiny to podejrzewam że szybko mogę zmienić zdanie jak się zaczną już trafiać na warsztacie.

Odnośnik do komentarza

Niestety nowe mają  ramy średnie...małe itp.... albo wcale nie mają ramy ...... No ale na to nie mamy wpływu.....

 

Odnośnik do komentarza

Seria 6 raczej posiada ramę, a ta odchylana kabina to jeden z plusów J.D. w stosunku do Fendta. Niech szlag trafi wymienić w Fendt'cie chociażby pękniętą rurkę prowadzącą do rozdzielacza.. lewe koło trzeba demontować.

Odnośnik do komentarza

zdjąć loło to jaki$ problem w fendtcie? Tak patrz€ ma pająka że w tym ustawieniu może pinćset chwycić tylko. Pamiętam że mi się taki wygiął na W10 a tu? Pancerny jakiś?

Odnośnik do komentarza

Nie problem odkręcić i zdjąć koło, tylko ile to zajmuje czasu ? A tak, kabinka "fru" w górę i łatwy dostęp do wszystkiego, co pod nią. Jak masz zadawać denne, retoryczne pytania, to daruj sobie jak pojęcia nie masz..

Odnośnik do komentarza

Panisko widzę lubi focha strzelić i jak trzeba popracować to trzy dni biadoli zanim się do roboty weźmie. Trzeba to trzeba i tyle. Kabiny też nie przewracasz ot tak sobie i bez sprzątania w środku - szyby do tanich nie należą. Samo się nie zrobi a na warsztacie ubieramy odpowiednie obuwie z podnoskiem, ubranie robocze podstawowej ochrony a nie garnitur i lakierki lub też dres - to nie dyskoteka. Mechanik jest od roboty a nie rankingu ciągników.

Odnośnik do komentarza

jak się zajmuje naprawami to ma jak najbardziej prawo oceniać maszyny pod względem trudności napraw -wydaje się to logiczne 

Odnośnik do komentarza

Zastanawia się nad kupnem używanego JD 6330 6430 premium czy te ciągniki warte są uwagi Twoim zdaniem czy lepiej rozglądać się za czymś innym? Jak jest z trwałością przekładni PQ+  AQ+ ?

Odnośnik do komentarza

mariusz(ZDUN) nieprawda sam jestem posiadaczem JD 6150M i również ma kabine odchulaną na zawiasach

A to dziwne, bo 6M nie ma odchylanej kabiny ;) Na praktykach robiłem przy 6115M i kabina musiała być zdjęta, bo nie ma opcji jest odchylenia jak w starszych  :)

Odnośnik do komentarza

Zastanawia się nad kupnem używanego JD 6330 6430 premium czy te ciągniki warte są uwagi Twoim zdaniem czy lepiej rozglądać się za czymś innym? Jak jest z trwałością przekładni PQ+  AQ+ ?

Bież 6330 :) w razie czego podniesiesz moc i będzie lepiej chodził niż 6430 xD AutoPower to bezstopniówka ....w JD po około 10tys MTG na spokojnie chodzą .... są przypadki ,że szybko sie sypią ale są też i takie które przeżyją PowerQuad :) Ogólnie skrzynia bardzo oszczędza silnik bo są większe straty mocy  a to wynika z jej konstrukcji :) Plusem jest to ,ze po rozpędzeniu do ustalonej prędkosci schodzi z obrotów w zalezności od obciążenia też zwalnia bez ingerencji operatora :) chyba najwygodniejsza skrzynia dostępna na rynku :) PowerQuad to skrzynia z półbiegami i bardzo żywotna :) Jak czytam co napisałem to dochodzę do wniosku ,ze nie umiem tłumaczyć xD Ale chociaż trochę moze wyjaśniłem o co biega xD

Odnośnik do komentarza

Co jakiś czas jestem na różnych targach, i nie powiem dokładnie w jakich seriach, ale zawiasów w tych obecnie produkowanych nie widzę już, ciągniki są bardzo dobre to są sprawdzone konstrukcje, ze zmianami rozwojowymi ,niestety największe problemy będą nie ze skrzyniami, a z silnikami. Według mnie pomału zmienia się tendencja z drogiej przekładni na jeszcze droższy silnik, bo osprzęt jego jest już pomału kosmiczny, jego ceny zresztą też. 

Odnośnik do komentarza

Najnowsze JD serii 6R można w wybrac w opcjach .. Małą , średnią i z Dużą ramą :)

Ty rozumiesz w ogóle co piszesz? :) Nie możesz wybrać w opcji jaką chcesz ramę. Masz dany model i pod ten dany model jest taka, a nie inna rama. Mała rama oznacza ciągniki z małym rozstawem osi w 4 cylindrach. Taka sama zasada była w serii 6030 i 6020, tylko JD reklamuje to teraz w inny sposób tak by podzielić serię 6R na tak jakby 3 grupy wielkości ciągników.

Odnośnik do komentarza

Niestety tak, normy spalin są z reguły tylko na papierze jak pokazały niedawne afery, ale jak to mówią papier wszystko przyjmie, ktoś coś napisze a reszta musi się bujać, a wystarczy, że raz na jakiś czas walnie jakiś wulkan i wprowadza więcej zanieczyszczeń do atmosfery niż wszystkie maszyny. Jestem jak najbardziej za normami dla aut ciężarowych, bo one mają najmniej problemów , pokonują duże dystanse w stabilnych względnie warunkach, a wprowadzanie tego w małych autach czy ciągnikach to porażka niestety.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v